Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Żyrardów: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej.
Numer ogłoszenia: 240037 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 15 67, fax. 046 858 15 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do pielęgnacji tafli lodowej o wymiarach 25 na 50 metrów, zlokalizowanej na terenie kompleksu przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie. 2. Maszyna musi być wyposażona w: - silnik Diesla o mocy min 23KM, - napęd hydrauliczny na 4 koła, - zbiornik wody o pojemności min 500l, - pojemnik na śnieg o pojemności min.1,5m3, - hydraulicznie napędzaną szczotkę do wymiatania lodu przy bandzie, - nóż strugający o szerokości min. 1700mm, - długość całkowita maszyny maksymalnie 3200mm, - szerokość całkowita maszyny z agregatem strugającym maksymalnie 1800mm, - wysokość maszyny z maksymalnie otwartym zbiornikiem na śnieg maksymalnie 2100mm, - waga maszyny maksymalnie 1600kg (bez wody i bez śniegu), - promień skrętu maksymalnie 3,8 m, - wskaźnik ilości wody w zbiorniku wody, - wskaźnik obrotów silnika, - wskaźnik ilości paliwa, - wskaźnik ładowania, - oświetlenie, - oświetlenie podwozia maszyny - światło niebieskie, - hamulec ręczny, - co najmniej jedno koło zapasowe. 3. Do zamawianej maszyny należy załączyć instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Dostawca musi przeszkolić wskazanych pracowników zamawiającego (4 osoby) w zakresie eksploatacji i konserwacji bieżącej maszyny w terminie najpóźniej 2 tygodni od dnia przekazania maszyny i sporządzić protokół potwierdzający przeszkolenie. 5. Dostawca udzieli na dostarczaną maszynę gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszej niż 24 - miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od momentu zgłoszenia mu usterki przez Zamawiającego. Przez moment zgłoszenia należy rozumieć moment wysłania zgłoszenia faxem na numer faxu wskazany przez Wykonawcę. Serwis zostanie przeprowadzony w siedzibie Zamawiającego. Jeśli usterka będzie wymagała zabrania maszyny do serwisu Wykonawcy wówczas Wykonawca musi zapewnić na czas naprawy maszynę nie gorszą niż ta, która znajdować się będzie w posiadaniu przez Zamawiającego. 7. Maszyna powinna posiadać oznakowanie CE lub deklarację zgodności producenta z odpowiednimi normami. Wszystkie urządzenia muszą spełniać europejskie normy dopuszczenia do użytkowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający, realizując swoje prawo, a zarazem obowiązek doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu (określonych w sposób ogólny w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i przytoczonych za wzmiankowaną ustawą w pkt. 1 niniejszej SIWZ), wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ spełniali następujące wymogi: 2.1 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji tafli lodowej. 2.2 W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty wchodzące w skład oferty (załączone do oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy w szczególności dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku dołączenia do oferty kopii (np. kserokopii, fotokopii) dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy. Wzory dokumentów, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wiążące dla Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór Wykazu zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia stanowi Załącznik numer 4 do niniejszej SIWZ). 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. W celu potwierdzenia, że oferowana maszyna odpowiada określonym w Rozdziale III SIWZ wymaganiom, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis wraz z danymi technicznymi, fotografiami, rysunkami oferowanej maszyny. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkt. 3 ppkt. a) i b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów podane w pkt. 7 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o., ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, plac. Jana Pawła II nr. 1, 96-300 Żyrardów, pokój nr 22, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Usługa w zakresie koszenia terenów zielonych na posesjach zarządzanych oraz stanowiących własność PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Legionów Polskich w Żyrardowie."
- Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mobilnego węzła betoniarskiego o wydajności min. 25 m3/godz. wibrowanego betonu oraz dostawa i montaż silosu na cement o pojemności min. 75 ton "
- Dostawa robotów edukacyjnych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.