Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Ełk: Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych.
Numer ogłoszenia: 240041 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych, 2 sztuk telefaxów, 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 2 sztuk drukarek laserowych, 2 sztuk drukarek igłowych. I dostawa KONFIGURACJA MINIMALNA - komputer 3 szt. Obudowa uniwersalna umożliwiająca postawienie jej zarówno poziomo jak i pionowo. Obudowa położona poziomo musi umożliwiać postawienie na niej n/w monitora. Procesor (CPU) Intel Pentium Dual Core E2160 1.8 GHz FSB 800 MHz lub równoważny, Płyta główna - architektura PCI (z możliwością rozbudowy do Intel Core 2 Duo lub równoważny), Pamięć RAM 1024 MB (2 x 512MB dual channel) z możliwością rozbudowy do 2 GB (muszą pozostać dwa wolne sloty na rozbudowę), Typ pamięci RAM DDR2 SDRAM 667 MHz dual Chanel FDD 3.5, 1.44MB, Sterownik HDD Serial ATA II, HDD 160 GB Serial ATA II 7200 RPM, DVD-RW, Karta sieciowa Ethernet 10/100Mb/s typu /Wake on Lan/ zapewniająca możliwość włączenia i wyłączenia komputera przez sieć , Karta grafiki, rozdzielczość 1280x1024 przy 16 mln. kolorów, 1.Mysz laserowa z pokrętłem i podkładką, Klawiatura US - Windows, 2 wolne sloty PCI, 1 wolny slot PCI Express, 1 wolne miejsce na urządzenie wewnętrzne 5,25 (dostępne z zewnątrz obudowy - przedni panel, np. dodatkowy napęd DVD-RW), Plug and play support, port równoległy, port szeregowy, 6 portów szeregowych typu USB (ver. 2.0), w tym 2 porty wyprowadzone na przednim panelu obudowy, Monitor kolorowy LCD 17, TCO 03, rozdzielczość 1280x1024/75Hz, max. plamka 0,264mm, max. czas reakcji plamki 8ms, kontrast 600:1, jasność 250cd/m2, kąt widzenia: w pionie 160o, w poziomie 160o. Licencja na Microsoft Windows Vista Business PL uprawniająca do używania MS Windows XP Professional PL - zainstalowany Microsoft Windows XP Professional PL z SP3 - (licencję dostarcza Sprzedający) KONFIGURACJA MINIMALNA - drukarka monochromatyczna laserowa A4 2 szt. 25 stron/min., Automatyczny duplex, rozdzielczość 1200dpi w pionie i poziomie, Zainstalowana pamięć 32MB, Złącza USB 2.0, Ethernet, Obsługiwane języki PCL6, PCL 5e KONFIGURACJA MINIMALNA - telefax 1 szt. Technologia druku: laserowa monochromatyczna, Format: A4, Wydajność zasobnika z wkładem czarnym: toner standardowy 12000 str. A4, Standardowa pamięć: 16 MB Rozdzielczość druku monochromatycznego: 1200x600 dpi, Szybkość drukowania mono: do 14 stron A4/min, Prędkość faksowania: ok. 2 s/stronę A4, Modem: 33.6 kbps, Strony przechowywane w pamięci: do 600 stron A4, Obsługiwana skala szarości: 64 poziomów, Kompresja: MH, MR, MMR, JBIG, Zgodność: Super G3, Wysyłanie grupowe: do 270 odbiorców, Szybkie wybieranie: do 200, Podwójny dostęp, Zdalny dostęp, Słuchawka telefoniczna, Automatyczne przełączanie telefon/faks, PC-FAX KONFIGURACJA MINIMALNA - Zasilacze awaryjne UPS 3 szt. 600 VA KONFIGURACJA MINIMALNA - drukarka igłowa A4 2 szt. Ilość igieł /szt./: 9 Ilość drukowanych kopii /szt./: 5, Szerokość arkusza papieru /mm/: 165-91, Sposób podawania papieru: góra, dół, Złącza zewnętrzne: USB, Centronics, Pamięć buforowa 64 kB II dostawa KONFIGURACJA MINIMALNA - komputer 1 szt. Obudowa uniwersalna umożliwiająca postawienie jej zarówno poziomo jak i pionowo. Obudowa położona poziomo musi umożliwiać postawienie na niej n/w monitora. Procesor (CPU) Intel Pentium Dual Core E2160 1.8 GHz FSB 800 MHz lub równoważny, Płyta główna - architektura PCI (z możliwością rozbudowy do Intel Core 2 Duo lub równoważny), Pamięć RAM 1024 MB (2 x 512MB dual channel) z możliwością rozbudowy do 2 GB (muszą pozostać dwa wolne sloty na rozbudowę), Typ pamięci RAM DDR2 SDRAM 667 MHz dual Chanel FDD 3.5 1.44MB, Sterownik HDD Serial ATA II, HDD 160 GB Serial ATA II 7200 RPM, DVD-RW, Karta sieciowa Ethernet 10/100Mb/s typu /Wake on Lan/ zapewniająca możliwość włączenia i wyłączenia komputera przez sieć , Karta grafiki, rozdzielczość 1280x1024 przy 16 mln. kolorów, 1.Mysz laserowa z pokrętłem i podkładką, Klawiatura US - Windows, 2 wolne sloty PCI, 1 wolny slot PCI Express, 1 wolne miejsce na urządzenie wewnętrzne 5,25/ (dostępne z zewnątrz obudowy - przedni panel, np. dodatkowy napęd DVD-RW), Plug and play support, port równoległy, port szeregowy, 6 portów szeregowych typu USB (ver. 2.0), w tym 2 porty wyprowadzone na przednim panelu obudowy, Monitor kolorowy LCD 17, TCO 03, rozdzielczość 1280x1024/75Hz, max. plamka 0,264mm, max. czas reakcji plamki 8ms, kontrast 600:1, jasność 250cd/m2, kąt widzenia: w pionie 160o, w poziomie 160o. Licencja na Microsoft Windows Vista Business PL uprawniająca do używania MS Windows XP Professional PL - zainstalowany Microsoft Windows XP Professional PL z SP3 - (licencję dostarcza Sprzedający) KONFIGURACJA MINIMALNA - telefax 1 szt. Technologia druku: laserowa monochromatyczna, Format: A4, Wydajność zasobnika z wkładem czarnym: toner standardowy 12000 str. A4, Standardowa pamięć: 16 MB Rozdzielczość druku monochromatycznego: 1200x600 dpi, Szybkość drukowania mono: do 14 stron A4/min, Prędkość faksowania: ok. 2 s/stronę A4, Modem: 33.6 kbps, Strony przechowywane w pamięci: do 600 stron A4, Obsługiwana skala szarości: 64 poziomów, Kompresja: MH, MR, MMR, JBIG, Zgodność: Super G3, Wysyłanie grupowe: do 270 odbiorców, Szybkie wybieranie: do 200, Podwójny dostęp, Zdalny dostęp, Słuchawka telefoniczna, Automatyczne przełączanie telefon/faks, PC-FAX KONFIGURACJA MINIMALNA - Zasilacze awaryjne UPS 7 szt. 600 VA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają udokumentowane należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw z których każda składała się z minimum czterech zestawów komputerowych. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. VIII.1. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. VIII.2. SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. VIII.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt. VIII.4. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, wykonawców, którzy nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1.1. Oferta na wykonanie zamówienia Zał. Nr 1. 1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. Nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminu składania ofert. 1.5. Wykaz wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu. Zał. Nr 3. 1.6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. 2. Inne dokumenty 2.1 Parafowany wzór umowy umowy zał. Nr 4 i wypełniony i parafowany załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2.2 Dokument potwierdzający, że maksymalna głośność komputera nie przekracza 35 dB, mierzona zgodnie z normą PN-ISO 9296 (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego). 2.3. Dokument - deklaracja zgodności zestawów komputerowych z normą CE (oświadczenie producenta komputerów i monitorów lub inny dokument potwierdzający spełnienie wyszczególnionego warunku ). 2.4. Dokument potwierdzający posiadanie przez komputery certyfikatu /Certyified for Windows Vista/ poprawnej pracy z systemem operacyjnym Microsoft Vista (oświadczenie firmy Microsoft lub wydruk z witryny internetowej firmy Microsoft wraz z pełnym załącznikiem Windows Logo Verification Report ). Dokumenty wymienione w punkcie IX. 2.3 i 2.4 SIWZ muszą być wystawione w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego,Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk pok. nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.