eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Mickiewicza w Ornecie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Orneta: Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Mickiewicza w Ornecie
Numer ogłoszenia: 240057 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta , pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, fax. 055 2422990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.orneta.net
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Mickiewicza w Ornecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Mickiewicza w Ornecie Charakterystyka budynku: - Powierzchnia użytkowa budynku - 926,92 m2 - Kubatura budynku - 6376,00 m3 - Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony. Dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Budynek wyposażony w: 1.instalację elektryczną 2.instalację wodociągowo - kanalizacyjną 3.instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody 4.wentylację a) w pomieszczeniach - grawitacyjna w kanałach ceramicznych fi 15, b) w ustępach, sanitariatach i umywalniach - wentylacja wymuszona podłączoną do kanałów grawitacyjnych, c)w garażach - wentylatory :wywietrzaki fi 200 zakończone deflektorami, Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa (Część VIII SIWZ), przedmiary robót (Część VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Część VII SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r.Nr. 223,poz.1655) tj 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę złożenia oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków o łącznej pow. użytkowej nie mniejszej niż 900m2 i łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN b) dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przedmiotem zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, - kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ Samorządu Zawodowego, c)wykonają swoimi siłami co najmniej 50% wartości przedmiotu zamówienia tj. Wykonawca może zlecić podwykonawcom nie więcej niż 50 % wartości zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r.Nr. 223,poz.1655) 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 10 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1 dowód wniesienia wadium 1.2 oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 2 do IDW 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 wykaz kluczowych osób , które będą wykonywać przedmiot zamówienia sporządzony wg Załącznika nr 3 do IDW 1.7 decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych ( dotyczy: kierownika budowy, kierowników robót) + zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert 1.8 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich charakterystyki, wartości oraz dat i miejsca wykonywania wg Załącznika nr 4 do IDW wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością 1.9 dane dotyczące podwykonawców oraz procentowy udział robót do zlecenia podwykonawcom wg Załącznika nr 5 do IDW 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: - Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 11 IDW - Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2; 1.3;1.4;1.5 przedstawia każdy z tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig.orneta.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta, Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.