Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-21
Zgierz: REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 4 I REMONT MAGAZYNU UZBROJENIA W BUDYNKU NR 6 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2573 W ZGIERZU
NUMER SPRAWY 64/ZP/13
Numer ogłoszenia: 240078 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 4 I REMONT MAGAZYNU UZBROJENIA W BUDYNKU NR 6 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2573 W ZGIERZU NUMER SPRAWY 64/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 64/ZP/13) jest robota budowlana : REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 4 ( ZAD. NR 1 ) I REMONT MAGAZYNU UZBROJENIA W BUDYNKU NR 6 ( ZAD. NR 2 )W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2573 W ZGIERZU Dla Zadania nr 1 - remont sanitariatów w budynku nr 4 w JW. 2573 Zgierz: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej w sanitariatach, - demontaż stolarki drzwiowej, - zerwanie posadzki cementowej, - zerwanie okładzin z płytek ceramicznych, - demontaż umywalek, pisuarów, muszli ustępowych i armatury, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych, - montaż nowych umywalek, armatury, natrysków, pisuarów i muszli ustępowych, - wykonanie nowych warstw malatury ściennej, Dla Zadania nr 2 - remont magazynu uzbrojenia w budynku nr 6 w JW. 2573 Zgierz : - demontaż stolarki drzwiowej wraz z okuciami ślusarskimi; - przekucie otworów komunikacyjnych w ścianach działowych budynku, - rozbiórka podjazdów, - rozebranie podłóg ślepych i cementowych, - przystosowanie dwóch par drzwi wjazdowych do przejazdów wózków widłowych, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej ( certyfikowane drzwi ) wraz z nowymi elementami ślusarskimi; - wbudowanie wrót komunikacyjnych zewnętrznych, - wykonanie nadproży i wykończenie nowych otworów komunikacyjnych, - wykonanie nowych podłóg z posadzkami przemysłowymi w technologii WEBER DEITERMANN..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.27.00-8, 45.26.23.59-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : Dla zadania nr 1 - 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych ) Dla zadania nr 2 - 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w innej formie niż pieniężna wymaga się, aby z treści dokumentu jednoznacznie wynikało, że gwarancja/poręczenie obejmuje wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Łódź Nr konta: 49 1010 1371 0062 4613 9120 0000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 4 I REMONT MAGAZYNU UZBROJENIA W BUDYNKU NR 6 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2573 W ZGIERZU - numer sprawy: 64/ZP/13 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed terminem składania ofert w Kancelarii Jawnej Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 2573, ul. Konstantynowska 85, Zgierz, budynek nr 2, I piętro pok. 114, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Kancelaria czynna jest codziennie w godz.7:30 - 10:00 i 12:00-15:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia: - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 1) , - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia ( dla zadania nr 2 ) , Uwaga: w przypadku złożenia oferty na dwa zadania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. (np. jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 230 000 każda). - wg załącznika nr 6 do SIWZ Do wykazu Wykonawca dołączy dowody/dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: - dla zadania nr 1 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. - dla zadania nr 2 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2573
95-100 ZGIERZ, UL. KONSTANTYNOWSKA 85
BUDYNEK NR 1, pok.102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2573 95-100 ZGIERZ, UL. KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont sanitariatów w budynku nr 4 w JW. 2573 Zgierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie nowej instalacji elektrycznej w sanitariatach, - demontaż stolarki drzwiowej, - zerwanie posadzki cementowej, - zerwanie okładzin z płytek ceramicznych, - demontaż umywalek, pisuarów, muszli ustępowych i armatury, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych, - montaż nowych umywalek, armatury, natrysków, pisuarów i muszli ustępowych, - wykonanie nowych warstw malatury ściennej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont magazynu uzbrojenia w budynku nr 6 w JW. 2573 Zgierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont swym zakresem będzie obejmował: - demontaż stolarki drzwiowej wraz z okuciami ślusarskimi; - przekucie otworów komunikacyjnych w ścianach działowych budynku, - rozbiórka podjazdów, - rozebranie podłóg ślepych i cementowych, - przystosowanie dwóch par drzwi wjazdowych do przejazdów wózków widłowych, - zamontowanie nowej stolarki drzwiowej ( certyfikowane drzwi ) wraz z nowymi elementami ślusarskimi; - wbudowanie wrót komunikacyjnych zewnętrznych, - wykonanie nadproży i wykończenie nowych otworów komunikacyjnych, - wykonanie nowych podłóg z posadzkami przemysłowymi w technologii WEBER DEITERMANN..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.26.27.00-8, 45.26.23.59-9, 45.42.11.10-8, 45.42.11.30-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- USŁUGA UDOSTĘPNIENIA OBIEKTU SZKOLENIOWEGO - STRZELNICY
- DOSTAWA BETONU TOWAROWEGO C35/45 ZGODNEGO Z NORMĄ OBRONNĄ NO-17A-204:2025 W FORMIE PŁYNNEJ WRAZ Z POMPĄ W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 600 m3 ORAZ BETONU CHUDEGO B 7,5 W ILOŚCI NIE WIĘKSZEJ NIŻ 20 m3
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i na działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- "Usługa harmonizacji baz danych dla miasta Głowno"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.