To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Kraków: Dostawa tonerów do drukarek laserowych będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 240086 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216380 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek laserowych będących na wyposażeniu MOPS w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są częściowe dostawy tonerów do drukarek , zgodnie z asortymentem określonym w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Dostawy częściowe będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. 2. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn centralny MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki od godz. 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. 3. Warunki dodatkowe: 1) Zamawiający żąda zaoferowania tonerów zalecanych przez producenta drukarek. 2) Zamawiający dopuszcza tonery regenerowane wyłącznie we wskazanych pozycjach formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 3) Każda partia towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród pięciu sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad, w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy kolejna partia towaru nadal będzie zawierała tonery wadliwe, 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych tonerów w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji. 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego tonerów. 8) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum rocznej rękojmi, licząc od daty dostawy danej partii towaru. 10) Płatność za zamówienie częściowe będą dokonywana w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego. 11) Dostawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, 12) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie musi obejmować całość zamówienia, 13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5737,71 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Flosta Sp. z o.o., ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5737.71
- Oferta z najniższą ceną: 5737.71 / oferta z najwyższą ceną: 7180
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.