eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › koszenie poboczy wraz ze skarpami na drogach wojewódzkich w ramach bieżącego utrzymania na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 24008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: koszenie poboczy wraz ze skarpami na drogach wojewódzkich w ramach bieżącego utrzymania na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie W ramach RDW Gorzów Wlkp.: Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Baczyna Zadanie nr 2- Obwód Drogowy Drezdenko W ramach RDW Kożuchów: Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy Kożuchów Zadanie nr 4:- Obwód Drogowy Lubsko Zadanie nr 5- Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 6 - Obwód Drogowy Żagań Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, do kontaktów: Jolanta Nowak - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, Marta Szpakowska - Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280306, 3280307, fax 068 3280338, e-mail: J.Nowak@zdw.zgora.pl, M.Szpakowska@zdw.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie poboczy wraz ze skarpami na drogach wojewódzkich w ramach bieżącego utrzymania na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie W ramach RDW Gorzów Wlkp.: Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Baczyna Zadanie nr 2- Obwód Drogowy Drezdenko W ramach RDW Kożuchów: Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy Kożuchów Zadanie nr 4:- Obwód Drogowy Lubsko Zadanie nr 5- Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 6 - Obwód Drogowy Żagań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: drogi wojewódzkie na terenie działalności RDW w Gorzowie Wlkp. i RDW w Kożuchowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Koszenie poboczy wraz ze skarpami na drogach wojewódzkich w ramach bieżącego utrzymania na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie W ramach RDW Gorzów Wlkp.: Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Baczyna Zadanie nr 2- Obwód Drogowy Drezdenko W ramach RDW Kożuchów: Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy Kożuchów Zadanie nr 4:- Obwód Drogowy Lubsko Zadanie nr 5- Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 6 - Obwód Drogowy Żagań. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Koszenie poboczy wraz ze skarpami na drogach wojewódzkich w ramach bieżącego utrzymania na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie W ramach RDW Gorzów Wlkp.: Zadanie nr 1 - Obwód Drogowy Baczyna Zadanie nr 2- Obwód Drogowy Drezdenko W ramach RDW Kożuchów: Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy Kożuchów Zadanie nr 4:- Obwód Drogowy Lubsko Zadanie nr 5- Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 6 - Obwód Drogowy Żagań. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 OD Baczyna: 700,00 zł (słownie siedemset 00/100 zł) Zadanie nr 2 OD Drezdenko: 500,00 zł (słownie pięćset 00/100 zł) Zadanie nr 3 OD Kożuchów: 400,00 zł (słownie czterysta 00/100 zł) Zadanie nr 4 OD Lubsko : 400,00 zł (słownie czterysta 00/100 zł) Zadanie nr 5 OD Sława : 500,00 zł (pięćset 00/100 zł) Zadanie nr 6 OD Żagań: 300,00 zł (słownie trzysta 00/100 zł). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art.22 ust.1w następujący sposób: (DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE): A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; DLA ZADAŃ NR 1 i 2: - wykażą wykonane w skali jednego roku kalendarzowego, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,* z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; * przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie usługi polegające na koszeniu poboczy na powierzchni min. 2.000 a wykonane w jednym roku kalendarzowym Dopuszcza się sumowanie wykonanych usług celem uzyskania minimalnej wymaganej powierzchni wykaszania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. Dokumenty składane na potwierdzenie należytego wykonania usługi mają określać zakres usług zgodny z wymaganiami Zamawiającego. DLA ZADAŃ NR 3,4,5 i 6: - wykażą wykonane w skali jednego roku kalendarzowego, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,* z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; * przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie usługi polegające na wykaszaniu poboczy na powierzchni min. 100 ha wykonane w jednym roku kalendarzowym Dopuszcza się sumowanie wykonanych usług celem uzyskania minimalnej wymaganej powierzchni wykaszania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. Dokumenty składane na potwierdzenie należytego wykonania usługi mają określać zakres usług zgodny z wymaganiami Zamawiającego. - wykażą że posiadają lub mają dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia w minimalnych ilościach tj.: Zadanie nr 1 OD Baczyna: - kosiarka trawnikowa spalinowa do koszenia na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: trawniki, wysepki - min. 1 szt. - kosiarka bijakowa, doczepna do ciągników, do koszenia poboczy, skarp - min. 1 szt. - kosiarka żyłkowa do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach i innych urządzeniach drogowych - min. 2 szt. Zadanie nr 2 OD Drezdenko: - kosiarka trawnikowa spalinowa do koszenia na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: trawniki, wysepki -min. 1 szt. - kosiarka bijakowa, doczepna do ciągników, do koszenia poboczy, skarp - min. 1 szt. - kosiarka żyłkowa do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach i innych urządzeniach drogowych min. 2 szt. Zadanie nr 3 OD Kożuchów: - kosiarki bijakowe -min. 2 szt. - kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne -min. 3 szt. Zadanie nr 4 OD Lubsko : - kosiarki bijakowe -min. 2 szt. - kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne -min. 3 szt. Zadanie nr 5 ODSława -kosiarki bijakowe -min. 2 szt. - kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne -min. 3 szt Zadanie nr 6 ODŻagań - kosiarki bijakowe -min. 2 szt. - kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne -min. 3 szt W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek sprzętu podmioty te mogą spełniać łącznie w obrębie jednego zadania NIE DOPUSZCZA SIĘ KOSIAREK ROTACYJNYCH SPRZĘT WYKAZANY NA JEDNO ZADANIE NIE MOŻE SIE POWTÓRZYC W INNYM Z UWAGI NA MOŻLIWOŚĆ PROWADZENIA PRAC JEDNOCZEŚNIE DLA KILKU ZADAŃ - wskażą osobę odpowiedzialna za realizację zamówienia; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto wykonawcy D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; F. zapewnią ciągłą dyspozycyjność oraz łączność przy pomocy telefonu komórkowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt. III.2 Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej "zamówieniem"; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenie o podmiocie zbiorowym) 5) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2,3,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. Pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt.1 lit.a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.1 pkt.1 lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujące dokumenty: 6) Wykaz wykonanych w skali jednego roku kalendarzowego, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia*, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze usługi te zostały wykonane należycie Wypełnić zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca Wypełnić druk wykaz sprzętu 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Wypełnić druk WYKAZ PERSONELU z podaniem: - osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia Celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto Celem potwierdzenia ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 10) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 11) Dowód wpłacenia /wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia go w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 12) Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 13) Rodzaj prac jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 14) Zobowiązanie do współpracy 15) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl - BEZPŁATNIE. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: do nabycia: osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie, za zaliczeniem pocztowym lub po uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 71 1090 1535 0000 0001 0620 5700. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1: Obwód Drogowy Baczyna. 1) Krótki opis: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na koszeniu poboczy w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich wojewódzkich Nr 132, 151, 156, 157, 158, 192 i 199 na terenie działania Obwodu Dróg Wojewódzkich w Baczynie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na koszeniu poboczy w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich Nr 132, 151, 156, 157, 158, 192 i 199 na terenie działania Obwodu Dróg Wojewódzkich w Baczynie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2: Obwód Drogowy Drezdenko. 1) Krótki opis: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na koszeniu poboczy w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich Nr 154, 155, 156, 157, 158, 160, 161, 164, 170, 174, 176 i 181 na terenie działania Obwodu Dróg Wojewódzkich w Drezdenku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na koszeniu poboczy w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich Nr 154, 155, 156, 157, 158, 160, 161, 164, 170, 174, 176 i 181 na terenie działania Obwodu Dróg Wojewódzkich w Drezdenku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3: Obwód Drogowy Kożuchów. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (9481 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów - 10 894,62 ar. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręcznym wykaszaniu przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (9481 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów - 10 894,62 ar. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ZADANIE NR 4: Obwód Drogowy Lubsko. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3630 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko - 10 526,17 ar. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręcznym wykaszaniu przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3630 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko - 10 526,17 ar. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: ZADANIE NR 5: Obwód Drogowy Sława. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3952,8 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 13 123,39 ar. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręcznym wykaszaniu przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3952,8 m.b. ) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 13 123,39 ar. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: ZADANIE NR 6: Obwód Drogowy Żagań. 1) Krótki opis: Zamówienie obejmuje dwukrotne mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3601 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 6 975,72 ar. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.2 . 3) Wielkość lub zakres: świadczenie usługi polegającej na dwukrotnym mechanicznym koszeniu traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy wraz ze skarpami i przeciwskarpami, a także ręcznym wykaszaniu przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych energochłonnych (3601 m.b.) w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 6 975,72 ar. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.