eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPCZ/II-ZP/03/2014 - Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez w Grupach 1-5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Żnin: PCZ/II-ZP/03/2014 - Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez w Grupach 1-5.
Numer ogłoszenia: 24009 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031341 w. 181, faks 52 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/03/2014 - Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez w Grupach 1-5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy endoprotez stawu biodrowego, kolanowego, implantów ortopedycznych stalowych oraz cementu kostnego w Grupach: Grupa 1, Grupa 2 - Endoprotezy stawu biodrowego Grupa 3 - Endoprotezy całkowite cementowe stawu kolanowego Grupa 4 - Implanty ortopedyczne stalowe Grupa 5 - Cement kostny dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie, w czasie określonym 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybraną Grupę lub Grupy (1 - 5). Oferty w zakresie składanej Grupy lub Grup muszą być pełne i kompletne. Zamawiający nie dopuszcza braku jakiejkolwiek pozycji asortymentu wymienionego w danej Grupie. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość asortymentu w poszczególnych Grupach 1-5, oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3 Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą, dla poszczególnych Grup 1 - 5, różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 1, jednak wartość zakupów w każdej z Grup nie przekroczy wartości oferty Wykonawcy wybranego dla danej Grupy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona w Załączniku nr 1 do SIWZ dla poszczególnych Grup 1 - 5..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz musi wykazać, iż posiada koncesję zezwolenie lub licencję (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji.. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis-zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego - Oświadczenie załączyć do oferty. b) Materiały informacyjne - katalogi, foldery lub inne dokumenty (w języku polskim) dotyczące oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ - załączyć do oferty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1) Formularz asortymentowo-cenowy Załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę w zakresie oferowanej Grupy (1-5). 2) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Koncesja, zezwolenie lub licencja - (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych Oświadczenie (Załącznik nr 4a do SIWZ) w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Informacja Wykonawcy - dot. Grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ lub Załącznik nr 5 oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 10) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis-zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. 11) Materiały informacyjne - katalogi, foldery lub inne dokumenty (w języku polskim) dotyczące oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów wymaganych i opisanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 13) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany lub wycofania asortymentu przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym, lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym (równoważnym) lub wycofująca produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy; b) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT oraz cen urzędowych na produkty objęte niniejszym zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Ul. Szpitalna 30 88-400 Żnin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Ul. Szpitalna 30 88-400 Żnin SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.