Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Opole: REMONT BALKONU I ŚCIAN ELEWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH NA TERENIE POK1 I POK6 - 2 CZĘŚCI - POWTÓRZENIE
Numer ogłoszenia: 240136 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania , ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, faks 061 6523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BALKONU I ŚCIAN ELEWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH NA TERENIE POK1 I POK6 - 2 CZĘŚCI - POWTÓRZENIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: remoncie balkonu i ścian elewacyjnych w budynkach komunalnych w Poznaniu na terenie POK1 i POK6. Zamówienie obejmuje 2 części.Część I -remont budynku przy ul.Janickiego 14 w Poznaniu. Wydzielono część Ia-roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu mieszkania przed przeciekaniem wód opadowych przez balkon znajdujący się nad wykuszem budynku oraz wymianę zwilgoconych, skorodowanych tynków elewacyjnych. Prace remontowe obejmują rozebranie warstw posadzkowych balkonu nad wykuszem, wykonanie podbetonu i posadzki cementowej na połysk na balkonie, izolację balkonu przeciwwilgociową(papa termozgrzewalna, folia w płynie), wykonanie izolacji termicznej ze styropianu płyty balkonowej, remont balustrady z wymianą zniszczonych elementów, częściowe skucie i wykonanie nowych tynków zewnętrznych z odgrzybieniem ścian , uzupełnienie spoinowania cokołu budynku, wykonanie odwodnienia balkonu( rynna i rura spustowa PCV), wywóz gruzu i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do SIWZ. Część Ib obejmuje zabezpieczenie budynku przed przeciekaniem wód opadowych, wód gruntowych, wykonanie izolacji ław fundamentowych oraz ścian piwnicznych z odtworzeniem chodnika i utwardzeniem strefy przy budynku płytami otworowymi. Prace remontowe obejmują rozebranie opaski betonowej przy budynku, rozebranie dojścia do budynku z płyt chodnikowych, izolację przeciwwilgociową ław i ścian fundamentowych, wykonanie tynków ścian piwnicznych, wykonanie opaski wokół budynku z płyt betonowych otworowych, wykonanie chodnika z kostki betonowej polbruk, wywóz gruzu i ziemi i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlanym stanowiącymi załączniki do SIWZ. Część II -obejmuje remont elewacji budynku przy ul. Sierakowskiej 13 zlokalizowanego na nieruchomości będącej własnością Miasta Poznania, który jest w zabudowie szeregowej, remont polega na wymianie tynków zewnętrznych i ma na celu poprawienie estetyki całego budynku raz ochronę ścian przed niszczeniem oraz wpływami atmosferycznymi. Prace remontowe obejmują: zabezpieczenie przed zniszczeniem stolarki okiennej i drzwiowej, usunięcie, odkucie starych odparzonych tynków, wykonanie nowych tynków zewnętrznych cem. -wap., pomalowanie elewacji farbami zewnętrznymi, posprzątanie gruzu tynkarskiego oraz całego terenu sąsiedniego i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlanym, stanowiącymi załączniki do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/ referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w formularzu ofertowym i załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ, przy czym: * w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum);- mają do dyspozycji osoby lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami wykonującymi bezpośrednio zamówienie, zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia) dla 1 osoby, wpisanej do Izby Inżynierów Budownictwa (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ); - zobowiążą się, że wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót nastąpi przez podmiot posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1) - udzielają Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenie zawartego w formularzu ofertowym). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, którą do oferty załączą; 4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3,2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową (stanowiącym załącznik nr 1a) - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4) oraz przedmiarem robót - (załącznik nr 5), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 oświadczenie (załącznik nr 1 w formularzu ofertowym) wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego podmiotu) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie robót budowlanych -wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac będących przedmiotem zamówienia, który jest wpisany do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty zamawiającemu/zarządcy (załącznik nr 1 - oświadczenia w formularzu ofertowym); w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował należy do oferty załączyć pisemne zobowiązanie osoby lub podmiotu-do udostępnienia wskazanej osoby, którą Wykonawca będzie dysponował, w celu wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac. 2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2) 2.3.6 oświadczenie Wykonawcy w sprawie zbierania i transportu odpadów oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania o zamówienie zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006. Wszystkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.3.1, 2.3.2, 2,3.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, oświadczenia wymagane w punkcie 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5 , 2.3.6 winny być przedstawione w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul.Marcelińska 90, 60-324 Poznań, Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:20, miejsce: Feroma Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul.Marcelińska 90, 60-324 Poznań, Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont balkonu i ścian elewacji oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku przy ul.Janickiego 14, administrowanym przez POK1 w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana tynków zewnętrznych elewacji budynku przy ul. Sierakowskiej 13 , administrowanym przez POK6 w Poznaniu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak we wstępie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.