Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-08
Jasło: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów nabiałowych i tłuszczy roślinnych
do Zakładu Karnego w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 2401 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Jaśle , Warzyce 467, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 44 35 860, faks 13 44 35 861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę produktów nabiałowych i tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Jaśle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych produktów nabiałowych i tłuszczy roślinnych. Zadanie I: Dostawa produktów nabiałowych: L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu 1. 15542200-1 Ser topiony lub produkt seropodobny topiony ( gramatura 100 g) kg 350 2. 15544000-3 Ser żółty lub produkt seropodobny twardy kg 100 3. 15512000-0 Śmietana 18%(gramatura od 400 g do 1000 g) kg 800 4. 15542100-0 Ser twaróg kostka (kostka 200 - 300 g) kg 600 5. 15511700-0 Mleko w proszku chude (opakowanie max 25 kg) kg 150 6. 15511000-3 Mleko 2% (opakowanie folia 1000 ml - 5000 ml; minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 7 dni) l 200 7. 15551320-4 Jogurt owocowy (gramatura 150g) kg 200 8. 15551500-0 Kefir (gramatura od 150g do 250g) kg 200 Zadanie II: Dostawa tłuszczy roślinnych: L.p. Kod CPV Nazwa artykułu J.m. Ilość asortymentu 1. 15431100-9 Margaryna miękka do smarowania pieczywa kg 2700 2. 15411200-4 Olej roślinny (opakowanie od 1000ml do 5000 ml) l 600.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.22.00 - Ser miękki 15.54.40.00 - Ser twardy 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.10.00 - Mleko 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.55.15.00 - Maślanka 15.43.11.00 - Margaryna 15.41.12.00 - Olej spożywczy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie sprawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie sprawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie sprawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie sprawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie sprawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany może ulec zmianie cena brutto, przy zachowaniu następujących warunków: 1. W sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku nr 1 do SIWZ, a stawką obowiązującą po zmianie stawki. Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny brutto za towary dostarczone Zamawiającemu , przed dniem zmiany stawki podatku; 2. W sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego towaru (asortymentu) - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny brutto za dany towar o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określona w załączniku nr 1 do SIWZ, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku. 3. W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego towaru, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Jaśle
Warzyce 467
38-200 Jasło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny w Jaśle Warzyce 467 38-200 Jasło.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Remonty cząstkowe i likwidacja przełomów na drogach powiatowych
- Dostawa implantów ortopedycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA AUTOBUSÓW ELEKTRYCZNYCH MIASTA JASŁA
- DOSTAWA PIECZYWA
- Dostawa odczynników do laboratorium.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawę mleka i przetworów mlecznych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach OZ Sulejów
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
więcej: Olej spożywczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.