Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Gdynia: sukcesywne dostawy osprzętu do elektrochirurgii oraz osprzętu do laparoskopii, artroskopii, laparoskopii ginekologicznej oraz endoskopii urologicznej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni
Numer ogłoszenia: 240211 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy osprzętu do elektrochirurgii oraz osprzętu do laparoskopii, artroskopii, laparoskopii ginekologicznej oraz endoskopii urologicznej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy osprzętu do elektrochirurgii oraz osprzętu do laparoskopii, artroskopii, laparoskopii ginekologicznej oraz endoskopii urologicznej dla Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych i ocennych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. 4. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użycia dostarczanego produktu nie przekraczał ? okresu dla produktu, którego całkowity czas przydatności (termin ważności) wynosi 3 lata, ? okresu dla produktu, którego całkowity czas przydatności (termin ważności) wynosi 5 lat. Okres przydatności produktu do użycia nie może się skończyć w czasie trwania umowy, w przypadku gdy termin ważności dostarczonego produktu jest krótszy niż termin zakończenia umowy, oferent jest zobowiązany do wymiany produktu na produkt o dłuższym okresie ważności. Uwaga: w przypadku grupy 1, powyższy wymóg dotyczy sterylnego asortymentu jednorazowego użytku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4, 33.16.80.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) karty katalogowe oferowanego asortymentu, zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ wraz z opisem sposobu użycia produktu (instrukcja, ulotka)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. 2. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. 11, 81 - 348 Gdynia..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 - Osprzęt wielokrotnego i jednorazowego użytku do elektrochirurgii kompatybilnego z generatorami typu Valleylab, Erbe, Tunderbit.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda czynna monopolarna, z przyciskami ręcznymi do cięcia i koagulacji, wielokrotnego użytku - 150 szt. 2. Elektroda bierna kompatybilna z systemem REM generatora Valleylab -6000 szt. 3. Przewód elektrody biernej długość od 4,5 do 5,0 m, kompatybilny z elektrodą bierną opisaną w pozycji nr 2, wielorazowego użytku, przewód kompatybilny z generatorem typu Valleylab - 10 szt. 4. Przedłużka do elektrody monopolarnej, wielokrotnego użytku - 5 szt. 5. Przewód elektrody biernej długość 4,5-5,0 m, kompatybilny z elektrodą bierną opisaną w pozycji 2, wielorazowego użytku, przewód kompatybilny z generatorem do elektrochirurgi typu ERBE - 5 szt. 6. Czyścik do czyszczenia elektrod ze stali nierdzewnej, samporzylepny, jałowy, jednorazowego użytku, radiocieniodajny - 1800 szt. 7. Przewód jednobiegunowy do łącznika nożnego kompatybilny z generatorem elektrochirurgii typu Valleylab, - 2 szt. 8. Penseta prosta bipolarna, wielorazowego użytku -1 szt. 9. Penseta bagnetowa bipolarna, wielorazowego użytku - 1 szt. 10. Penseta bagnetowa, bipolarna, wielorazowego użytku, autoklawowalna, - 1 szt. 11. Przewód dwubiegunowy włącznika nożnego, wielorazowego użytku, autoklawowalny - 2 szt. 12. Elektroda ostrzowa powlekana EDGE, - 100 szt. 13. Elektroda kulkowa - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trokar bezpieczny jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar bezpieczny sterylny, jednorazowego użytku o z karbowaną kaniulą i kierunkowym metalowym ostrzem w kształcie litery V aktywującym się tylko podczas oporu powłok. Podwójny wskaźnik dźwiękowy i wizualny informujący o aktywacji noża oraz jego blokadzie po przejściu przez powłoki brzuszne. Trójstopniowy zawór do insuflacji umożliwiający wykonanie desuflacji bez odłączania drenu podającego CO2 z opisanym i widocznym położeniem zaworu insuflacja/desuflacja na zaworze. Trokar musi posiadać wbudowaną uniwersalną uszczelkę przyjmującą narzędzia 5-11 mm . Całość wykonana z tworzywa. - 500 szt. 2. Trokar jednorazowego użytku o z karbowaną kaniulą i kierunkowym metalowym ostrzem w kształcie litery V aktywującym się tylko podczas oporu powłok. Podwójny wskaźnik dźwiękowy i wizualny informujący o aktywacji noża oraz jego blokadzie po przejściu przez powłoki brzuszne. Trójstopniowy zawór do insuflacji umożliwiający wykonanie desuflacji bez odłączania drenu podającego CO2 z opisanym i widocznym położeniem zaworu insuflacja/desuflacja na zaworze. Trokar musi posiadać wbudowaną uniwersalną uszczelkę przyjmującą narzędzia 5-12 mm . Całość wykonana z tworzywa - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła Veresa jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowego użytku igła typu Veresa, długość min. 120 mm, średnica min 2 mm z bezpiecznym ostrzem, przeźroczystym uchwytem, kolorowym wskaźnikiem bezpieczeństwa, sterylnie zapakowana- 20 szt. 2. Nożyczki laparoskopowe, jednorazowego użytku, sterylne typu Metzenbaum, końce zakrzywione, odgięte w lewą stronę, monopolarne, obrotowe z ergonomiczną rękojeścią, bez blokady, izolowane do końca z przyłączem do elektrokoagulacji, jednoczęściowe O 5 mm, długość 310 mm - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 - Zestaw do ekstrypacji żylaków kończyn dolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy, sterylny zestaw do ekstrypacji żylaków, składający się giętkiego prowadnika oraz ostro zakończonej głowicy usuwającej. - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Stapler z zakrzywioną głowicą do niskiej resekcji jelita.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler z zakrzywioną głowicą do niskiej resekcji jelita, jednorazowy, z automatycznym dociskiem tkanki zapewniający symultaniczne cięcie i zszycie tkanek. - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw drenów płuczących do laparoskopii i histeroskopii do pompy Karl Storz Endomat Hamonu 26331020.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw drenów płuczących do laparoskopii z dwoma igłami przekuwającymi, sterylny, podwójnie pakowany, jednorazowego użytku do zastosowania z pompą typu Karl Storz Endomat Hamou 26331020 - 15 szt. 2. Zestaw drenów płuczących do histeroskopii z dwoma igłami przekuwajacymi, sterylny, podwójnie pakowany jednorazowego użytku do zastosowania z pompą typu Karl Storz Endomat Hamou 26331020 - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7 - Sprzęt do zabiegów artroskopowych do posiadanego Shavera typu STRYKR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. o kształcie różyczki typu Barel Burs z 6 listkami (flute) - 1 szt. 2. o kształcie różyczki typu Barel Burs z 12 listkami (flute), - 1 szt. 3. o kształcie elipsy typu EGG Burs z 6 listkami, - 1 szt. 4. Końcówki do waporyzacji kompatybilne z vaporyzatorem typu Serfas - rozmiar i typ końcówki do wyboru Zamawiającego - 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 - Elektrody bipolarne do histeroskopii operacyjnej i resektoskopii kompatybilne z bipolarnym generatorem typu Versapoint lub równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody do histeroskopii operacyjnej, bipolarne, sterylne, jednorazowego użytku - 5 szt. 2. Elektrody resektoskopowe, bipolarne, sterylne, jednorazowego użytku, kompatybilne z resektoskopem 27 Fr, - 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9 - Jednorazowe nożyczki do cięcia i koagulacji oraz zamykania naczyń do 7mm włącznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki jednorazowego użytku, sterylne o długości roboczej 20 cm, 35 cm, 45 cm średnica 5 mm, - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe narzędzie do zamykania, uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych i limfatycznych kompatybilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Narzędzie służące do zamykania, uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych i limfatycznych oraz pęczków tkankowych z ręczną lub nożną aktywacją, z wbudowanym nożem i przewodem kompatybilne z generatorem typu Ligasure - 20 szt. 2. Narzędzie jednoramowego użytku, sterylne do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych w systemie zamykania naczyń do 7 mm włącznie - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Wymiana olinowania stałego - sztagów wraz z dostawą materiałów na Dar Młodzieży
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w SP ZOZ w Hajnówce.
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
- Dostawy drobnego sprzętu j.u. do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Urządzenia do elektroterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.