To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Radom: Budowa pięcioklatkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego
przy ul. Rapackiego/Sempołowskiej w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 240292 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159948 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pięcioklatkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Rapackiego/Sempołowskiej w Radomiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pięcioklatkowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego (budynek nr 1 - w zależności od części posiadający 7 i 8 kondygnacji nadziemnych: część A - 8 kondygnacji; część B - 7 kondygnacji, połączony kondygnacją podziemną) przy ul. Rapackiego/Sempołowskiej w Radomiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami, parkingami, ogrodzeniem zewnętrznym, śmietnikami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1.1. Budynku mieszkalnego wielorodzinnego (budynek nr 1) w stanie deweloperskim w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi i częściowo monolitycznymi, stropami monolitycznymi z elementami prefabrykowanymi - nadproża. Sztywność przestrzenną budynku zapewniają żelbetowe ściany piwnic, oraz częściowo kondygnacji nadziemnych, szybów windowych i klatek schodowych, słupy żelbetowe nośne i ściany murowane nośne. Budynek w całości podpiwniczony. W poziomie -1 zlokalizowano garaż podziemny, schowki garażowe, pomieszczenia gospodarcze (jeden schowek garażowy lub pomieszczenie gospodarcze dla jednego lokalu mieszkalnego) wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, węzeł cieplny oraz pom. administracyjne (osobne dla części A i B). Pomieszczenia gospodarcze usytuowane będą także na kondygnacjach od +1 do +7. W budynku przewidziane są mieszkania jedno, dwu, trzy, czteropokojowe oraz dwukondygnacyjne: pięcio i sześciopokojowe, a w kl. nr I na parterze dodatkowo jedno mieszkanie przystosowane dla osoby niepełnosprawnej ruchowo. Każda klatka schodowa budynku wyposażona będzie w dźwig osobowy, a kl. nr I dodatkowo posiadać będzie pochylnię zewnętrzną przy wejściu. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, dach płaski o nachyleniu ~ 3% kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna w budynku - PCV, o oszkleniu jednokomorowym szkłem zespolonym o wsp. K = 1,1 z profili pięciokomorowych. Ściany parteru i pięter ocieplone metodą lekką mokrą - styropian EPS -80 grubości 14 cm wykończony tynkiem silikonowym. Zagospodarowanie terenu obejmuje: wykonanie chodników, dróg, parkingów, wiat śmietnikowych, placów gospodarczych, ogrodzenia zewnętrznego, placu zabaw oraz ukształtowania pozostałego terenu. 1.2. Ważniejsze parametry budynku: - kubatura - 38 597,23 m3 - ilość mieszkań - 126 szt. - pow. zabudowy - 1.545,92 m2 - pow. użytkowa mieszkań - 6.939,54 m2 - pow. całkowita kondygnacji netto - 10.334,88 m2 1.3. Przyłącze wody do budynku oraz przebudowa istniejącego wodociągu. 1.4. Przyłącze kanalizacji sanitarnej do sieci miejskiej i osiedlowej do budynku. 1.5. Osiedlową kanalizację deszczową z przyłączem do sieci miejskiej i przyłączami do budynku. 1.6. Instalacje wewnętrzne c.o. (wraz z indywidualnymi wymiennikami ciepła), c.w.u., kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 1.7. Drenażu opaskowego. 1.8. Wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 1.9. Instalacje teletechniczną telewizji DVBT i satelitarną, domofonową, telefoniczną. 1.10. Instalacje elektryczne i odgromowe. 1.11. Budowa dróg wewnętrznych, chodników i parkingów, oświetlenia terenu, ukształtowanie terenu, mała architektura, monitoring, wiat śmietnikowych. 1.12. Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 2. Instalacje gazowe nie występują. 3. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (ujętych w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej) nie obejmuje wykonania w lokalach mieszkalnych : - drzwi wewnętrznych w lokalach (należy uwzględnić jedynie drzwi zewnętrzne do danego lokalu), - podłóg użytkowych w lokalach mieszkalnych, - białego montażu urządzeń sanitarnych, 4. Zakresu prac określonych w ppkt. 3.3. SIWZ nie należy uwzględniać w cenie oferty! 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, które są dołączone do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia w sytuacjach, gdy wykonanie danego zakresu robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 8. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 8.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 8.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 8.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń. 9. Zmiany, o których mowa w pkt. 6, 7, i 8 mogą być realizowane wyłącznie w oparciu o protokół konieczności z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy, Zamawiającego, w tym inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 11. Wymagania dotyczące gwarancji: 11.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, z zastrzeżeniem ppkt. 11.2. 11.2. Wykonawca obejmie gwarancją wykonanie monitoringu i klimatyzacji na okres 3 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 11.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 12. Wymagania dotyczące robót: 12.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru. 12.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, a w szczególności zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót. 13. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji, urządzeń i instalacji: 13.1. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 13.2. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty, a także spełniać wymogi norm polskich. 14. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 14.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 14.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót uporządkować miejsce wykonywania zamówienia. 15. Wymagania stawiane Wykonawcy: 15.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 15.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 15.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 15.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15.5. Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 16. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 17. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia: 18.1. Pełna obsługa geodezyjna na każdym etapie realizacji inwestycji wraz z 2 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. 18.2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 18.3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, c) innych - niezbędnych przy realizacji inwestycji. 18.4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 18.5. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy. 18.6. Uporządkowanie terenu, w tym: a) usunięcie i wywiezienie karp pozostałych po wycince drzew (wycinka po stronie Zamawiającego) b) usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych. 18.7. Opracowanie świadectw charakterystyki energetycznej, zgodnie z obowiązującymi normami na dzień zakończenia realizacji inwestycji oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy. 18.8. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy i próby wszelkich instalacji (w tym m.in. inspekcja telewizyjna przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów. 19. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia nie stanowi załącznika do oferty. Podlega wypełnieniu jedynie przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę. 20. Wykonawca może wystawiać faktury nie częściej niż 1 raz w miesiącu z zastrzeżeniem, że pierwszą fakturę Wykonawca złoży po wykonaniu i odebraniu robót o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto. 21. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROSA-BUD S.A., ul. Gazowa 5/7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19622439,94
Oferta z najniższą ceną: 18693959,97 / Oferta z najwyższą ceną: 21398955,02
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.