eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i serwisowanie układów automatyki wentylacji mechanicznej w budynkach SGGW w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Warszawa: Konserwacja i serwisowanie układów automatyki wentylacji mechanicznej w budynkach SGGW w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 240340 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Dział Nadzoru Technicznego, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931370, fax 022 5931371.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i serwisowanie układów automatyki wentylacji mechanicznej w budynkach SGGW w Warszawie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia / nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Należy wykazać przynajmniej dwie takie usługi wykonane w obiektach dydaktycznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o wartości netto minimum 150000 zł. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna zrealizowaną lub będącą w trakcie realizacji usługę rozpoczętą od grudnia 2004 roku. 6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia budowlane branży elektrycznej i sanitarnej oraz ważne zaświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwo kwalifikacyjne elektryczne E i D, świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami powyżej 3 kg, świadectwo kwalifikacji dozorowe i eksploatacyjne obsługi urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy powyżej 50 kW. 7.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200000 złotych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 upzp. 9.oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 do 2 upzp. 10.wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 11.wymagane jest pełnienie przez ekipę serwisową wykonawcy dyżuru od poniedziałku do piątku w godzinach 7 do 15.00 w budynkach objętych konserwacją . Po godzinie 1500 oraz w dniach wolnych od pracy wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji w celu usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 2 godz. Od telefonicznego lub faksowego powiadomienia przez zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Głowna Gospodarstwa Wiejskiego, Dział Nadzoru Technicznego, budynek Zębiec, pokój 43, ul. Nowoursynowska 164, 02-787 Warszawa..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Pałac Rektora, Sekretariat Kanclerza, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.