Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Puck: przetarg nieograniczony
na sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych,
znak: zp/24/2008
Numer ogłoszenia: 240357 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax. 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych, znak: zp/24/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres 5 Lp. Przedmiot j.m. Ilość Cena netto 74 Przylepiec z delikatnej włókniny, którego przylepność wzrasta w czasie, hypoalergiczny, klej akrylowy 9,14m x 7,5cm szt. 500 75 Plaster z opatrunkiem na włókninie z hypoalergicznym klejem akrylowym 1mx 8cm szt. 1000 76 Jałowy opatrunek wyk. Z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć centralnych 10cm x 12cm z ramka do mocowania i metką do opisania daty wkłócia, hypoalergiczny klej akrylowy. szt. 2000 77 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć obwodowych 6cm x 7cm z ramka i metką, z klejem hypoalergicznym, akrylowym szt. 2000 78 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć obwodowych u dzieci 5cm x5,7cm, wzmocniony włókniną z dwoma paskami do stabilnego mocowania z ramka i metką, klej akrylowy, hypoalergiczny. szt. 2000 79 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć dojście szyjne i podobojczykowe kształt owalny 8,5cm x 10,5cm wzmocniony włóknina z dwoma paskami do stabilnego mocowania wkłucia oraz ramka i metka szt. 2000 RAZEM Zakres 7 Lp. Przedmiot j.m. Ilość Cena netto 84 Opatrunek sterylny wykonany z naturalnej chemicznie, oczyszczonej gąbki żelatynowej o jednorodnej porowatości, 7cm x 5cmx 0,1cm x 1szt. szt. 150 RAZEM Zakres 8 Lp. Przedmiot j.m. Ilość Cena netto 85 Koszulka z wycięciem w karo lub wycięciem wiązanym na troki, tłoczone, wykonane z oddychającej włókniny wiskozowo-polipropylenowej ( 40% wiskoza, 60% polipropylen, kolor biały, pakowane po 10szt. Szt. 2000 86 Nieprzemakalny podkład z celulozowym wkładem chłonnym, miękkim i przyjemnym w dotyku, air-laid, wkład biała pulpa celulozowa o wysokiej chłonności, folia-niebieska. Wymiar całkowity 60x60cm Szt. 2000 87 Wzmocnione prześcieradło w kolorze białym w niebieskie paski, chłonne, wykonane z chłonnej celulozy laminowanej folią szt. 1000 88 Majtki do kolonoskopii wykonane z niebieskiej włókniny sms długości 54cm, pakowane po 10szt. szt. 250 RAZEM Zakres 9 Lp. Przedmiot j.m. Ilość Cena netto 89 Opatrunek hydrożelowy na oparzenia, do stosowania w pomocy doraźnej; nie wymagający wcześniejszego schłodzenia bieżącą wodą oparzonego miejsca; opatrunek w formie półpłynnej, hydrożel naniesiony na bazowy materiał opatrunkowy; nie podrażniający skóry i oczu; sterylny; nie zamazujący obrazu rany oraz nie przywierający do niej; okres przydatności do użycia opatrunków nie mnie niż 3 lata. opatrunek przechowywany w temperaturze 15-25stopni. Wymagana deklaracja CE- załączyć. 89a Rozmiar; 10cm x 10cm szt. 100 89b Rozmiar; 20cm x 20cm szt. 100 89c Rozmiar; 20cm x 45cm szt. 20 89d Rozmiar; 40cm x 60cm szt. 100 89e Rozmiar; 40cm x 60cm na twarz szt. 20 89f Hydrożel w butekce 125ml szt. 20 90 Jednorazowy zestaw przeznaczony do zabezpieczenia porodu w warunkach poza szpitalnych, zawierający opis zawartości w języku polskim, poszczególne zestawy pakietu sterylnie; zestaw podzielony na niezależnie pakiety do użycia w odpowiedniej fazie porodu; Wymagany skład zestawu:pakiet wykorzyst. przed porodem:min 2 pary rękawiczek,min. 1 ster. podkład, min. 1Ster. serwetka wierzchnia, min 1 sterylne ręczniki do rak; pakiet wykorzyst. w czasie porodu: min.4 ser. tampony, min.1 ster. gruszka, min.4ster. klemy pępowin., min 1 ster. nożyczki; pakiet wykorzyst. po porodzie: min.1 ster. Wyściółka, min.2 rekaw. Antyseptyczne, min 1 kocyk dla noworodka, min. 1 plastikowa torba na łożysko. Okres przydatności do użycia nie mnie niż 3 lata. Wymagana deklaracja CE-załączyć. 90a Zestaw porodowy(opis wyżej) Szt. 20 91 Zestaw przeznaczony do ochrony jednej osoby przed materiałem biologicznym. Całość spakowana w jednorazowe opakowanie, opatrzone instrukcją obsługi. Minimalne wyposażenie pakietu: kombinezon ochronny -1szt., nakładane ochraniacze na buty - 1para.,rękaw. Jednoraz. Wykonane z nitrylu - 2 pary, okulary ochronne - 1szt, maska ochronna - 1szt., worek na odpady medyczne - 1szt.; wymagania dotyczące kombinezonu: na całe ciało, wykon. Z materiałów n/przepuszczalnych dla mikroorganizmów, ciał stałych i cieczy, posiadający klejone szwy, kaptur, dodatkowo zaklejany suwak przedni.; wymagania dot. Ochraniaczy na buty; wysokie podkolanowe, wiązane, a podeszwą antypoślizgową.;wymagania dot. Okularów ochronnych: panoramiczne, umożliwiające nałożenie na szkła korekcyjne.; Wymagania dot. Maski ochronnej: półmaska twarzowa do ochrony górnych dróg oddechowych przed wirusami, bakteriami, pleśniami i grzybami; wkład maski wykonany z preparatów pochodnych jodyny o właściwościach biobójczych, aktywowany w kontakcie z materiałem biologicznym; min. 2 paski ściągające , umożliw. Dokładne dopas. Do części twarzowej; w części nosowej maski, dajaca się modelowć opaska usztywniająca zapew. Dokładniejsze dopasowanie maski do nosa; od strony wew. Maski w części nosowej, dodatkowy pasek piankowy który w kontakcie z płynem/potem dodat. Uszczelnia; maska spakowana w płaskim, lekkim lekkim opakow. O niewiel. Rozm. Max 20cm x 15cm; okres działania ochronnego maski po odpakowaniu min. 6godz.; okres przydatności do stos, min. 5lat.; skut. Maski w aspekcie ochronnym, w kontakcie z mikrorganizmami o wiekości mniej niż 0,3 mikrona. Atesty: PZH i WIHE oraz deklarację CE- dołączyć. 91a Indywidualny pakiet ochrony biologicznej (opis wyżej) Szt. 20.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o zamówienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 12 miesięcy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3 i 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1); 2) formularz cenowy (załącznik nr 2); 3) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierające błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, spowoduje wykluczenie go z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Daty ważności zaświadczeń powinny obejmować dzień otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, www.szpitalpuck.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakres 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot j.m. Ilość 74 Przylepiec z delikatnej włókniny, którego przylepność wzrasta w czasie, hypoalergiczny, klej akrylowy 9,14m x 7,5cm szt. 500 75 Plaster z opatrunkiem na włókninie z hypoalergicznym klejem akrylowym 1mx 8cm szt. 1000 76 Jałowy opatrunek wyk. Z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć centralnych 10cm x 12cm z ramka do mocowania i metką do opisania daty wkłócia, hypoalergiczny klej akrylowy. szt. 2000 77 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć obwodowych 6cm x 7cm z ramka i metką, z klejem hypoalergicznym, akrylowym szt. 2000 78 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć obwodowych u dzieci 5cm x5,7cm, wzmocniony włókniną z dwoma paskami do stabilnego mocowania z ramka i metką, klej akrylowy, hypoalergiczny. szt. 2000 79 Jałowy opatrunek z folii poliuretanowej półprzepuszczalny do mocowania wkłuć dojście szyjne i podobojczykowe kształt owalny 8,5cm x 10,5cm wzmocniony włóknina z dwoma paskami do stabilnego mocowania wkłucia oraz ramka i metka szt. 2000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakres 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek sterylny wykonany z naturalnej chemicznie, oczyszczonej gąbki żelatynowej o jednorodnej porowatości, 7cm x 5cmx 0,1cm x 1szt. szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakres 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot j.m. Ilość 85 Koszulka z wycięciem w karo lub wycięciem wiązanym na troki, tłoczone, wykonane z oddychającej włókniny wiskozowo-polipropylenowej ( 40% wiskoza, 60% polipropylen, kolor biały, pakowane po 10szt. Szt. 2000 86 Nieprzemakalny podkład z celulozowym wkładem chłonnym, miękkim i przyjemnym w dotyku, air-laid, wkład biała pulpa celulozowa o wysokiej chłonności, folia-niebieska. Wymiar całkowity 60x60cm Szt. 2000 87 Wzmocnione prześcieradło w kolorze białym w niebieskie paski, chłonne, wykonane z chłonnej celulozy laminowanej folią szt. 1000 88 Majtki do kolonoskopii wykonane z niebieskiej włókniny sms długości 54cm, pakowane po 10szt. szt. 250.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakres 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot j.m. Ilość Cena netto 89 Opatrunek hydrożelowy na oparzenia, do stosowania w pomocy doraźnej; nie wymagający wcześniejszego schłodzenia bieżącą wodą oparzonego miejsca; opatrunek w formie półpłynnej, hydrożel naniesiony na bazowy materiał opatrunkowy; nie podrażniający skóry i oczu; sterylny; nie zamazujący obrazu rany oraz nie przywierający do niej; okres przydatności do użycia opatrunków nie mnie niż 3 lata. opatrunek przechowywany w temperaturze 15-25stopni. Wymagana deklaracja CE- załączyć. 89a Rozmiar; 10cm x 10cm szt. 100 89b Rozmiar; 20cm x 20cm szt. 100 89c Rozmiar; 20cm x 45cm szt. 20 89d Rozmiar; 40cm x 60cm szt. 100 89e Rozmiar; 40cm x 60cm na twarz szt. 20 89f Hydrożel w butekce 125ml szt. 20 90 Jednorazowy zestaw przeznaczony do zabezpieczenia porodu w warunkach poza szpitalnych, zawierający opis zawartości w języku polskim, poszczególne zestawy pakietu sterylnie; zestaw podzielony na niezależnie pakiety do użycia w odpowiedniej fazie porodu; Wymagany skład zestawu:pakiet wykorzyst. przed porodem:min 2 pary rękawiczek,min. 1 ster. podkład, min. 1Ster. serwetka wierzchnia, min 1 sterylne ręczniki do rak; pakiet wykorzyst. w czasie porodu: min.4 ser. tampony, min.1 ster. gruszka, min.4ster. klemy pępowin., min 1 ster. nożyczki; pakiet wykorzyst. po porodzie: min.1 ster. Wyściółka, min.2 rekaw. Antyseptyczne, min 1 kocyk dla noworodka, min. 1 plastikowa torba na łożysko. Okres przydatności do użycia nie mnie niż 3 lata. Wymagana deklaracja CE-załączyć. 90a Zestaw porodowy(opis wyżej) Szt. 20 91 Zestaw przeznaczony do ochrony jednej osoby przed materiałem biologicznym. Całość spakowana w jednorazowe opakowanie, opatrzone instrukcją obsługi. Minimalne wyposażenie pakietu: kombinezon ochronny -1szt., nakładane ochraniacze na buty - 1para.,rękaw. Jednoraz. Wykonane z nitrylu - 2 pary, okulary ochronne - 1szt, maska ochronna - 1szt., worek na odpady medyczne - 1szt.; wymagania dotyczące kombinezonu: na całe ciało, wykon. Z materiałów n/przepuszczalnych dla mikroorganizmów, ciał stałych i cieczy, posiadający klejone szwy, kaptur, dodatkowo zaklejany suwak przedni.; wymagania dot. Ochraniaczy na buty; wysokie podkolanowe, wiązane, a podeszwą antypoślizgową.;wymagania dot. Okularów ochronnych: panoramiczne, umożliwiające nałożenie na szkła korekcyjne.; Wymagania dot. Maski ochronnej: półmaska twarzowa do ochrony górnych dróg oddechowych przed wirusami, bakteriami, pleśniami i grzybami; wkład maski wykonany z preparatów pochodnych jodyny o właściwościach biobójczych, aktywowany w kontakcie z materiałem biologicznym; min. 2 paski ściągające , umożliw. Dokładne dopas. Do części twarzowej; w części nosowej maski, dajaca się modelowć opaska usztywniająca zapew. Dokładniejsze dopasowanie maski do nosa; od strony wew. Maski w części nosowej, dodatkowy pasek piankowy który w kontakcie z płynem/potem dodat. Uszczelnia; maska spakowana w płaskim, lekkim lekkim opakow. O niewiel. Rozm. Max 20cm x 15cm; okres działania ochronnego maski po odpakowaniu min. 6godz.; okres przydatności do stos, min. 5lat.; skut. Maski w aspekcie ochronnym, w kontakcie z mikrorganizmami o wiekości mniej niż 0,3 mikrona. Atesty: PZH i WIHE oraz deklarację CE- dołączyć. 91a Indywidualny pakiet ochrony biologicznej (opis wyżej) Szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.