Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Bydgoszcz: Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii.
Numer ogłoszenia: 240383 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital im. dr J. Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, fax. 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż, uruchomienie sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii: Zadanie 1- Urządzenia do monitorowania czynności serca - Kardiomonitor - 2 kpl. Zadanie 2- Medyczna aparatura oddechowa - Respirator - 1 kpl. Zadanie 3- Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 2 kpl. - Zadanie 4- Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania EKG - 2 kpl. oraz przeszkolenie personelu użytkownika w zakresie obsługi urządzenia, przeszkolenie personelu technicznego użytkownika w zakresie konserwacji i podstawowych przeglądów technicznych urządzenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza wariantowego składania ofert.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: -Wykonawca musi spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia -Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605); 2. Inne wymagane dokumenty a) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na oferowany przedmiot zamówienia - aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Należy załączyć wpiszgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE. b) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia materiałów potwierdzających zaoferowane parametry przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub katalogi lub część katalogów lub inne posiadane dokumenty).Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 3. Wymagane oświadczenia: a. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie przy ul Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobr. poczt. lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki)Cena SIWZ 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala, lok 46A - parter,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: NZZ/52/D/08, Miejsce i termin otwarcia ofert: Siedziba Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - Sala Narad - niski parter -w dniu 07.10.2008 roku o godzinie 11:00, Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach 7:30 - 15:00, Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Cezary Kobziakowski tel. (052) 36-55-500- w godzinach 8.00 - 15.00 -Dział Administracyjno-Techniczny, Izabela Smejlis tel. (052) 36-55-296, w godz. 8.00-15.00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, e-mail - przetargi@biziel.pl , NIP 953-22-92-539, REGON: 001281679-00019, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej , Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www. biziel. pl oraz można uzyskać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75, lok.39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej( plus koszty przesyłki)Cena SIWZ 20 zł.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie do monitorowania czynności serca - Kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do monitorowania czynności serca - Kardiomonitor - 2 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Medyczna aparatura oddechowa - Respirator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Medyczna aparatura oddechowa - Respirator - 1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 2 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ambulatoryjny system rejestrujący - Rejestrator do 24 godzinnego monitorowania EKG - 2 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 240 na odc. Rykowisko - Błądzim od km 47+780 do km 50+600, dł. 2,820 km
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do histopatologii i cytopatologii
- 16/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Pomiary geodezyjne w latach 2025-2027
- Zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych w celu utworzenia infrastruktury teleinformatycznej w nowym budynku Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego
- Wsparcie serwisowe na produkty marki HPE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP HOLTERÓW CIŚNIENIOWYCH
- Zakup i dostawa igieł, kanistrów, kaset wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania biopsji mammotomicznej
- Dostawa sprzętu medycznego: videogastroskopu, videokolonoskopu, procesora obrazu, monitora i wózka medycznego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim.
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla oddziałów szpitalnych SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim" - powtórzenie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.