Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Warszawa: Dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych
Numer ogłoszenia: 240420 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych, zwanych w dalszej części SIWZ meblami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu mebli do miejsca wskazanego w pkt 7, b) wniesienia, montażu i rozmieszczenia (aranżacji) mebli w pomieszczeniach Prokuratury Generalnej. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy min. 12 miesięcznej rękojmi oraz min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 6. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Prokuratura Generalna ul. Krasińskiego 65, 01-755 Warszawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'STARPOL BIUROSERWIS' SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
'STARPOL BIUROSERWIS' SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- STARPOL BIUROSERWIS Sp. z o.o., ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100236,39
Oferta z najniższą ceną: 100236,39 / Oferta z najwyższą ceną: 112806,99
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 Prawa Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, tj. poniżej tzw. kwot unijnych. W opisie przedmiotu zamówienia podano wymiary. Taki opis przedmiotu zamówienia nie zawęża kręgu podmiotów, które mogą wykonać to zamówienie. Żądane meble może wykonać każdy producent mebli. Materiały, wymiary czy kolory nie oznaczają kolorów, wymiarów i materiałów unikalnych i nie przesądzają że oczekiwane dostawy czy usługi nie są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a więc takie, które można określić za pomocą mierzalnych, standaryzowanych parametrów i są oferowane przez szeroki krąg podmiotów. Zakup mebli biurowych może być dokonany w trybie zapytania o cenę. Powyższe stanowisko zostało zawarte w Uchwale Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 8 grudnia 2009 r. (syg. Akt: KIO/KD 47/09)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont jednego lokalu mieszkalnego - pustostanu na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania "Remont budynku Przedszkola nr 426 przy ul. Boguszewskiej 4" w Warszawie - numer postępowania: 36/ZP/24.
- Dostawa wyposażenia łazienkowego do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
- Przebudowa dachu, przebudowa poddasza, nadbudowa kominów , remont gzymsów, wykonanie instalacji odgromowej wraz z połączeniem jej z główną szyną uziemiającą w budynku przy ul. Dahlbergha 5 w Warszawie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 737 w km 15+600 do km 18+846 gmina Jedlnia-Letnisko i Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 147/24
- Usługi na przepompowniach ZZ Sandomierz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych wraz z montażem do wybranych jednostek ARiMR na terenie województwa łódzkiego"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli do Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
- Dostawa mebli do sal konferencyjnych w Kancelarii Sejmu
- Dostawa, wykonanie i montaż mebli i elementów wyposażenia w Szkole Podstawowej im. 11 listopada w Rusi filia w Bartągu
- Dostawa wraz z montażem mebli oraz elementów wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Brzeszczach
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Jarczów - etap drugi
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.