eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiRzeka Obra, gm. Jaraczewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Ostrów Wielkopolski: Rzeka Obra, gm. Jaraczewo
Numer ogłoszenia: 240429 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215101 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Dąbrowskiego 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 736 28 02, faks 062 7365188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rzeka Obra, gm. Jaraczewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy rzeki Obra, gm. Jaraczewo na długości 3,0 km (w km 0+000 - 3+000). Dokumentacja wykonana zgodnie z założeniami ma składać się z: - opisu rozwiązań wariantowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym: opis wariantu proponowanego przez Zamawiającego, racjonalnego wariantu alternatywnego, wariantu najkorzystniejszego dla środowiska oraz wariant zero, polegający na nie wykonaniu odbudowy rzeki. Wariantowość należy opisać z podaniem parametrów rzeki, tj. szerokość dna, nachylenie skarp, niweleta dna, przepływy, opis projektowanych budowli oraz przedstawić graficznie na mapach w skali 1:5000 wraz z profilem podłużnym i przekrojami poprzecznymi. - karty informacyjnej przedsięwzięcia (zgodnie z ustawą z dnia 03-10-2008r. o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko) (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) oraz raportu oddziaływania na środowisko wraz z wystąpieniem do Urzędu Gminy lub Regionalnego Dyrektora ochrony Środowiska w Poznaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wystąpieniem o decyzję lokalizacyjną bądź wystąpieniem o decyzję ustalająca warunki prowadzenia robót, - projektu budowlanego (5 egz.) i wykonawczego (5 egz.) odbudowy rzeki wraz z budowlami, sporządzo-nych na podstawie aktualnych pomiarów geodezyjnych i badań geotechnicznych, - operatu wodnoprawnego wraz z opisem w języku nietechnicznym, (4 egz.) - szczegółowego wykazu właścicieli gruntów i ich adresów z określeniem części powierzchni przewidzianych do wykupów oraz czasowego zajęcia, (4 egz.) - instrukcji gospodarowania wodą i utrzymania systemu, (5 egz.) - inwentaryzacji zadrzewień przewidzianych do wycięcia wraz z opinią dendrologa, (4 egz.) - oceny wpływu na środowisko (4 egz.) - programu realizacji inwestycji wraz z określeniem wskaźnikowych kosztów zadania oraz oceną ekono-miczną - Plan BIOZ (4 egz.) - przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, (2 egz.) - specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót. (5 egz.) - kompletu uzgodnień formalnych oraz zgody właścicieli działek na wejście z robotami na grunt. Przedmiotem odbioru będzie dokumentacja projektowa odbudowy wykonana w wersji papierowej i elektronicznej na CD.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo - Usługowy Inżynierii Środowiska PRIMEKO, ul. Łódzka 210, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219474,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 268140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.