Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Gdańsk: Rozbudowa systemu wsparcia dla studentów niedowidzących i niewidomych w Uniwersytecie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 240464 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu wsparcia dla studentów niedowidzących i niewidomych w Uniwersytecie Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowych egzemplarzy już istniejącego sprzętu i oprogramowania, które mają służyć niepełnosprawnym studentom Uniwersytetu Gdańskiego i które mają być całkowicie zgodne pod względem technicznym i funkcjonalnym z obecnie pracującym sprzętem i oprogramowaniem, to jest: 1.Powiększalnik Clear View + 19 cali Color z pakietem zaawansowanych opcji 2.Skaner Plustek OpticBook 3600 3.Oprogramowanie JAWS 4.Oprogramowanie Magic 5.Oprogramowanie Speak 6.Oprogramowanie Fine Reader 7.Notatnik brajlowski 8.Upgrade do notatnika oraz dostawa sprzętu rehabilitacyjnego nie istniejącego dotychczas na Uniwersytecie Gdańskim, w tym: 1.Dotykowy monitor graficzny dla osób niewidomych DotView2 2.Drukarka brajlowska View Plus Pro z opcją Pro Ink oraz oprogramowaniem Tiger Software Suite (TSS) 3.Skaner A3 4.Dyktafon Zakres przedmiotu zamówienia: -Dostawa przedmiotu zamówienia do budynku rektoratu UG do budynku rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A -Przeszkolenie personelu technicznego Zamawiającego, jeżeli zmiany wprowadzone przez producenta do najnowszych wersji dostarczonego przedmiotu zamówienia nie będą znane Zamawiającemu. Ewentualne przeszkolenie dotyczyć będzie 2 osób. Informacje dodatkowe: -Zamawiający sam przeprowadzi rozdysponowanie sprzętu na poszczególne lokalizacje, oraz przeprowadzi wszystkie czynności montażowe i konfiguracyjne opisane w dostarczonej przez Wykonawcę polskiej wersji dokumentacji wszystkich dostarczonych urządzeń i oprogramowania. -Wykonawca zobowiązuje się bez ograniczeń udzielić Zamawiającemu porad i zdalnego instruktażu odnośnie montażu i konfiguracji przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 835,00 zł. 2.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do składanej oferty. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert - z dopiskiem: Wadium do przetargu 31/MM/141/A120/2008 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do dnia i godz. - terminu składania ofert na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie nr 31/MM/141/A120/2008 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 6.Formy, przepadek, zwrot i inne zapisy odnośnie wadium zgodnie z ustawą PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 4.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 5.Zaoferują sprzęt nowy, nieużywany w wcześniejszych projektach 6.Posiadają autoryzację producenta sprzętu na jego sprzedaż i serwis. 7.Udzielą 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt i czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 3 dni robocze od zgłoszenia awarii . 8.Zaoferują termin płatności 30 dni. 9.Zapewnią przeszkolenie personelu Zamawiającego , zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale II niniejszej SIWZ. 10.Wniosą wadium w wysokości : 5 835,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2.Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz ofertowy . 4.Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony formularz cenowy. 6.Załącznik nr 4 do SIWZ - potwierdzony i wypełniony przez Wykonawcę wzór umowy. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium. 8.Dokument potwierdzający przez producenta sprzętu posiadanie autoryzacji na sprzedaż i serwis..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl w sekcji materiały do pobrania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Gdański 80-952 Gdańsk , ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 120 I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- "Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084"
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zmiana sposobu ogrzewania w 13 lokalach mieszalnych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.