eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzedmiotem zamówienia są cztery (4) zestawy komputerowe, stacjonarne (jednostka centralna pionowa, monitor, klawiatura i mysz, zasilacz - UPS, oprogramowanie).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Koszalin: Przedmiotem zamówienia są cztery (4) zestawy komputerowe, stacjonarne (jednostka centralna pionowa, monitor, klawiatura i mysz, zasilacz - UPS, oprogramowanie).
Numer ogłoszenia: 240481 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są cztery (4) zestawy komputerowe, stacjonarne (jednostka centralna pionowa, monitor, klawiatura i mysz, zasilacz - UPS, oprogramowanie)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna: obudowa pionowa ATX, moc zasilacza nie mniejsza niż 400W, złącza na przednim panelu: 2 x USB; płyta główna nie gorsza niż: Chipset: INTEL G31 + ICH9, typ gniazda (socket): Socket 775, obsługująca typy procesora: PENTIUM 4, CELERON D, PENTIUM D, Core 2 Extreme, Core 2 DUO, Core 2 Quad, FSB [MHz]: 1333, typ pamięci: DDR 2 800, Typ złącza PCI-E: 1X, 1 x 16X, Ilość złączy PCI: minimalnie 2, Typ kontrolera: 1 x ATA 100 4 x SATA 300, typ karty dźwiękowej: zintegrowana, typ karty sieciowej: 10:100:1000 Gigabit Ethernet, typ karty grafiki: zintegrowana, typ złączy: LPT, USB, PS:2 klawiatura, PS:2 myszka, mikrofon, Line In, głośniki, RS 232, VGA, RJ 45; procesor nie gorszy niż: procesor Intel Core 2 Quad Q6600 2.4:1066:box; pamięć RAM DDR2 nie gorsza niż: 2 x pamięć DDR-2 1024:800 DUAL; dysk twardy nie gorszy niż: HDD SEAGATE SATA2 ST3160815AS 160GB 8MB NCQ (pojemność dyskowa: 160GB, pojemność pamięci podręcznej: 8MB, prędkość obrotowa silnika: 7200 obr.na min, typ kontrolera: SATA 300, technologia NCQ); napęd FDD 3.5: 1.44 MB; nagrywarka DVD z oprogramowaniem spełniającym parametry nie gorsze niż: nagrywarka DVD Samsung SH-S203D+SOFT VIST.SATA; karta graficzna nie gorsza niż grafika gigabyte GF 8600 GT PX 256. 2DVI:TV BOX; Oprogramowanie:system operacyjny minimalnie MS Windows XP PRO PL;, oprogramowanie biurowe: minimalnie MS Office 2007 SB PL; Klawiatura - PS:2; Mysz - optyczna z rolką, PS:2; Monitor: LCD o parametrach nie gorszych niż: 22 panoramiczny, czas reakcji plamki [ms]:2, częstotliwość odchylania pionowego [Hz]: 56 - 75, częstotliwość odchylania poziomego [kHz]: 30 - 93, kąt widzenia pion i poziom [stopnie]:170, kontrast:1000:1, max. rozdzielczość [pikseli]: 1680x1050, jasność [cd/m2]: nie mniej niż 300, minimalnie normy jakościowe: Energy Star, TCO 2003, 36 miesięcy gwarancji. Spełniający normy jakościowe CE (Europa); Zasilacz awaryjny UPS o parametrach nie gorszych niż częstotliwość 50Hz +:- 10%, wejście moc 600VA:360W, funkcja BOOST- gdy napięcie wejściowe jest za niskie - AVR automatycznie podnosi napięcie wyjściowe 15%, funkcja BUCK - gdy napięcie wejściowe jest za wysokie - AVR automatycznie obniża napięcie wyjściowe o 25%. UPS automatycznie ma się wyłączać gdy obciążenie wynosi 110% mocy znamionowej przez 60s, UPS automatycznie wyłączy się, jeżeli obciążenie wynosi 130% mocy znamionowej przez 3s, wyjście UPS odłączane automatycznie, ochrona bezpiecznikiem na wejściu. Czas podtrzymywania komputera biurowego z monitorem LCD 15-25 min. Okres gwarancji 36m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.32.11 - Klawiatury komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 3. spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. złożą prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. 5. posiadający uprawnienia do wykonania czynności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków podlegać będzie ocenie dokonanej przez Zamawiającego, według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Oferty nie spełniające wymogów formalnych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych nie będą rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych według załączonego wzoru - załącznik nr 2 5. Określenie czasu trwania i warunków gwarancji z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 3 6. Wykaz wykonanych co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 4. 7. Akceptację wzoru-projektu umowy dostawy załączonej do SIWZ - załącznik nr 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach ww. określonych. IDokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3)Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin; www.bip.piorin.gov.pl/koszalin

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7-9, 75 - 411 Koszalin pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie ul. Partyzantów 7-9, 75 - 411 Koszalin , pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.