Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Warszawa: Dostawa mebli biurowych (znak sprawy: BZ/SZP-82/13)
Numer ogłoszenia: 240491 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych (znak sprawy: BZ/SZP-82/13).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, skręcenie i ustawienie we wskazanych miejscach mebli biurowych w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych przy al. Niepodległości 77/85, ul. Modzelewskiego 59 oraz ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie, w asortymencie i ilościach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), natomiast szczegółowe wymogi i warunki jego realizacji, zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy). Minimalny okres gwarancji na wszystkie dostarczone meble wynosi 24 miesiące od daty odbioru mebli..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO CONSULT KARCZMARZ KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO CONSULT KARCZMARZ KWIATKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Consult Karczmarz Kwiatkowski Spółka Jawna, ul. Garażowa 4 bud B, 02-657 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 176913,36
Oferta z najniższą ceną: 173737,50 / Oferta z najwyższą ceną: 264475,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe postępowanie dotyczy dostawy mebli biurowych katalogowych o małym stopniu skomplikowania, powszechnie dostępne i o ustalonej jakości, zaś najczęściej jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. Szacowana wartość zamówienia wynosi 200.000,00 PLN netto (49.756,19 euro), co jest wartością mniejszą niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. W związku z powyższy spełnione zostały wszystkie przesłanki z art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.