eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Lublini oraz z podległych Oddziałowi 6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-24

Lublin: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Lublini oraz z podległych Oddziałowi 6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO)
Numer ogłoszenia: 240532 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202122 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Lublini oraz z podległych Oddziałowi 6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej ponizej 130 000 euro, jest usługa wywozu stałych odpadów komunalnych, zwanych dalej >odpadami< , z obiektów Oddziału ZUS w Lublinie oraz z podległych Oddziałowi 6. Terenowych Jednostek Organizacyjnych (TJO); 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7. zadań stanowiących odrębne części przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość nw. zadań: 2.1.Zadanie I. Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Kraśniku przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3A z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.2. Zadanie II.. Wywóz odpadów z posesji Oddziału ZUS w Lublinie przy ul .T. Zana 36,36A,38B i 38C, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.3. Zadanie III. Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Lubartowie przy ul. Lipowej 6, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.4. Zadanie IV. Wywóz odpadów z posesji Biura Terenowego w Parczewie przy Pl. Wolności 7, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.5. Zadanie V. Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.6. Zadanie VI. Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Puławach przy ul. Lubelskiej 20B, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę , w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.; 2.7.Zadanie VII. Wywóz odpadów z posesji Biura Terenowego w Łęcznej ul. Obrońców Pokoju 5, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r. 3. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV: 90.51.10.00 - 2 Usługi wywozy odpadów, 90.51.20.00 - 9 Usługi transportu odpadów, 90.50.00.00 - 2 Usługi związane z odpadami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II. Wywóz odpadów z posesji Oddziału ZUS w Lublinie przy ul .T. Zana 36,36A,38B i 38C, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. EJKO-TRANS Cezary Kubacki, Wielkie 90, 21-143 Abramów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133805,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104690,88

  • Oferta z najniższą ceną: 104690,88 / Oferta z najwyższą ceną: 110574,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III: Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Lubartowie przy ul. Lipowej 6, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-TRANS Sp. z o.o., Samoklęski 28, 21-132 Kamionka, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10366,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5702,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5702,40 / Oferta z najwyższą ceną: 14040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie V: Wywóz odpadów z posesji Inspektoratu w Białej Podlaskiej, ul. Sadowa 23, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMUNALNIK Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 33, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20822,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17690,40

  • Oferta z najniższą ceną: 17690,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17690,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie VII: Wywóz odpadów z posesji Biura Terenowego ZUS w Łęcznej przy ul. Obrońców Pokoju 5, z pojemników dostarczonych przez wykonawcę, w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2013r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3640,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3027,24

  • Oferta z najniższą ceną: 3027,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3027,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.