Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Warszawa: urządzeń sieciowych dla ING PAN do rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 240536 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ing.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzeń sieciowych dla ING PAN do rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń sieciowych w podziale na 3 części na potrzeby rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie. Istniejący klaster wysokiej dostępności w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie (klaster HA) składa się z urządzeń firmy Dell, tj. 2 serwerów PowerEdge R815 i macierzy PowerVault MD3200. Trzeci serwer powinien mieć takie same możliwości komunikacji z macierzą i zbliżone parametry do wykorzystywanych obecnie serwerów. Część I - Rozbudowa klastra wysokiej dostępności obejmuje dostawę: 1 serwera sieciowego, 6 dysków twardych SAS o pojemności 1,2 TB z sankami do instalacji w macierzy Dell PowerVault MD3200, 1 monitora IPS 1920x1200 24 cale, 1 zasilacza awaryjnego 2200 VA z modułem EBM, 4 kabli multi-line external o długość 2m do połączenia serwera z macierzą Dell PowerVault MD3200 i biblioteką taśm. Część II - Biblioteka taśm z zestawem taśm obejmuje dostawę 1 biblioteki taśm, która musi być wyposażona w: przynajmniej 24 gniazda na kasety, 2 napędy LTO6, 2 interfejsy SAS 6Gbps - niezależny dostęp z dwóch serwerów, czytnik kodów paskowych. Biblioteka taśm powinna mieć możliwość działania w trybie dostępu sekwencyjnego lub swobodnego oraz instalacji stelażowej. Wraz z biblioteką należy dostarczyć 10 taśm LTO6 z etykietami oraz 1 taśmę czyszczącą. Część III - Wyposażenie sieci LAN obejmuje dostawę: 2 przełączników zarządzalnych 52 porty 1Gbps, 4 przełączników zarządzalnych 8 portów 1Gbps, przynajmniej 4 porty PoE, 8 punktów dostępowych 802.11b/g/n, 1 szukacza i testera okablowania, 2 kabli instalacyjnych (drut) UTP kat. 5e lub wyższej o długości 305 m, 1 panelu krosowego modularnego niewyposażonego czarnego do modułów keystone 24 porty 19 cali, 1U, 24 modułów keystone UTP kat. 5e lub wyższej, 1 półki o regulowanej głębokości 500-900 mm kolor RAL 9005 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 1 półki o regulowanej głębokości 350-600 mm kolor RAL 7035 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 40 kabli krosowych UTP kat. 5e lub wyższej o długości 2 m. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach nr 3a - 3c powinien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz powinien posiadać instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do pomieszczeń znajdujących się w Instytucie Nauk Geologicznych PAN ul. Twarda 51/55, 00 - 818 Warszawa wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Koszty transportu oraz obowiązek należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. 4. W terminie 7 dni od daty dostarczenia towaru i jego instalacji będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. 5. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia, w którym informacja ta została mu przekazana. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisanych w specyfikacji technicznej stanowiącej Załączniki nr 3a - 3c do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych usterek w okresie trwania gwarancji. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostarczonego sprzętu kart gwarancyjnych. Ilekroć w treści SIWZ, a także w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. posiadające wszystkie cechy i właściwości użytkowe nie gorsze od wymaganych, zachowujące bezwzględnie wymagane normy, konstrukcje, parametry i standardy. Zaproponowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z podaniem wszystkich parametrów technicznych i parametrów funkcjonalności oferowanego sprzętu. Wskazanie w SIWZ przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Dodatkowo, oryginalne nazewnictwo lub symbolika stanowią wskazówki dla Wykonawców dla poprawnego przygotowania składanych ofert..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej: a) W przypadku składania oferty na część I zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy serwerów sieciowych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda; b) W przypadku składania oferty na część II zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy bibliotek taśm o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każda; c) W przypadku składania oferty na część III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy wyposażenia sieci LAN o wartości co najmniej 8 000 zł brutto każda. UWAGA!!! W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na kilka części, należy wykazać się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do każdej z części. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub aktualny statut spółki. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (dot. oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców), w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować; 2) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00 -818 Warszawa, pok. 258.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00 -818 Warszawa, pok. 258.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa klastra wysokiej dostępności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Rozbudowa klastra wysokiej dostępności obejmuje dostawę: 1 serwera sieciowego, 6 dysków twardych SAS o pojemności 1,2 TB z sankami do instalacji w macierzy Dell PowerVault MD3200, 1 monitora IPS 1920x1200 24 cale, 1 zasilacza awaryjnego 2200 VA z modułem EBM, 4 kabli multi-line external o długość 2m do połączenia serwera z macierzą Dell PowerVault MD3200 i biblioteką taśm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biblioteka taśm z zestawem taśm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Biblioteka taśm z zestawem taśm obejmuje dostawę 1 biblioteki taśm, która musi być wyposażona w: przynajmniej 24 gniazda na kasety, 2 napędy LTO6, 2 interfejsy SAS 6Gbps - niezależny dostęp z dwóch serwerów, czytnik kodów paskowych. Biblioteka taśm powinna mieć możliwość działania w trybie dostępu sekwencyjnego lub swobodnego oraz instalacji stelażowej. Wraz z biblioteką należy dostarczyć 10 taśm LTO6 z etykietami oraz 1 taśmę czyszczącą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie sieci LAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Wyposażenie sieci LAN obejmuje dostawę: 2 przełączników zarządzalnych 52 porty 1Gbps, 4 przełączników zarządzalnych 8 portów 1Gbps, przynajmniej 4 porty PoE, 8 punktów dostępowych 802.11b/g/n, 1 szukacza i testera okablowania, 2 kabli instalacyjnych (drut) UTP kat. 5e lub wyższej o długości 305 m, 1 panelu krosowego modularnego niewyposażonego czarnego do modułów keystone 24 porty 19 cali, 1U, 24 modułów keystone UTP kat. 5e lub wyższej, 1 półki o regulowanej głębokości 500-900 mm kolor RAL 9005 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 1 półki o regulowanej głębokości 350-600 mm kolor RAL 7035 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19cali, 40 kabli krosowych UTP kat. 5e lub wyższej o długości 2 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.