eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaurządzeń sieciowych dla ING PAN do rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Warszawa: urządzeń sieciowych dla ING PAN do rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 240536 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ing.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: urządzeń sieciowych dla ING PAN do rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń sieciowych w podziale na 3 części na potrzeby rozbudowy infrastruktury informatycznej w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie. Istniejący klaster wysokiej dostępności w budynku Polskiej Akademii Nauk przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie (klaster HA) składa się z urządzeń firmy Dell, tj. 2 serwerów PowerEdge R815 i macierzy PowerVault MD3200. Trzeci serwer powinien mieć takie same możliwości komunikacji z macierzą i zbliżone parametry do wykorzystywanych obecnie serwerów. Część I - Rozbudowa klastra wysokiej dostępności obejmuje dostawę: 1 serwera sieciowego, 6 dysków twardych SAS o pojemności 1,2 TB z sankami do instalacji w macierzy Dell PowerVault MD3200, 1 monitora IPS 1920x1200 24 cale, 1 zasilacza awaryjnego 2200 VA z modułem EBM, 4 kabli multi-line external o długość 2m do połączenia serwera z macierzą Dell PowerVault MD3200 i biblioteką taśm. Część II - Biblioteka taśm z zestawem taśm obejmuje dostawę 1 biblioteki taśm, która musi być wyposażona w: przynajmniej 24 gniazda na kasety, 2 napędy LTO6, 2 interfejsy SAS 6Gbps - niezależny dostęp z dwóch serwerów, czytnik kodów paskowych. Biblioteka taśm powinna mieć możliwość działania w trybie dostępu sekwencyjnego lub swobodnego oraz instalacji stelażowej. Wraz z biblioteką należy dostarczyć 10 taśm LTO6 z etykietami oraz 1 taśmę czyszczącą. Część III - Wyposażenie sieci LAN obejmuje dostawę: 2 przełączników zarządzalnych 52 porty 1Gbps, 4 przełączników zarządzalnych 8 portów 1Gbps, przynajmniej 4 porty PoE, 8 punktów dostępowych 802.11b/g/n, 1 szukacza i testera okablowania, 2 kabli instalacyjnych (drut) UTP kat. 5e lub wyższej o długości 305 m, 1 panelu krosowego modularnego niewyposażonego czarnego do modułów keystone 24 porty 19 cali, 1U, 24 modułów keystone UTP kat. 5e lub wyższej, 1 półki o regulowanej głębokości 500-900 mm kolor RAL 9005 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 1 półki o regulowanej głębokości 350-600 mm kolor RAL 7035 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 40 kabli krosowych UTP kat. 5e lub wyższej o długości 2 m. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach nr 3a - 3c powinien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz powinien posiadać instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym do pomieszczeń znajdujących się w Instytucie Nauk Geologicznych PAN ul. Twarda 51/55, 00 - 818 Warszawa wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3. Koszty transportu oraz obowiązek należytego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany przedmiotu zamówienia uszkodzonego w trakcie transportu na wolny od wad. 4. W terminie 7 dni od daty dostarczenia towaru i jego instalacji będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. 5. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia, w którym informacja ta została mu przekazana. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisanych w specyfikacji technicznej stanowiącej Załączniki nr 3a - 3c do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych usterek w okresie trwania gwarancji. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostarczonego sprzętu kart gwarancyjnych. Ilekroć w treści SIWZ, a także w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. posiadające wszystkie cechy i właściwości użytkowe nie gorsze od wymaganych, zachowujące bezwzględnie wymagane normy, konstrukcje, parametry i standardy. Zaproponowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, tzn. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z podaniem wszystkich parametrów technicznych i parametrów funkcjonalności oferowanego sprzętu. Wskazanie w SIWZ przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Dodatkowo, oryginalne nazewnictwo lub symbolika stanowią wskazówki dla Wykonawców dla poprawnego przygotowania składanych ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej: a) W przypadku składania oferty na część I zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy serwerów sieciowych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każda; b) W przypadku składania oferty na część II zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy bibliotek taśm o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każda; c) W przypadku składania oferty na część III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy wyposażenia sieci LAN o wartości co najmniej 8 000 zł brutto każda. UWAGA!!! W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na kilka części, należy wykazać się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do każdej z części. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub aktualny statut spółki. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (dot. oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców), w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować; 2) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00 -818 Warszawa, pok. 258.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00 -818 Warszawa, pok. 258.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa klastra wysokiej dostępności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Rozbudowa klastra wysokiej dostępności obejmuje dostawę: 1 serwera sieciowego, 6 dysków twardych SAS o pojemności 1,2 TB z sankami do instalacji w macierzy Dell PowerVault MD3200, 1 monitora IPS 1920x1200 24 cale, 1 zasilacza awaryjnego 2200 VA z modułem EBM, 4 kabli multi-line external o długość 2m do połączenia serwera z macierzą Dell PowerVault MD3200 i biblioteką taśm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biblioteka taśm z zestawem taśm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Biblioteka taśm z zestawem taśm obejmuje dostawę 1 biblioteki taśm, która musi być wyposażona w: przynajmniej 24 gniazda na kasety, 2 napędy LTO6, 2 interfejsy SAS 6Gbps - niezależny dostęp z dwóch serwerów, czytnik kodów paskowych. Biblioteka taśm powinna mieć możliwość działania w trybie dostępu sekwencyjnego lub swobodnego oraz instalacji stelażowej. Wraz z biblioteką należy dostarczyć 10 taśm LTO6 z etykietami oraz 1 taśmę czyszczącą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie sieci LAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Wyposażenie sieci LAN obejmuje dostawę: 2 przełączników zarządzalnych 52 porty 1Gbps, 4 przełączników zarządzalnych 8 portów 1Gbps, przynajmniej 4 porty PoE, 8 punktów dostępowych 802.11b/g/n, 1 szukacza i testera okablowania, 2 kabli instalacyjnych (drut) UTP kat. 5e lub wyższej o długości 305 m, 1 panelu krosowego modularnego niewyposażonego czarnego do modułów keystone 24 porty 19 cali, 1U, 24 modułów keystone UTP kat. 5e lub wyższej, 1 półki o regulowanej głębokości 500-900 mm kolor RAL 9005 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19 cali, 1 półki o regulowanej głębokości 350-600 mm kolor RAL 7035 mocowanej do przednich i tylnych belek szafy stelażowej 19cali, 40 kabli krosowych UTP kat. 5e lub wyższej o długości 2 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.