Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-06
Warszawa: Dostawy w 2010 r. rozpuszczalników, olejów smarowych i smarów 6 części zamówienia - nr postę[powania: 70/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2010
Numer ogłoszenia: 240564 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 314 97 00, faks +48 22 314 99 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy w 2010 r. rozpuszczalników, olejów smarowych i smarów 6 części zamówienia - nr postę[powania: 70/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy w 2010 r. rozpuszczalników, olejów smarowych i smarów - 6 części zamówienia, w tym: 1) Benzyna do lakierów C - w ilości 1440 kg; 2) Rozpuszczalnik naftowy - w ilości 1370 kg; 3) Syntetyczny olej do przekładni samochodowych (np. Hipol Synthetic GL-5 75W/140 lub równoważny) - w ilości 5000 kg; 4) Olej do skrzyni biegów (np. ZF Ecofluid A Plus, Shell Donax TZ lub równoważny) - w ilości 3000 kg; 5) Wielofunkcyjny smar lotniczy (np. Tytalit AV 395 lub równoważny) - w ilości 500 kg; 6) Smar do wysokoobciążonych łożysk tocznych - w ilości 1200 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5, 24.95.11.00-6, 44.83.20.00-1, 09.22.21.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 11.590,00 PLN , w tym: 1) dla części zamówienia nr 1 - 160 PLN; 2) dla części zamówienia nr 2 - 230 PLN; 3) dla części zamówienia nr 3 - 8950 PLN; 4) dla części zamówienia nr 4 - 1350 PLN; 5) dla części zamówienia nr 5 - 400 PLN; 6) dla części zamówienia nr 6 - 500 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w pkt IV.4.4
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w pkt III.4.2 do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IV.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1 i III.4.2 muszą być złożone w oryginale; 2) w przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie; 3) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4)wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zmiana organu realizującego wojskowy odbiór (RPW, QAR); 3) zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej; 4) zmiana środka transportu; 5) zmiana przepisów prawnych (w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, np.: akcyza, VAT, ochrona środowiska); 6) zmniejszenie wielkości dostaw zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 7) przedłużanie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego lub sądowego; 8) zmiana norm przedmiotowych na produkt oraz zmiana zakresu i norm metod badań dotyczących: a) parametrów jakościowych i metod badań surowca(ów) lub półproduktu(ów); b) parametrów jakościowych i metod badań przedmiotu umowy; c) zmian nazwy handlowej przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w umowie nie może ulec podwyższeniu, a parametry jakościowe nie mogą być gorsze niż wskazane w umowie; 4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, parter, pok. 022 (kancelaria jawna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Benzyna do lakierów C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. benzyny do lakierów C w ilości 1440 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.21.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozpuszczalnik naftowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. rozpuszczalnika naftowego w ilości 1370 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Syntetyczny olej do przekładni samochodowych (np. Hipol Synthetic GL-5 75W/140 lub równoważny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. syntetycznego oleju do przekładni samochodowych (np. Hipol Synthetic GL-5 75W/140 lub równoważny)w ilości 5000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Olej do skrzyni biegów (np. ZF Ecofluid A Plus, Shell Donax TZ lub równoważny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. oleju do skrzyni biegów (np. ZF Ecofluid A Plus, Shell Donax TZ lub równoważny)w ilości 3000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wielofunkcyjny smar lotniczy (np. Tytalit AV 395 lub równoważny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. wielofunkcyjnego smaru lotniczego (np. Tytalit AV 395 lub równoważnego) w ilości 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Smar do wysokoobciążonych łożysk tocznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w 2010 r. smaru do wysokoobciążonych łożysk tocznych w ilości 1200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych w podziale na dwie części
- Dostawa części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL oraz usługi napraw bieżących sprzętu STIHL
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, olejów przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Oleje do kół zębatych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.