Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Rzeszów: Zakup licencji do korzystania z systemów informatycznych wchodzących w skład systemu SOZAT tj:
1. Wojewódzki Bank Zanieczyszczeń Środowiska
2. Raporty z Wojewódzkiego Banku Zanieczyszczeń Środowiska
3. Poczta
4. System administracyjny
5. Fundusz
Numer ogłoszenia: 240579 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie, ul. Grunwaldzka, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji do korzystania z systemów informatycznych wchodzących w skład systemu SOZAT tj: 1. Wojewódzki Bank Zanieczyszczeń Środowiska 2. Raporty z Wojewódzkiego Banku Zanieczyszczeń Środowiska 3. Poczta 4. System administracyjny 5. Fundusz PRO 6. F7- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach 7. Grafika oraz Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup licencji do korzystania z systemów informatycznych wchodzących w skład systemu SOZAT tj: 1. Wojewódzki Bank Zanieczyszczeń Środowiska, moduły: 1.1 Powietrze - 18 stanowisk 1.2 Odpady - 8 stanowiska 1.3 Woda - 16 stanowisk 1.4 Ścieki - 16 stanowisk 1.5 Opłata produktowa - 2 stanowiska 1.6 Ekoprawo - 17 stanowisk 1.7 Decyzja ulgowe - 15 stanowisk 1.8 Logowanie - nieograniczona liczba stanowisk 1.9 Wersja SQL - nieograniczona liczba stanowisk 2. Raporty z Wojewódzkiego Banku Zanieczyszczeń Środowiska - Raporty, moduły: 2.1 Powietrze - 18 stanowisk 2.2 Odpady - 8 stanowiska 2.3 Woda - 16 stanowisk 2.4 Ścieki - 16 stanowisk 2.5 Opłata produktowa - 2 stanowiska 3. Poczta, moduły: 3.1 Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej - nieograniczona liczba stanowisk 3.2 Transfery dokumentów do/z WBZŚ - nieograniczona liczba stanowisk 3.3 Transfery dokumentów do/z FUNDUSZ PRO - nieograniczona liczba stanowisk 4. Fundusz PRO, moduły: 4.1 Moduł podstawowy - 6 stanowisk 4.2 Zaksięgowanie należności z WBZŚ - 6 stanowisk 4.3 Raport OS-4 - 1 stanowisko 4.4 Eksport przelewów - 1 stanowisko 4.5 Import przelewów - 6 stanowisk 4.6 Wspomaganie windykacji - 6 stanowisk 5. F7- Publicznie dostępny wykaz danych, moduły: 5.1 Moduł podstawowy wersja sieciowa - 17 stanowisk 5.2 Moduł HTML - 17 stanowisk 5.3 Wersja SQL współpraca z WBZŚ - 17 stanowisk 5.4 WWW - 1 stanowisko 6. Grafika, moduły: 6.1 Grafika moduł podstawowy - 1 stanowisko 6.2 Grafika moduł współpraca z WBZŚ standard SQL - 1 stanowisko 6.3 Grafika raporty na mapach - 1 stanowisko 7. Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych, moduły: 7.1 Moduł podstawowy - 3 stanowiska 7.2 Wspomaganie windykacji - 2 stanowiska
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 440087,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atmoterm S.A., ul. Łangowskiego 4, 45-057 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 387277.00
- Oferta z najniższą ceną: 387277.00 / oferta z najwyższą ceną: 387277.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Sprzedaż i dostawa trenażerów, manekinów, sztucznych płynów, drobnego sprzętu medycznego oraz 10 sztuk regałów do Centrum Symulacji Medycznej
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla I Komisariatu Policji w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Zakup i dostawa oprogramowania do backupu Microsoft 365 dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.