Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-03
Ćmińsk: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
w Zespole Szkół w Ćmińsku
Numer ogłoszenia: 24058 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Ćmińsku , Świętokrzyska 61, 26-085 Ćmińsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3034997, faks 41 3034997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-cminsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku. Przedmiot umowy podzielony jest na części, które obejmują następujący asortyment: Część 1: Artykuły mleczne, nabiał i jaja Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 A do SIWZ. Część 2: Drób i wyroby drobiarskie Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 B do SIWZ. Część 3: Mięso wieprzowe, mięso wołowe i wędliny Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 C do SIWZ. Część 4: Przyprawy, produkty suche, soki i wyroby cukiernicze Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 D do SIWZ. Część 5: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 E do SIWZ. Wskazane w załączniku nr 1 A, 1 B, 1 C, 1 D, 1 E ilości produktów żywnościowych w poszczególnych asortymentach stanowią wielkości planowane. Faktyczna ilość produktów żywnościowych w poszczególnych asortymentach , stanowiąca przedmiot zakupu i dostawy będzie ustalana na podstawie zamówień jednostkowych dokonywanych w okresie wykonywania umowy. Z tym jednak zastrzeżeniem, że przewiduje się udzielenie zamówienia dla poszczególnych produktów do 20% mniejszych lub większych od planowanych w/w załącznikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ nr 01 oraz od 1A do 1E..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 01.24.20.00-5, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 15.84.00.00-8, 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 5.1. SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki określone w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z wykonawców odrębnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa ustanowiony pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że wykonawcy występujący wspólnie nie podlegają wykluczeniu składa pełnomocnik w odniesieniu do każdego z wykonawców odrębnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z Wykonawca zostanie zawarta umowa według wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienia umowy stanowią obowiązujący wzorzec i nie podlegają negocjacjom
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs-cminsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ćmińsku, 26-085 Miedziana Góra, ul. Świętokrzyska 61, Ćmińsk
lub
Urząd Gminy w Miedzianej Górze, 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły mleczne, nabiał i jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 A do SIWZ oraz Załączniku nr 01..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożen.rekl - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i wyroby drobiarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 B do SIWZ i załączniku nr 01.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso wieprzowe, mięso wołowe i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 C do SIWZ oraz załączniku nr 01..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-9, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyprawy, produkty suche, soki i wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 D do SIWZ oraz Załączniku nr 01.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 15.84.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 E do SIWZ oraz w Załączniku nr 01..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.