eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ĆmińskZakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Ćmińsk: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku
Numer ogłoszenia: 24058 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Ćmińsku , Świętokrzyska 61, 26-085 Ćmińsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3034997, faks 41 3034997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-cminsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Ćmińsku. Przedmiot umowy podzielony jest na części, które obejmują następujący asortyment: Część 1: Artykuły mleczne, nabiał i jaja Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 A do SIWZ. Część 2: Drób i wyroby drobiarskie Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 B do SIWZ. Część 3: Mięso wieprzowe, mięso wołowe i wędliny Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 C do SIWZ. Część 4: Przyprawy, produkty suche, soki i wyroby cukiernicze Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 D do SIWZ. Część 5: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 E do SIWZ. Wskazane w załączniku nr 1 A, 1 B, 1 C, 1 D, 1 E ilości produktów żywnościowych w poszczególnych asortymentach stanowią wielkości planowane. Faktyczna ilość produktów żywnościowych w poszczególnych asortymentach , stanowiąca przedmiot zakupu i dostawy będzie ustalana na podstawie zamówień jednostkowych dokonywanych w okresie wykonywania umowy. Z tym jednak zastrzeżeniem, że przewiduje się udzielenie zamówienia dla poszczególnych produktów do 20% mniejszych lub większych od planowanych w/w załącznikach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ nr 01 oraz od 1A do 1E..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 01.24.20.00-5, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 15.84.00.00-8, 15.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 5.1. SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunki określone w pkt. 5.2 powinien spełniać każdy z wykonawców odrębnie. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa ustanowiony pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że wykonawcy występujący wspólnie nie podlegają wykluczeniu składa pełnomocnik w odniesieniu do każdego z wykonawców odrębnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z Wykonawca zostanie zawarta umowa według wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienia umowy stanowią obowiązujący wzorzec i nie podlegają negocjacjom

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs-cminsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Ćmińsku, 26-085 Miedziana Góra, ul. Świętokrzyska 61, Ćmińsk lub Urząd Gminy w Miedzianej Górze, 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły mleczne, nabiał i jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 A do SIWZ oraz Załączniku nr 01..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 01.24.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożen.rekl - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drób i wyroby drobiarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 B do SIWZ i załączniku nr 01.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso wieprzowe, mięso wołowe i wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 C do SIWZ oraz załączniku nr 01..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-9, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyprawy, produkty suche, soki i wyroby cukiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 D do SIWZ oraz Załączniku nr 01.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.32.00.00-7, 15.84.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty z tej grupy zostały szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 E do SIWZ oraz w Załączniku nr 01..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas na uzupełnienie braków ilościowych lub wymiany produkt.na wolne od wad w przyp. uzn. reklamacji pod.w godzina. licząc od godz.złożenia rekl - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.