eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaPrzeprowadzenie kursów doskonalenia umiejętności zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-04

Pszczyna: Przeprowadzenie kursów doskonalenia umiejętności zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.
Numer ogłoszenia: 2405 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów doskonalenia umiejętności zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie kursów doskonalenia umiejętności zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych realizowanych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie obejmujących następujące kursy: a. Kurs fotografii cyfrowej, b. Kurs florystyczny, c. Kurs stylizacji paznokci, d. Kurs kelnerski, e. Kurs barmański, f. Kurs baristyczny, g. Kurs carvingu, dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników projektu systemowego pn.Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale szkoleniowe w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Pszczyński. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty. Wykonawca winien zapewnić wyposażenie dydaktyczne, odrębnie dla każdego uczestnika danego kursu oraz pozostałe wymagania zgodnie z warunkami wynikającymi z odrębnych przepisów, w tym materiały szkoleniowe oraz przeprowadzi egzamin wewnętrzny. Wykonawca winien opracować harmonogram przeprowadzenia kursu w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin przewidzianych na dany kurs. Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać terminy zajęć każdorazowo z uczestnikami kursu - w godzinach nie kolidujących z zajęciami szkolnymi. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania ponosi Zamawiający. Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu. Przedmiotowe kursy powinny obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na siedem odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna: a. CZĘŚĆ A - Przeprowadzenie kursu fotografii cyfrowej I stopnia, b. CZĘŚĆ B - Przeprowadzenie kursu florystycznego, c. CZĘŚĆ C - Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci, d. CZĘŚĆ D - Przeprowadzenie kursu kelnerskiego, e. CZĘŚĆ E - Przeprowadzenie kursu barmańskiego I stopnia, f. CZĘŚĆ F - Przeprowadzenie kursu baristycznego, g. CZĘŚĆ G - Przeprowadzenie kursu carvingu I stopnia, Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, b. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, , np. zmiany stawki podatku VAT c. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy d. poprawy oczywistej omyłki. e. zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; f. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; g. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; h. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; i. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, k. konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, l. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok.5 Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu fotografii cyfrowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - Przeprowadzenie kursu fotografii cyfrowej. a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 6 osób. Zajęcia odbywać się będą w ramach jednej grupy. b. Czas trwania kursu: 8 tygodni od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 32 godziny - część teoretyczna - 7 godzin po 45 minut - część praktyczna - 25 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu fotografii cyfrowej I stopnia. e. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik organizacji reklamy, technik architektury krajobrazu. Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do świadomego fotografowania oraz obróbki zdjęć. f. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: I. Część teoretyczna: Budowę sprzętu fotografii cyfrowej: aparatu fotograficznego - elementy składowe, rodzaje aparatów, matryc, obiektywów, lamp błyskowych, kart pamięci. Kompozycja i estetyka obrazu - zagadnienia teoretyczne; Gatunki fotografii, m. in.: fotografia reportażowa, fotografia krajobrazowa, fotografia portretowa, fotografia reklamowa. II. Część praktyczna: Robienie zdjęć: ustawianie opcji menu, kompozycja obrazu, ostrość, ekspozycja, światło, balans bielu, tryby pracy aparatu; Edycja zdjęć: katalogowanie i archiwizacja zdjęć, zmiana rozmiarów, kadrowanie, kompresja, powiększanie, zmniejszanie obrazu, retusz zdjęć, kontrast, nasycenie, filtry efektowe, fotomontaż, fotografia czarno-biała, panoramowanie; Drukowanie zdjęć; Praktyczne wskazówki - jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu florystycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B - Przeprowadzenie kursu florystycznego a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 4 osoby. Zajęcia odbywać się będą w ramach jednej grupy. b. Czas trwania kursu: 8 tygodni od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min. 50 godzin - część teoretyczna - 10 godzin po 45 minut - część praktyczna - 40 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu florystycznego; e. Wykonawca zapewnia: materiały szkoleniowe do zajęć teoretycznych, materiał florystyczny do zajęć praktycznych f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik architektury krajobrazu. Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych w zakresie florystyki. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: I. Część teoretyczna: zaznajomienie z fizjologią i anatomią roślin ozdobnych; liczba godzin - co najmniej 2 godziny; zaznajomienie z materiałem roślinnym; liczba godzin - co najmniej 5 godziny zaznajomienie ze sposobem utrwalania materiału roślinnego; liczba godzin - co najmniej 3 godziny; II. Część praktyczna: układanie bukietów na różne okazje; liczba godzin - co najmniej 20 godzin; wykonywanie kompozycji roślinnych na różne okazje: ślubne, żałobne, inne okolicznościowe; liczba godzin - co najmniej 20;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ C - Przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci. a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 7 osób. Zajęcia odbywać się będą w ramach jednej grupy. b. Czas trwania kursu: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 45 godziny lekcyjnych d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu stylizacji paznokci; e. Wykonawca winien zapewnić: sprzęt i materiały szkoleniowe, zestaw startowy dla uczestniczek zawierający co najmniej lampę UV do żeli, gilotynę, zestaw żeli, zestaw podstawowy tipsów, płatki kosmetyczne, mały zestaw do zdobienia, blok polerski, pilnik, pędzelek; f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: fryzjer. Celem kursu jest nabycie umiejętności pielęgnacji i stylizacji paznokci. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: Budowa, choroby płytki paznokcia i przygotowanie stanowiska pracy - 2 godz. MANICURE biologiczny i klasyczny - 6 godz. MANICURE japoński i hybrydowy na ręce i nogi - 8 godz.; Zakładanie tipsów na jedną rękę - 8 godz.; Zakładanie tipsów na drugą rękę - 8 godz.; Korekta paznokci żelowych mała, średnia, duża - 8 godz.; Zdobienie paznokci metodą żelową - minimum 5 godz.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie kursu kelnerskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ D - Przeprowadzenie kursu kelnerskiego a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 13 osób. Zajęcia odbywać się będą dla części teoretycznej w ramach jednej grupy, dla części praktycznej w dwóch grupach. b. Czas trwania kursu: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 25 godziny, w tym: część teoretyczna - 5 godzin po 45 minut część praktyczna - 20 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu kelnerskiego; e. Wykonawca winien zapewnić: sprzęt i materiały szkoleniowe, f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: kucharz małej gastronomii, technik hotelarstwa, technik żywienia i gospodarstwa domowego. Celem kursu jest poznanie podstawowych zasad obsługi konsumenta w zakładzie gastronomicznym. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: omówienie specyfiki pracy kelnera (kultura pracy, etyka zawodu); organizację pracy kelnera - współpraca z pozostałymi działami w zakładzie gastronomicznym, znajomość karty MENU, przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości; formy i techniki obsługi konsumenta (technika przenoszenia maszyn i tac, ogólne zasady podawania potraw w zakładzie gastronomicznym, ogólne zasady serwowania napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych, gorących i zimnych, podstawowe zasady organizacji przyjęć okolicznościowych, w tym przyjęć zasiadanych i w formie stojącej, serwis konferencyjny); umiejętność doboru win do potraw, aperitif, digestif (wiadomości podstawowe); aspekty psychologiczne obsługi konsumenta (zasady obsługi konsumentów o różnych cechach charakterologicznych, sposoby konwersacji, zachowanie w sytuacjach konfliktowych); sprzedaż sugestywną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie kursu barmańskiego I stopnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ E - Przeprowadzenie kursu barmańskiego I stopnia a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 8 osób. Zajęcia odbywać się będą w ramach jednej grupy. b. Czas trwania kursu: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 40 godziny, w tym: część teoretyczna - 10 godzin po 45 minut część praktyczna - 30 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu barmańskiego I stopnia e. Wykonawca winien zapewnić: sprzęt i materiały szkoleniowe, f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów pełnoletnich szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: technik hotelarstwa, technik żywienia i gospodarstwa domowego. Celem kursu jest zdobycie i opanowanie podstawowej wiedzy i umiejętności potrzebnych do pracy w charakterze barmana. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: specyfika pracy barmana (kultura pracy, etyka zawodu); psychologia konsumenta; zarys technologii i towaroznawstwa napojów alkoholowych i bezalkoholowych; podział i charakterystyka napojów mieszanych; technika miksowania, teoretyczne i praktyczne zastosowanie receptur; wyposażenie i organizacja profesjonalnego cocktail baru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie kursu baristycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ F - Przeprowadzenie kursu baristycznego a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 17 osób. Zajęcia odbywać się będą dla części teoretycznej w ramach jednej grupy, dla części praktycznej w trzech grupach. b. Czas trwania kursu: 4 tygodnie od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 14 godziny, w tym: część teoretyczna - 4 godzin po 45 minut część praktyczna - 10 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu baristycznego e. Wykonawca winien zapewnić: sprzęt i materiały konieczne do realizacji części praktycznej, f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: kucharz małej gastronomii, technik hotelarstwa, technik żywienia i gospodarstwa domowego, cukiernik. Celem kursu jest zdobycie podstawowych wiadomości teoretycznych na temat kawy oraz praktyczna nauka przygotowywania napoju. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: I. Część teoretyczna: kawa, rejon uprawy, odmiany kawy, wymagania; kawa ziarno - rozróżnienie ze względu na sposób zbierania. Metody przetwarzania i stopień wypalenia; kawa napój - najważniejsze metody przyrządzania; zasady serwowania napojów gorących; teoria espresso; II. Część praktyczna: espresso - ustawianie młynka, prawidłowe metody dozowania i ubijania; espresso classico, kawy mleczne, ubijanie mleko, steamery, classic cappuccino, cafe latte, machiato, espresso machiato; kawy deserowe z czekoladą, z alkoholem; latte art - wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem; czyszczenie ekspresu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie kursu carvingu I stopnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ G - Przeprowadzenie kursu carvingu I stopnia a. Maksymalna liczba uczestników wynosić będzie 11 osób. Zajęcia odbywać się będą w dwóch grupach. b. Czas trwania kursu: 2 tygodnie od dnia podpisania umowy, c. Liczba godzin kursu - min 8 godzin po 60 minut d. Osoba szkoląca winna posiadać kwalifikacje do prowadzenia kursu carvingu I stopnia; e. Wykonawca winien zapewnić: materiały szkoleniowe oraz odpowiedni zestaw narzędzi do realizacji kursu. f. Kurs skierowany jest dla uczniów/absolwentów szkół ponadgimnazjalnych kształcących się w zawodach: kucharz małej gastronomii, technik hotelarstwa, technik żywienia i gospodarstwa domowego, cukiernik. Celem kursu jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej z rzeźbienia i tworzenia dekoracji z owoców i warzyw. g. Osoba kończąca kurs otrzymuje zaświadczenie - certyfikat o ukończeniu kursu z wykazem zagadnień objętych kursem, a sprawdzenie umiejętności uczestnika potwierdza się egzaminem wewnętrznym. Tematyka kursu powinna obejmować co najmniej: historia sztuki carvingu; narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji; sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac; rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach; tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb, tworzenie kompozycji przestrzennej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.