eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP/8/DEZYNFEKCJA/2015 na dostawę materiałów dezynfekcyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Warszawa: P/8/DEZYNFEKCJA/2015 na dostawę materiałów dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 240622 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193940 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/8/DEZYNFEKCJA/2015 na dostawę materiałów dezynfekcyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dezynfekcyjnych w podziale na 7 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów dezynfekcyjnych w podziale na następujące części: Część 1- Preparaty do dezynfekcji powierzchni Część 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych Część 3 - Środki chemiczne do myjni dezynfekatorów Część 4 - Produkty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk Część 5 - Produkty do manualnej dezynfekcji powierzchni Część 6 - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego Część 7 - Preparat do dezynfekcji Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją materiały dezynfekcyjne. Miejsce dostawy materiałów dezynfekcyjnych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości materiałów czystościowych mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianych materiałów dezynfekcyjnych - maksymalnie do 2 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faksem lub przez telefon). Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji części oferowanej przez oferenta spowoduje odrzucenie oferty Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych materiałów dezynfekcyjnych - 12 miesięcy od daty dostawy. Oferowane przez Wykonawcę materiały czystościowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. W przypadku nie wywiązania się zzamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - - 33631600-8 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyrób z opisem, instrukcją użytkowania, etykietą sporządzoną w języku polskim Należy dołączyć do oferty oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Preparaty do dezynfekcji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55935,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58503,60

  • Oferta z najniższą ceną: 58503,60 / Oferta z najwyższą ceną: 58503,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., Rydygiera 8, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36907,74

  • Oferta z najniższą ceną: 36907,74 / Oferta z najwyższą ceną: 36907,74

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Środki chemiczne do myjni dezynfekatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7452,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Produkty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o.o., Konopnickiej 11a, Biała Piska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67618,80

  • Oferta z najniższą ceną: 67618,80 / Oferta z najwyższą ceną: 67618,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Produkty do manualnej dezynfekcji powierzchni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41472,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41472,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41472,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., Kolejowa 3, Kobierzyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7128,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7128,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Preparat do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GREENPOL Instytut Kształcenia Środowiska Sp. z o.o., Fabryczna 17, Zielona Góra, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4438,80

  • Oferta z najniższą ceną: 4438,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4438,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.