To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-17
Wieliczka: Zorganizowanie warsztatów i szkoleń dla gimnazjalistów - uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, w ramach IV edycji projektu
Numer ogłoszenia: 240628 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424262 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie warsztatów i szkoleń dla gimnazjalistów - uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, w ramach IV edycji projektu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów i szkoleń dla gimnazjalistów - uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, w ramach IV edycji projektu. Zamówienie podzielone na części i opisane jak niżej I część zamówienia: Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - zajęcia grupowe, według następujących wytycznych: 1)czas trwania: 50 godz. dydaktycznych - w tym 30 godzin w Gimnazjum w Dobranowicach oraz 20 godzin w Gimnazjum w Golkowicach. 2)trening powinien zawierać takie moduły, jak kontakt interpersonalny, komunikacja interpersonalna, budowanie samoświadomości, określenie posiadanego potencjału, rozwój poczucia własnej wartości, analiza ograniczających przekonań oraz praca nad ich zmianą w przekonania pozytywne i wspierające (techniki NLP - Programowanie Neuro-Lingwistyczne lub RTZ - Racjonalna Terapia Zachowań), podnoszenie poziomu motywacji do podejmowania działań, umiejętność wyznaczania i realizacji celów. O ile jest to możliwe, dobrze byłoby zaplanowane cele zakotwiczyć na linii czasu (technika NLP).3)zakres tematyczny: a)budowanie poczucia własnej wartości b)samoświadomość, określenie posiadanego potencjału c)komunikacja interpersonalna d)radzenie sobie ze stresem e)identyfikacja i zmiana ograniczających przekonań (techniki NLP lub RTZ) f)podnoszenie motywacji g)zarządzanie sobą przez cele - wyznaczanie celów i etapów ich realizacji h)opcjonalnie: praca na linii czasu - kotwiczenie realizacji wyznaczonych celów (techniki NLP). II część zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów w formie zajęć grupowych: ABC szybkiego uczenia się, według następujących wytycznych: 1)czas trwania: 15 godz. dydaktycznych - w tym 5 godzin w Gimnazjum w Dobranowicach oraz 10 godzin w Gimnazjum w Golkowicach, 2)zakres tematyczny: a)zasady skutecznego uczenia się b)podnoszenie poziomu koncentracji, wspomaganie pracy mózgu, c)mnemotechniki i mapy myśli,d)podstawy szybkiego czytania,e)podstawy zarządzania czasem III część zamówienia: Przeprowadzenie treningu interpersonalnego w formie zajęć grupowych, według następujących wytycznych: 1)czas trwania: 50 godzin dydaktycznych - w tym Gimnazjum w Dobranowicach 30 godzin, Gimnazjum w Golkowicach 20 godzin 2)Zakres tematyczny: a). podnoszenie poziomu świadomości i rozumienia zachowań własnych i innych osób b) zwiększenie umiejętności wyrażania myśli i uczuć c)podniesienie umiejętności rozwiązywania konfliktów d)budowanie integracji w grupie e)budowanie postawy akceptacji względem członków grupy oraz własnej osoby IV część zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów w zakresie zdrowego stylu życia - zajęcia grupowe, według następujących wytycznych: 1)czas trwania : 10 godzin dydaktycznych w Gimnazjum w Golkowicach 2)zakres tematyczny: a) Zasady zdrowego jedzenia b) Racjonalne gospodarowanie czasem c)Aktywne spędzanie czasu d)Umiejętność zachowania równowagi wewnętrznej e) Prawidłowy stosunek pracy do wypoczynku V część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów: Dwa światy na jednej planecie - czyli o kobietach i mężczyznach słów kilka, według poniższych wytycznych: 1)czas trwania: 10 godzin dydaktycznych w tym: 5 godzin w Gimnazjum w Dobranowicach oraz 5 godzin w Gimnazjum w Golkowicach 2)Zakres tematyczny: a)czego trzeba kobiecie, by była kobiecą i szczęśliwą kobietą? b)czego trzeba mężczyźnie, by był męskim szczęśliwym mężczyzną? c)co powinna wiedzieć kobieta o emocjach i potrzebach mężczyzny? d)co powinien wiedzieć mężczyzna o potrzebach i emocjach kobiety? e)tajemnice szczęśliwego związku. VI część zamówienia:Przeprowadzenie usługi doradztwa zawodowego indywidualnego, według następujących wytycznych: 1)ilość osób: maksymalnie 30 w tym: 21 osób w gimnazjum w Dobranowicach i 9 osób w gimnazjum w Golkowicach, 2)czas trwania: 60 godzin dydaktycznych w tym: 2 godziny dydaktyczne x 21 osób w Gimnazjum w Dobranowicach oraz 2 godziny dydaktyczne x 9 osób w Gimnazjum w Golkowicach, 3)Zakres tematyczny: określenie ścieżki rozwoju zawodowego w odniesieniu do posiadanych kompetencji osobistych i zawodowych. Warunki dodatkowe, wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1.Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. 2.Zajęcia należy przeprowadzić w terminach podanych przez Dyrektora Szkoły w Golkowicach i Dobranowicach. Terminy zajęć zostaną przekazane Wykonawcy do 2 dni od dnia podpisania umowy 3.Miejsce wykonania zajęć: zajęcia objęte przedmiotem zamówienia należy przeprowadzić w Gimnazjum Dobranowice i w Gimnazjum Golkowice w pomieszczeniach użyczonych nieodpłatnie przez Dyrektora Szkoły . 4.W czasie każdych zajęć grupowych powyżej 4h dydaktycznych należy zapewnić 1 daniowy obiad, a w przypadku zajęć poniżej 4 godzin należy zapewnić: kanapki - 1 bułka z wkładką mięsną i serem żółtym/, ciastka, soki . 5.Uczestnicy projektu mają otrzymać materiały szkoleniowe z logotypami Unii Europejskiej. 6.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia: listy obecności na każdych zajęciach z podaniem: a)LP, nazwiska i imienia uczestnika, godziny, podpisy uczestników i podpisy wykonawców usług.b)Dzienniki zajęć z każdego szkolenia, ze wskazaniem tematu, zakresu działań i wykorzystywanych materiałów szkoleniowych, c) Przygotowanie certyfikatów dla każdego uczestnika projektu z przeprowadzonych zajęć z wyszczególnieniem ilości godzin, materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. 7.Na pomieszczeniu, w którym będą odbywały się zajęcia należy OBOWIĄZKOWO zamieścić informacje dotyczące realizacji projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 8.Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą lub rachunkiem przedstawić Koordynatorowi Projektu po zakończeniu każdych zajęć następującą dokumentację: a)listy obecności z każdego spotkania, b)dzienniki zajęć, c)dokumentację fotograficzną, d)materiały należy wydrukować z logotypami Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie 10.Wykonawca przedstawi szczegółowy program zajęć do akceptacji Zamawiającego w terminie do 3 po podpisaniu umowy. 11.Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury, wystawionej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 roku w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 roku, Nr 68, poz. 360). Zamawiający dopuszcza też możliwość rozliczenia usługi rachunkiem...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nazwą Czas na Aktywność. Aktywność społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych - zajęcia grupowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, Kraków,, os. Handlowe 5, 31- 93 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5129,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2350,00
Oferta z najniższą ceną: 2350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów w formie zajęć grupowych: ABC szybkiego uczenia się
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców,, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1152,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 705,00
Oferta z najniższą ceną: 705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2130,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przeprowadzenie treningu interpersonalnego w formie zajęć grupowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków,, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2378,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2350,00
Oferta z najniższą ceną: 2350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów w zakresie zdrowego stylu życia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nauka Języków English Club, Lubomierz 47, 32-740 Łapanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 489,00
Oferta z najniższą ceną: 489,00 / Oferta z najwyższą ceną: 489,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: przeprowadzenie warsztatów: Dwa światy na jednej planecie - czyli o kobietach i mężczyznach słów kilka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 556,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 470,00
Oferta z najniższą ceną: 470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Przeprowadzenie usługi doradztwa zawodowego indywidualnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
jakie przetargi wygrała firma
MAŁOPOLSKIE STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW
- Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, 31- 935, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3254,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4976,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa energooszczędnych wentylatorów lutniowych z tłumikami hałasu oraz kołnierzami przyłączeniowymi"
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 1 - obuwie ochronne - trzewiki i buty gumowe"
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Kompleksowa realizacja wizyt studyjnych dla uczestników projektu "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.