eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczecińskiprzebudowa ulicy Spokojnej w Stargardzie Szczecińskim na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Giżynek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Stargard Szczeciński: przebudowa ulicy Spokojnej w Stargardzie Szczecińskim na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Giżynek
Numer ogłoszenia: 24062 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408286 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Spokojnej w Stargardzie Szczecińskim na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Giżynek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: przebudowa ulicy Spokojnej w Stargardzie Szczecińskim na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Giżynek. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudowę ulicy Spokojnej w Stargardzie Szczecińskim na odcinku od ul. Kościuszki do ul. Giżynek w granicach i zakresie określonymi dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą: a) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej ulicy Spokojnej oraz jej poszerzenie do 7m, b) budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Spokojnej z ulicą Kościuszki, c) budowa ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, d) budowa chodnika z kostki brukowej - betonowej, e) budowa miejsc postojowych, f) budowa zatok autobusowych, g) odtworzenie istniejących zjazdów, h) przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami, i) budowa kanalizacji deszczowej (sieć kanalizacji deszczowej, rowy drogowe infiltracyjne i skrzynki rozsączające), j) przebudowa i rozbudowa istniejącego oświetlenia, k) likwidacja kolizji z siecią energetyczną niskiego i średniego napięcia, l) likwidacja kolizji z siecią teletechniczną, m) likwidację kolizji z siecią gazową niskiego ciśnienia , n) wycinka drzew kolidujących z projektowaną inwestycją, o) wykonanie nasadzeń zieleni, p) wykonanie ogrodzenia cmentarza komunalnego oraz działki przeznaczonej pod pas drogowy, q) wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu. r) inne roboty ujęte w przedmiarach robót; oraz s) wszelkie inne, nie wymienione w lit. a) - r), roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego) - dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) droga klasy Z. Jezdnia kategorii ruchu - KR3. Szerokość jezdni 7,00m Rondo czterowlotowe o średnicy zewnętrznej 35 m. 2) przedmiot zamówienia obejmuje również przebudowę sieci wodociągowej z przyłączami - zadanie to realizowane będzie w imieniu i na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim, które będzie płatnikiem tej części zamówienia, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne (ST) oraz przedmiary robót, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wynika ze stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową, 5) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 6) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ, 7) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenu budowy, 8) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót. 9) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: a) Jezdnia długości ~1000 m, o powierzchni ~ 8700 m2, b) Czterowlotowe rondo o średnicy zewnętrznej 35 m c) Chodniki - powierzchnia ~ 2800 m2, d) Ścieżka rowerowa o powierzchni ~ 2000 m2. e) Przebudowa sieci gazowej (125 mm - 180 mm) o długości ~ 100 mb. f) Przebudowa sieci kablowej 15 kV o długości ok. ~600 mb. Przebudowa sieci kablowej 0,4kV o długości ~ 800 mb. g) Oświetlenie - ilość słupów oświetleniowych ~ 65 szt. h) Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami (32 - 250 mm) o długości ~ 1000 mb. i) Przebudowa sieci teletechnicznej o długości ~200 m. j) Sieć kanalizacyjna (200 - 400 mm) o długości ~ 1100 m. . k) Wykonanie ogrodzenia na długości ok. ~900 mb 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, f) materiały odzyskane przewidziane do ponownego wbudowania zabezpiecza Wykonawca do czasu ich ponownego wbudowania. Demontowane sieci uzbrojenia podziemnego oraz nadziemnego należy przekazać właścicielowi poszczególnych sieci zgodnie z załączonymi uzgodnieniami branżowymi. Materiały drogowe pochodzące z rozbiórki - nadające się według Zamawiającego do powtórnego wykorzystania (płytki betonowe, kostka kamienna, bruk, kostka brukowa betonowa, frez, elementy rozbieranego ogrodzenia, furtki, bramy) należy dostarczyć na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość max 10 km., g) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu podlegającego uzgodnieniu z Zamawiającym oraz z Miejskim Zakładem Komunikacji i zatwierdzeniu przez Starostę Stargardzkiego. Na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do łącznika z ul. Przedwiośnie należy założyć ruch komunikacji miejskiej (jedna linia MZK - ok. 6 kursów). Na odcinku od łącznika ul. Przedwiośnie do ul. Giżynek należy przewidzieć ruch pojazdów (brak możliwości objazdów). Przy budowie ronda należy założyć połówkową przejezdność, h) wykonania własnym kosztem i staraniem w ramach zamówienia wszystkich prac wynikających z projektu organizacji ruchu (Wykonawca nie ponosi opłat związanych z zajęciem pasa drogowego), i) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), j) przedkładania inspektorowi nadzoru szczegółowych informacji o materiałach, które Wykonawca zamierza wbudować (atesty, certyfikaty, próbki, itp.) - na co najmniej 14 dni przed zaplanowanym wbudowaniem, k) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, l) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, m) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru kompletu wszelkich niezbędnych: atestów i certyfikatów wbudowanych materiałów, n) obmierzania wykonywanych robot, o) przedkładania Zamawiającemu niezbędnych danych rzeczowo-finansowym z przebiegu wykonywanych robót - dla potrzeb sprawozdawczości programu współfinansującego zadanie ze środków pomocowych, p) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, q) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, r) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 2) Wykonanie - po wybudowaniu sieci kanalizacji deszczowej - przeglądu kamerą ułożonych rur; do odbioru należy przedłożyć protokół z inspekcji dokonanej kamerą, wraz z płytą CD 3) Niezwłoczne uzupełniania w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót przepalonych źródeł światła oświetlenia ( w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 4) Pielęgnacja zieleni (drzewa, krzewy, trawniki) przez dodatkowy okres 12 m-cy (ponad 12 miesięczny okres pielęgnacji ujęty w przedmiarze robót). 5) Przy robotach związanych z branżą teletechniczną Wykonawca ma obowiązek zapewnić, w imieniu Inwestora, na własny koszt odpłatny nadzór z ramienia ORANGE Polska S. A. nad prowadzonymi robotami i ochroną infrastruktury teletechnicznej oraz odpłatny końcowy odbiór ze strony ORANGE Polska S. A. 6) Przeniesienie kolidujących z inwestycją punktów osnowy geodezyjnej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji i zatwierdzeniem w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym, 7) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 8) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych w 6 egz. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej. UWAGA: Mapa powykonawcza ma zawierać dodatkowo aktualizację użytków. 9) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram Robót w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. Harmonogram uwzględniać będzie etapowość wykonywania robót: a) budowa ronda u zbiegu ul. Spokojnej i Kościuszki, b) przebudowa drogi na odcinku od ronda do łącznika z ul. Przedwiośnie, c) przebudowa drogi na odcinku od łącznika z ul. Przedwiośnie do ul. Giżynek, 10) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.54 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 77.33.10.00 - 77.33.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurovia Polska S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8158218,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6836199,19

  • Oferta z najniższą ceną: 6836199,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7626271,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.