eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinSporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin obejmującychPlan nr 1-obszar części wsi Małszyce i Ciechocin; Plan nr 2-obszar części wsi Ciechocin, Kujawy i Nowa Wieś.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Ciechocin: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin obejmujących: Plan nr 1-obszar części wsi Małszyce i Ciechocin; Plan nr 2-obszar części wsi Ciechocin, Kujawy i Nowa Wieś.
Numer ogłoszenia: 240635 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 683 77 81, fax 056 683 77 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin obejmujących: Plan nr 1-obszar części wsi Małszyce i Ciechocin; Plan nr 2-obszar części wsi Ciechocin, Kujawy i Nowa Wieś..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin obejmujących: Plan nr 1-Obszar części wsi Małszyce i Ciechocin-granice opracowania przedstawia załącznik graficzny do uchwały Nr VII/44/07 Rady Gminy Ciechocin z dnia 23 kwietnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu. Plan nr 2-Obszar części wsi Ciechocin, Kujawy i Nowa Wieś granice opracowania przedstawia załącznik graficzny do uchwały Nr VII/45/07 Rady Gminy Ciechocin z dnia 23 kwietnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu. 1. Powierzchnia obszaru opracowania ww. planów miejscowych wyniesie około 390 ha. 2. Zakres sporządzenia ww. planów miejscowych określają poszczególne uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia oraz obowiązujące przepisy prawa: ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisy odrębne. 3. Na terenie Gminy Ciechocin obowiązuje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzone uchwałą Nr IX/39/03 Rady Gminy Ciechocin z dnia 10 lipca 2003 r. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się etapami. Efektem końcowym będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin obejmujący: Plan nr 1-Obszar części wsi Małszyce i Ciechocin; Plan nr 2-Obszar części wsi Ciechocin, Kujawy i Nowa Wieś. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdego planu miejscowego obejmuje: 1) zebranie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu zamówienia; 2) sporządzenie projektu planu miejscowego gotowego do wszczęcia procedur opiniowania i uzgadniania, z następującymi dokumentami składowymi: a) tekst ustaleń projektu planu w formie uchwały + rysunek projektu planu w skali 1 : 2000; b) opracowanie ekofizjograficzne; c) prognoza oddziaływania na środowisko; d) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; e) dokumentacja wraz z wnioskiem o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; 3) zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach opinii i uzgodnień dokonanych przez instytucje i organy właściwe do uzgadniania i opiniowania projektu planu miejscowego; 4) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; 5) uczestniczenie w posiedzeniu gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia; 6) uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; 7) zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach wniesionych uwag w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia; 8) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; 9) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z ponowienia uzgodnień, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 pkt 13 i art. 19 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 10) sporządzenie projektu planu miejscowego gotowego do uchwalenia przez Radę Gminy Ciechocin, z następującymi dokumentami: a) tekst ustaleń projektu planu w formie uchwały; b) rysunek projektu planu w skali 1 : 2000; c) stwierdzenie o zgodności planu z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin; d) rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu planu; e) rozstrzygnięcie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych; 11) przygotowanie projektu wniosku do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego o dokonanie oceny zgodności uchwały z przepisami prawa; 12) przygotowanie planu w postaci umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 13) udział w zależności od potrzeb w czynnościach formalno-prawnych prowadzonych przez zamawiającego związanych z uzgadnianiem i uchwalaniem planu, w tym również udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi w sytuacji stwierdzenia przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego nieważności uchwały w sprawie planu; 14) czuwanie nad zachowaniem przez zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzaniu przedmiotu zamówienia. 6. Do zamawiającego będzie należało: 1) wykonywanie czynności administracyjnych związanych z ustawową procedurą sporządzania projektów planów miejscowych; 2) udostępnienie wykonawcy: a) map zasadniczych w skali 1 : 2000 przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego w formie papierowej i na płycie CD; b) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechocin; c) uchwały Nr VII/44/07 Rady Gminy Ciechocin z dnia 23 kwietnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego; d) uchwały Nr VII/45/07 Rady Gminy Ciechocin z dnia 23 kwietnia 2007 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego; e) złożonych wniosków do planów miejscowych; 4) na żądanie wykonawcy przekazanie lub udostępnienie do wglądu innych materiałów i danych będących w posiadaniu zamawiającego. 7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony zamawiającemu: 1) projekt planu gotowy do wszczęcia procedur uzgadniania i opiniowania-15 egz. - w formie papierowej oraz 2 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 2) opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. - w formie papierowej oraz 1 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 3) prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. - w formie papierowej oraz 1 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 4) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 3 egz.- w formie papierowej oraz 1 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 5) dokumentacja wraz z wnioskiem o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - 6 egz. - w formie papierowej oraz 2 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 6) projekt planu gotowy do uchwalenia przez Radę Gminy Ciechocin - 18 egz. - w formie papierowej oraz 2 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 7) plan miejscowy w postaci umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego - 3 egz. - w formie papierowej oraz 2 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD); 8) plan miejscowy po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego - 6 egz. - w formie papierowej, w tym. 1 egz. kolorowy, zalaminowany, umożliwiający zawieszenie oraz 3 egz. w postaci elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych (płyta CD).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. 3. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca warunki te spełnia. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione druk Oferta- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Projekt umowy wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 7. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisem art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować, wykonanie co najmniej jednej usługi porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: a) o zakresie wykonanych prac planistycznych obejmujących co najmniej zakres określony w SIWZ; b) o powierzchni objętej planem równej lub większej niż określona w niniejszej SIWZ - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje opracowanie jednego planu miejscowego na powierzchni równej lub większej niż 390 ha, albo nie więcej niż pięć planów miejscowych, których łączna powierzchnia będzie równa lub większa niż 390 ha. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W zespole projektowym wykonawcy co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym i być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 10. Informację o podwykonawcach, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciechocin (pokój nr 7 - sekretariat), Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.