eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Katowice: Dostawy obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 24067 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz fartuchów chirurgicznych. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 2 Pakiety: Pakiet nr 1 - Obłożenia pola operacyjnego, Pakiet nr 2 - Jednorazowe, jałowe fartuchy chirurgiczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej tych podmiotów nie mniejszej niż 50 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. 2. Katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Sterylne próbki dostarczone razem z dokumentem walidacji procesu sterylizacji oraz wykaz próbek.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f) przedłużenia terminu płatności, g) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, h) zmiany danych identyfikacyjnych Strony umowy takich jak np. firma, numer konta bankowego, adres osoby upoważnionej do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące oznaczenia Stron, i) zmiany numeru katalogowego przez producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obłożenia pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Sterylna serweta samoprzylepna o min. wym. 75 x 90 cm, Materiał serwety bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1do 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min.54 g/mkw. szt. 2000, 2). Sterylna serweta samoprzylepna o min. wym. 170 x 175 cm, Materiał serwety bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1do 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw. szt. 200, 3). Sterylna serweta samoprzylepna o min. wym. 75 x 90 cm z możliwością dostosowania średnicy otworu. Materiał serwety bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1do 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw. szt. 2400, 4). Jałowe obłożenie stolika Mayo w kształcie worka z zewnętrzną warstwą z chłonnej włókniny o min. wym. 80x145cm Waga podstawowa całości obłożenia min. 92g/m2. Waga podstawowa folii PE min 56g/m2. Folia piaskowana i składana teleskopowo. szt. 550, 5). Sterylna serweta na stolik instrumentariuszki o min. wym. 150 x 100 cm, Materiał serwety bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1do 3 oraz posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw. szt. 200, 6). Jałowy zestaw pediatryczny. Minimalny sklad zestawu: 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki min. wym.140 x 190 cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo min. wym. 80 x 145 cm, 1 serweta do obłożena dolnej części ciała z samoprzylepnym oknem i prowadnicami drenów o min. wym. 170 x 175 cm , 1 serweta do obłożenia górnej części ciała z samoprzylepnym oknem o min. wym. 155 x 260 cm, min. 3 ręczniki celulozowe min. wym. 30 x 30 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać sie z min. 3 warstw (folia polietylenowa, włóknina polipropylenowa i włóknina wiskozowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni 74 g/m2. Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw, ilość 300, 7). Jałowy zestaw obłożenia do zabiegów ginekologicznych. - Minimalny skład zestawu: serweta na stolik narzędziowy min. wym. 150 cm x 100 cm., 1 serweta min. wym. 100 cm x 200 cm z oknem o min. wym. 7 cm x 10 cm., 2 osłony na kończyny min. wym. 75 cm x 120 cm., 1 ręcznik celulozowy min. wym. 30 x 30 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3 a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważnosci i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włoknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 53 g/mkw. Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw, ilość 140, 8). Jałowy zestaw uniwersalny: Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy min. wym. 140x190 cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo min. wym. 80 x 145 cm, 1 serweta samoprzylepna min. wym. 150x240 cm, 1 serweta samoprzylepna min. wym. 170x175 cm, 2 serwety samoprzylepne min. wym. 75x90 cm, 1 taśma samoprzylepna min. wym.10x50 cm, min. 1 ręcznik celulozowy min. wym. 30 x30 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw, Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw, ilość 270, 9). Jałowy zestaw chirurgii noworodków : Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy min. wym. 150 x100 cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo min. wym. 80 x 145 cm, 2 serwety samoprzylepne min. wym. 150 x 175 cm , 4 serwety samoprzylepne min. wym. 50 x 50 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw, Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw , ilość 500, 10). Jałowy zestaw chirurgii niemowląt : Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy min. wym. 150 x100 cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo min. wym. 80 x 145 cm, 2 serwety samoprzylepne min. wym. 150 x 175 cm , 2 serwety samoprzylepne min. wym. 45 x 75 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw, Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw, ilość 500, 11). Jałowy zestaw chirurgii dziecięcej: Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik narzędziowy min. wym. 150 x100 cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo min. wym. 80 x 145 cm, 2 serwety samoprzylepne min. wym. 150 x 175 cm , 2 serwety samoprzylepne min. wym. 75 x 75 cm. Materiał obłożenia bezwzględnie musi spełniać wymogi normy EN 13795-1-3, a każdy zestaw musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Materiał musi składać się z min. 2 warstw (folia polietylenowa i włóknina polipropylenowa) o min. gramaturze materiału na całej powierzchni min. 54 g/mkw, Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania. zestaw, ilość 600, 12). Jałowa kieszeń samoprzylepna wykonana z przezroczystej folii polietylenowej o min. wym. 43 x 38 cm składająca się z dwóch sekcji . szt. 350, 13). Sterylny zestaw do neurochirurgii wykonany z wodoszczelnej absorbcyjnej włókniny, niepylącej, trójwarstwowej. Skład kompletu: serwety samoprzylepne (1 serweta min. 245 x 320 cm do obłożenia czaszki z wbudowaną folią chirurgiczną i torbą do zbierania płynów z sitem oraz otworem o śr. 19 x 30 cm, 2 serwety samoprzylepne 50 x 50 cm, 1 serweta na stolik instrumentariuszki 140 x 190 cm, 1 serweta na stolik Mayo 80 x 145 cm, 1 przylepiec taśmowy 10 x 50 cm, 2 uchwyty typu rzep 2 x 23 cm, minimum 2 ręczniki o wym. ok. 33 x 33 cm. Materiał obłożenia musi spełniać wymogi normy EN-13795-1-3,gramatura minimum74g/m2 na całej długości i odporność na penetrację płynów,naklejka d. ważności i nr serii, bezpieczne, zapewniające utrzymanie sterylności opakowanie - typu blister. szt. 140, 14). Sterylna osłona na przewody teleskopowe o rozmiarze 13 x 250 cm szt. 600, 15). Jałowy zestaw: 1 x serweta angiograficzna 210x280cm z dwoma samoprzylepnymi oknami na tetnice udowe o średnicy 8 cm oraz z przezroczystym nakryciem pulpitu pomiarowego z prawej strony: 2 x serweta na stół narzędziowy 140x160cm (jednaz nich stanowi owinięcie zestawu): 1 x miska plastikowa okrągła 150 ml: 1 x miska plastikowa nerkowata 300 ml; 1 x miska plastikowa okrągła 2500ml o min średnicy 21 cm; 40 x kompres z włókniny 7,5 x 7,5 6 warstw; 5 x tupfer z gazy 24 x 24 cm 20 nitek; 2 x uchwyt typu Velcro 2 x 23cm;1 x taśma samoprzylepna 10 x 50cm; 1 x fartuch chirurgiczny L; 1 x fartuch chirurgiczny XL; 1 x kleszczyki plastikowe typu korcang 24 cm; 2 x kleszczyki plastikowe typu pean 12 cm; 1 x osłona na sprzęt prostokątna 100x80cm; 1 x osłona na sprzęt okrągła 75x75cm; 2 x ręcznik celulozowy. Materiał serwety głównej musi składać się z min. 3 warstw o min. gramaturze 74g/m2 pozostałe serwety z min. 2 warstw o min. gramaturze 54g/m2. Serwety muszą spełniać normy EN13795 1-3. Fartuchy pełnobarierowe o gramaturze min. 40g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankitem z dzianiny, tylne części zachodza na siebie, troki umieszczone w kartoniku ułatwiającym sterylne wiązanie. Szwy wykonane techniką ultradzwiękową. Zestawy bezpiecznie pakowane do transportu w karton i worek foliowy. szt. 80, 16). Jałowy zestaw do kardiochirurgii dziecięcej o minimalnym składzie:1 x serweta kardiochirurgiczna 260 x 315cm z samoprzylepnym otworem 32 x 38cm bez folii chirurgicznej, ze zintegrowanymi kieszeniami na narzędzia z obu stron otworu; 6 x serweta samoprzylepna 50 x 50cm, 1 x pojemnik magnetyczny na ostrza - 10 miejsc; 1 x czyścik do koagulacji 5 x 5cm; 1 x kubek plastikowy z uchwytem 500ml; 1 x miska nerkowata plastikowa 300ml; 1 x miska okrągła plastikowa 100ml; 1 x obłożenie na stolik Mayo wzmocniona 80 x 145cm; 4 x ręcznik celulozowy 33 x 33cm; 1 x uchwyt Velcro 2 x 23cm; 20 x kompres z gazy z nitką RTG 7,5 x 7,5 16warstw, 17 nitek przewiązane po 10 sztuk; 2 x fartuch chirurgiczny XL; 1 x fartuch chirurgiczny L; 1 x serweta na stół narzędziowy 225 x 170cm - min. 2 warstwowa (owinięcie zestawu); Serwety muszą składać się z 3 warstw o gramaturze min. 74g/m2, muszą spełniać wymogi normy 13795 1-3. Zestawy bezpiecznie pakowane do transportu w karton i worek foliowy. Fatruchy jednorazowe jałowe pełnobarierowe zgodne z normą EN 13795 1-3; gramatura min. 35g/m2, rękawy zakończone elastycznym mankietem z dzianiny; rękawy typu reglan w całości wzmocnione o gramaturze min. 44g/m2, przód fartucha wzmocniony przez trójwarstwowy laminat o gramaturze min. 63g/m2, tylne części fartucha zachodzące na siebie, umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiające zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego, szwy wykonane techniką ultradzwiękową. Każdy zestaw ma zawierać min. 2 naklejki do dokumentacji skladające się z kodu kreskowego i części tradycyjnej. szt. 150, 17). Jałwy zestaw do zabiegów laryngologicznych: 1 x serweta samoprzylepna 150 x 245cm z klejem min. 100cm umieszczonym na krótszym boku serwety, serweta z min. 3 warstw o gramaturze 74g/m2; 1 x serweta turban składajaca się z 2 części o wymiarach 100 x 100cm, min. 3 warstw o gramaturze 74g/m2; 1 x obłożenie na stolik Mayo 80 x 145cm składane teleskopowo; 4 x ręcznik celulozowy 33 x 33cm; 1 x uchwyt Velcro 2 x 23cm; 1 x kieszeń na narzędzia, samoprzylepna jednokomorowa 30 x 32cm, wykonana z PE; serweta na stolik narzędziowy 200 x 150cm (owinięcie zestawu). Materiał wszystkich serwet musi spełniać wymogi normy EN 13795 1-3; Opakowanie zestawu folia-papier. Każdy zestaw musi posiadać podwójne naklejki do dokumentacji (część tradycyjna i kod kreskowy). Zestawy bezpiecznie pakowane do transportu. szt. 115 Pozycja 1-5, poz. 12, 14 tolerancja w rozmiarach +/-5%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednorazowe, jałowe fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy zgodny z normą EN 13795 1-3. Materiał SMMS.Gramatura minimum 40g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny. Tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową, Opakowanie jednostkowe musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta. Rozmiary od M, L, XL, XXL. Z każdym fartuchem min. 1 ręcznik celulozowy, szt. 6 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.