Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-20
Pleszew: Remonty cząstkowe dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew
Numer ogłoszenia: 24067 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pleszew , Rynek 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. (062) 74 28 300, faks (062) 74 28 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis części zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej (do 5 m2 pow. łaty) mieszankami mineralno - bitumicznymi - grysowymi o strukturze zamkniętej bez obcinania krawędzi - zakres do 100 Mg, - mechaniczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 3 cm - zakres do 1000 m2, - mechaniczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm - zakres do 700 m2, - ręczne wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm - zakres do 800 m2. Zadanie częściowe nr 2 - remonty cząstkowe nawierzchni z trylinki: remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych gr. 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - zakres do 100 m2. Zadanie częściowe nr 3 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie dróg gruntowych: mechaniczne profilowanie nawierzchni polegające na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym drogi z nadaniem jezdni prawidłowego spadku oraz mechaniczne zagęszczenie gruntu - zakres do 124.513 m2. Zadanie częściowe nr 4 - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych: - kratki ściekowe - zakres do 15 szt., - włazy kanałowe - zakres do 10 szt., - zawory wodociągowo - gazowe - zakres do 10 szt., - studzienki telekomunikacyjne - zakres do 2 szt. Zadanie częściowe nr 5 - remonty cząstkowe chodników: - z płyt betonowych - zakres do 400 m2, - z kostki betonowej - zakres do 300 m2. Zadanie częściowe nr 6 - ścinka poboczy: - ścinka poboczy o grubości 10 cm - zakres do 10.000 m2, - ścinka poboczy o grubości 15 cm - zakres do 2.979 m2. Zadanie częściowe nr 7 - wykaszanie traw z poboczy dróg: mechaniczne wykaszanie traw z poboczy - zakres do 365.925 m2. Zadanie częściowe nr 8 - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na zimno: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej (do 5 m2 pow. łaty ) mieszankami mineralno - bitumicznymi na zimno, bez obcinania krawędzi - zakres do 10,0 Mg. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę w/w zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, remonty cząstkowe nawierzchni z trylinki, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie dróg gruntowych, regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, remonty cząstkowe chodników, ścinka poboczy, wykaszanie traw z poboczy dróg, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na zimno. Zakres zamówień uzupełniających - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości co najmniej 100.000,- zł (każda). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują następującym sprzętem: - na zadanie częściowe nr 1 : walec statyczny samojezdny min. 10 t, piła do cięcia betonu asfaltowego, układarka do mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m, samochód ciężarowy samowyładowczy (min. 5-10 t), płyta wibracyjna, walec ogumiony min. 10 t; - na zadanie częściowe nr 2, 4 lub 5 : piła do cięcia betonu, samochód ciężarowy samowyładowczy (min. 5 t), płyta wibracyjna, walec chodnikowy; - na zadanie częściowe nr 3 : walec statyczny samojezdny min. 10 t, równiarka, walec ogumiony min. 10 t; - na zadanie częściowe nr 6 : samojezdna ścinarka poboczy min. URM-70, samochód samowyładowczy min. 5-10 t; - na zadanie częściowe nr 7 : ciągnik kołowy o mocy min. 50 KM, kosiarka rotacyjna; - na zadanie częściowe nr 8 : samochód dostawczy do 5 t, płyta wibracyjna. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu na zadanie częściowe nr 1 i 8 mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania tego warunku zastosowanie ma art. 26 ust. 2b ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o podwykonawcach, Kosztorys ofertowy, Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl (patrz: Zamówienia publiczne/Przetarg nieograniczony ZP 341-1-1/2011)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 213 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla szpitala w Pleszewie
- Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Pleszewie oraz budowa sieci oświetleniowej w ramach zadania Zielony Pleszew
- Dostawy ekogroszku workowanego dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025-1
- Remont instalacji Stacji Uzdatniania Wody w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Dowóz kruszywa, piasku i pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w gminie Pniewy.
- Naprawa, prace remontowe i bieżące utrzymanie dróg bitumicznych na terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2025 z podziałem na zadania
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025 r".
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.