Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-12-04
Micha³owice: Konserwacja przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice.
Numer og³oszenia: 240680 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, ul. Raszyñska 34/1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, fax 022 7238178.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja przepompowni ¶cieków i sieci kanalizacyjnej oraz usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Micha³owice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja przepompowni, usuwanie awarii zapewniaj±c bie¿±c± dro¿no¶æ kana³ów ulicznych wraz z przykanalikami. 1) eksploatacja i konserwacja przepompowni ulicznych ¶cieków w okresie od 1.01.2008 r. do 31.12.2009 r. w ilo¶ci 23 szt. 2) eksploatacja i konserwacja przepompowni przydomowych w okresie od 1.01.2008 r. do 31.12.2009 r. w ilo¶ci 46 szt. 3) usuwaniu awarii na sieci kanalizacyjnej samochodem do czyszczenia kana³ów i wpustów ulicznych: a) 80 godzin w okresie 1.01.2008 r. do 31.12.2008 r. b) 120 godzin w okresie 1.01.2009 r. do 31.12.2009 r. 4) czyszczeniu studzienek kanalizacyjnych a) 60 sztuk w okresie 1.01.2008 r. do 31.12.2008 r. b) 80 sztuk w okresie 1.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.60.00.00 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000,00 z³ (cztery tysi±ce z³otych).
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spe³niaj±cy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z pó¼niejszymi zmianami) i z³o¿± stosowne o¶wiadczenie oraz: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia nie spe³nia
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy 2)o¶wiadczenie o powierzeniu/nie powierzeniu * wykonania czê¶ci zamówienia - 3)wykaz potwierdzaj±cy zrealizowanie w ostatnich 3 latach co najmniej 2 robót o podobnym zakresie jak okre¶lone w niniejszym przetargu, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, 4)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert, 5)wykaz sprzêtu: agregat pr±dotwórczy lub dostêp do niego w celu zabezpieczenia prawid³owej pracy obiektów przepompowni w przypadku awarii, samochód do czyszczenia wpustów i kana³ów ulicznych, 6)o¶wiadczenie o ca³odobowym przyjmowaniu zg³oszeñ awarii wraz z podaniem nr telefonu, 7)o¶wiadczenie o zapewnieniu rezerwowego ¼ród³a zasilania pomp w przypadku zaniku napiêcia w sieci i pod³±czenia go w czasie nie d³u¿szym ni¿ 1 godz. od chwili przyjêcia wiadomo¶ci (agregat pr±dotwórczy o odpowiedniej mocy), 8)wykaz pracowników : kadra z uprawnieniami SEP do 1 kV (minimum 2 osoby) i uprawnieniami budowlanymi o specjalno¶ci instalacje sanitarne i sieci zewnêtrzne (1 osoba) z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby In¿ynierskiej. 9)wykaz osób które bêd± przeprowadza³y codzienne objazdy (min. 2 osoby), w tym jedna osoba z uprawnieniami SEP do 1 kV z za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwego Stowarzyszenia Polskich Energetyków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego, pok. 13.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, pok. 16.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Oczyszczanie terenów nale¿±cych do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja pad³ych zwierz±t na okres 36 miesiêcy
- Utrzymanie i obs³uga szaletów miejskich w Stargardzie
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleñcach.
- us³ugi sprz±tania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.