Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Olecko: Usługa szkolenia zawodowego Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Numer ogłoszenia: 240685 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku , ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Technolog robót wykończeniowych w budownictwie dla 20 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych, przygotowujących do wykonywania prac wykończeniowych w budownictwie. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 200 godzin zegarowych, obejmujących 40 godz. zajęć teoretycznych i 160 godz. zajęć praktycznych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się w okresie od poniedziałku do soboty. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. Miejsce realizacji szkolenia: Baza szkoleniowa wskazana przez wykonawcę znajdująca się na terenie Olecka. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny, posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantujący naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wskaże dwa miejsca do odbywania zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do egzaminu końcowego tj. co najmniej jeden podręcznik związany z tematyką szkolenia, notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 1 teczka, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej. Materiały szkoleniowe i dydaktyczne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. d) zapewnienia odzieży ochronnej podczas realizacji zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia tj. co najmniej spodnie, koszula, bluza, czapka, rękawice ochronne oraz obuwie ochronne. Odzież ochronna i obuwie ochronne powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. e) zapewnienia uczestnikom szkolenia środków ochrony i higieny osobistej. Środki ochrony i higieny osobistej powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia. f) sprawdzania efektów szkolenia. g) zorganizowania egzaminu wewnętrznego sprawdzającego nabyte umiejętności. h) zapewnienia przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciastka, kawa, herbata, cukier, woda) podczas realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych. i) zapewnienia podczas realizacji zajęć praktycznych co najmniej następujących materiałów budowlanych: 40 worków gładzi szpachlowej, 40 worków tynku gipsowego maszynowego, 20 worków zaprawy murarskiej, 20 płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych, 20 sztuk stelażu pionowego typu C, 8 sztuk stelażu podłogowego typu U, 30 m2 wełny akustyczno-izolacyjnej, 80 m2 glazury, 80 m2 terakoty, 4 paczki wkrętów, 100 worków kleju do płytek, 20 litrów gruntu, 10 worków masy wyrównującej, 20 kg spoiny, biały montaż, stolarka budowlana, 20 worków zaprawy tynkarskiej, 20 m2 paneli, 10 sztuk listew przypodłogowych, 10 sztuk narożników, 10 sztuk łączników i zakończeń, 20 sztuk taśmy malarskiej, 20 m2 fizeliny, 20 worków cementu, 20 litrów farby grunt, 30 litrów farby emal. białej, 40 litrów farby kolor, papier ścierny/kostki. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: a)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Technolog robót wykończeniowych w budownictwie wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy i umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizował i przeprowadził co najmniej 4 kursy na których przeszkolił co najmniej 20 osób o zakresie tematycznym technolog robót wykończeniowych w budownictwie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną salą szkoleniową o powierzchni przynajmniej 40 metrów kwadratowych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego - do prowadzenia zajęć teoretycznych. Ponadto wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem i urządzeniami: 8 kielni, 6 zacieraczek, 8 pac metalowych, 8 pędzli, 6 poziomic, 2 łaty poziomica 250 cm, 1 łata 150 cm, 4 młotki murarskie, 2 młotki gumowe, 1 młotek dekarski, 4 młotki ślusarskie, 4 przebijaki murarskie, 2 pistolety do nanoszenia silikonu, 8 wałków malarskich, 5 kratek ociekowych, 5 kuwet, 8 pojemników do zaprawy i kleju, 2 miotły, 5 wiader, 2 nożyce blacharskie, 2 obcęgi do glazury, 2 taczki budowlane, 2 kuwety ociekowe z wyciskaczem do zmywania spoiny, 1 wiertarką wolnoobrotową, 1 młotem udarowym, 2 młoto-wiertarkami, 2 gilotynami do płytek ceramicznych, 2 mieszadłami, 1 uniwersalną szlifierką do renowacji z głowicami narzędziowymi, 2 szlifierkami kątowymi, 1 odkurzaczem przemysłowym, 1 betoniarką, 1 kompletem rusztowań modułowych systemowych metalowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wskazać do przeprowadzenia zajęć teoretycznych co najmniej jedną osobę, posiadającą wykształcenie wyższe, uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu oraz doświadczenie w postaci zrealizowania przynajmniej jednego szkolenia grupowego dla co najmniej 10 osób w zakresie zbieżnym z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wskazać do przeprowadzenia zajęć praktycznych co najmniej dwie osoby, posiadające wykształcenie co najmniej średnie zawodowe, uprawnienia pedagogiczne lub instruktora praktycznej nauki zawodu. Co najmniej jedna osoba wskazana do realizacji zajęć praktycznych powinna posiadać co najmniej 5 letni staż pracy w wykonywanym zawodzie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a)rekrutacji mniejszej liczby uczestników szkolenia w stosunku do zakładanej liczby uczestników, dopuszcza się zmianę liczby uczestników, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, biorąc pod uwagę jednostkowy koszt szkolenia osoby, b)w sytuacjach losowych, jakie mogą wystąpić po stronie osób stanowiących kadrę dydaktyczną, dopuszcza się możliwość dokonania zmian w składzie kadry dydaktycznej. W takim przypadku wykonawca powinien zapewnić osoby na zastępstwo o równorzędnych lub wyższych kwalifikacjach. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, Pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa fortepianów
- Dostawa instrumentów - waltornie, skrzypce, flety, saksofony, wiolonczele i akcesoria
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków do DDS +, ŚDS oraz przygotowanie i wydawanie posiłków osobom bezdomnym i dorosłym (..) oraz dowożenie posiłków osobom (...) na terenie miasta i i Gminy Olecko.
- Świadczenie usług w zakresie żywienia pacjentów szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.