eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługi Sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Szczecin: Usługi Sterylizacji
Numer ogłoszenia: 240724 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, fax 091 8806203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sterylizacji wysokotemperaturowej i niskotemperaturowej wraz z transportem narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej oraz materiałów opatrunkowych. Pakiet 1 - Sterylizacja Wysokotemperaturowa Pakiet 2 - Sterylizacja Niskotemperaturowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w pkt 2 i 4 którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą: 1) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a w przypadku wyrządzenia szkody, szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 2) wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 3) wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 4) osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; Celem potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w ppkt 4) - 8) wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 10) wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2 oraz następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. oraz załączyć: - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sterylizacji na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej świadczącego usługi stacjonarne posiadającego, co najmniej sto łóżek szpitalnych (załącznik nr 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. - pozytywną opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą prowadzonej działalności. 12) wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2 13) wykonawcy, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na zał. nr 2. 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa sterylizacji wysokotemperaturowej i niskotemperaturowej. 2) Wykonawca zobowiązany jest do walidacji i monitorowania procesów sterylizacji zgodnie z odpowiednimi normami: PN -EN- 554, PN- EN -556- 1, PN-EN 556-2 oraz do spełniania wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających walidację procesów sterylizacji zgodnie z odpowiednimi normami oraz do umożliwienia wglądu w pełną dokumentację procesową dotyczącą sterylizacji materiałów Zamawiającego, na każde żądanie Zamawiającego. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy i zgodny z wymogami epidemiologicznymi proces sterylizacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki transportowe w ilości niezbędnej do realizacji zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników transportowych, w których przewożone będą materiały do i po sterylizacji. 7) Prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej przewożonego materiału do i po sterylizacji będzie odbywało się wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. 8) Odbiór i przekazanie materiału do i ze sterylizacji będzie następowało w siedzibie Zamawiającego w ustalonym przez strony miejscu i terminie. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego środka transportu zgodnego z wymogami epidemiologicznymi, gwarantującego prawidłowe wykonanie usługi, przeznaczonego do przewozu materiału do i po sterylizacji. 10) Materiały do i po sterylizacji transportowane będą w specjalnych pojemnikach transportowych. 11) Umieszczanie pojemników transportowych na wózkach transportowych i załadunek wózków do samochodu przeprowadzane będzie przez Wykonawcę. 12) Wykonawca zagwarantuje mycie i dezynfekcję środków transportu. II Szczegółowe wymagania: 1) Usługa sterylizacji powinna obejmować: a/ Odbiór narzędzi i sprzętu po wstępnej dezynfekcji , a bielizny po procesie prania i dezynfekcji od Zamawiającego b/ Przygotowanie narzędzi i sprzętu do sterylizacji ( mycie , dezynfekcja , przegląd techniczny i pielęgnacja narzędzi) c/ Kompletowanie zestawów zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, d/ Pakowanie i znakowanie pakietów w celu pełnej identyfikacji , e/ Sterylizację, f/ Transport materiału sterylnego do Zamawiającego. 2) Bielizna poddawana sterylizacji będzie pakowana przez Wykonawcę w papier krepowany/ opakowanie folia- papier. 3) Narzędzia poddawane sterylizacji parowej będą pakowane w opakowania folia-papier lub papier krepowany Wykonawcy. 4) Materiały pakowane będą w pakiety w ilościach uwarunkowanych potrzebami poszczególnych komórek Zamawiającego. 5) Przekazany sprzęt poddany będzie obróbce technologicznej zgodnie z odpowiednimi normami polskimi ustaleniami europejskimi, podjętymi ustaleniami oraz przekazanymi przed rozpoczęciem współpracy wytycznymi producenta, dotyczącymi sposobu obróbki technologicznej przekazywanego sprzętu i materiałów medycznych. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić po sterylizacji etykietę zawierającą następujące dane: nazwę klienta, nazwę pakietu, datę sterylizacji, termin ważności, unikalny numer identyfikacyjny, kod kreskowy pozwalający na jednoznaczną identyfikację. 7) Odbiór i przekazanie materiałów do i ze sterylizacji odbywać się będzie na podstawie protokołów wydania/przyjęcia - stanowiącego załącznik do umowy i przekazania/przyjęcia - stanowiącego załącznik do umowy. 8) Transport do świadczenia usług sterylizacji zapewnia Wykonawca. Szczelność transportu powinna być dostosowana do stopnia czystości dróg transportowych. Ilość i rodzaj sprzętu do transportu powinna odpowiadać liczbie komórek oraz ilości i rodzajowi materiału do sterylizacji. 9) Transport materiałów przed i po sterylizacji odbywać się będzie w pojemnikach transportowych, odpowiadających wymaganiom epidemiologicznym. Wykonawca zobowiązuje się myć i dezynfekować środki transportu. 10) Zamawiający przekaże materiał do sterylizacji we wcześniej dostarczonych pojemnikach transportowych wraz z protokołem przekazania /przyjęcia zawierającym informacje dotyczące zawartości danego pojemnika. Na protokole umieszczona będzie część etykiety samoprzylepnej z kodem kreskowym materiału, lub w przypadku nowo przekazywanego materiału, który nie posiada jeszcze etykiety wpisana będzie nazwa, ilość sprzętu na protokole. 11) Po procesie sterylizacji materiał dostarczany będzie z etykietą samoprzylepną trójdzielną, na której znajdować się będą informacje dla Zamawiającego takie jak: nazwa klienta, nazwa pakietu, data sterylizacji, data ważności, unikalny numer identyfikacyjny. W związku z tym część etykiet zawierających kod kreskowy i unikalny numer identyfikacyjny wróci do Wykonawcy (na protokole) w momencie ponownego przekazania materiału do sterylizacji. 12) W przypadku sprzętu w dużym stopniu narażonego na uszkodzenia przed przystąpieniem do współpracy musi odbyć się komisyjne przekazanie do pierwszej obróbki wraz z opisem na protokole podpisanym przez obie strony wyjściowego stanu technicznego wspomnianego sprzętu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług sterylizacji na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej świadczącego usługi stacjonarne posiadającego, co najmniej sto łóżek szpitalnych (załącznik nr 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. - pozytywną opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-zdroje.szczecin.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria - Pawilon 2F.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Sterylizacja Wysokotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja Wysokotemperaturowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Sterylizacja Niskotemperaturowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizacja Niskotemperaturowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.