Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-07-09
Warszawa: Wielofunkcyjny czytnik mikrop³ytek z dozownikiem, znak sprawy: AZP-2401-20-2/2012
Numer og³oszenia: 240738 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Do¶wiadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN , ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5892000, 6598571, 5892266, faks 022 8225342.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nencki.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wielofunkcyjny czytnik mikrop³ytek z dozownikiem, znak sprawy: AZP-2401-20-2/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego czytnika mikrop³ytek z dozownikiem, zwanego dalej urz±dzeniem. W ramach dostawy Wykonawca zobowi±zany bêdzie do: dostarczenia urz±dzenia do miejsca instalacji w siedzibie Zamawiaj±cego, jego instalacji i szkolenia pracowników Zamawiaj±cego.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ze wzglêdu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku udzia³u
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e zrealizowa³ nie mniej ni¿ dwa zamówienia dotycz±ce sprzeda¿y czytników p³ytek wraz z przeprowadzonym szkoleniem, oraz posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie tych zamówieñ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ze wzglêdu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku udzia³u
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ze wzglêdu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku udzia³u
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ze wzglêdu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku udzia³u
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Oryginalne katalogi potwierdzaj±ce oferowane parametry systemu w jednym z jêzyków powszechnie u¿ywanych w handlu miêdzynarodowym, je¿eli jest to jêzyk angielski Zamawiaj±cy nie wymaga ich t³umaczenia na jêzyk polski - dopuszcza siê wydruki ze stron internetowych producenta. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada w Polsce autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zaoferowane urz±dzenie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Prawid³owo sporz±dzone pe³nomocnictwo do reprezentowania o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. W przypadku zastosowania innej ni¿ 23% stawki VAT, o¶wiadczenie opisuj±ce podstawê prawn± zastosowania ni¿szej stawki wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych stan faktyczny
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy informuje, ¿e mog± nast±piæ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty najkorzystniejszej (na podstawie której dokonano wyboru), w przypadku: gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy - nast±pi dostosowanie jej tre¶ci do nowo obowi±zuj±cych przepisów; gdy zaistniej± zdarzenia losowe o charakterze si³y wy¿szej lub niezale¿ne od stron okoliczno¶ci wynikaj±ce z dzia³anie osób trzecich, które to okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± terminowe wykonanie zamówienia - w umowie mo¿e zostaæ odpowiednio zmieniony termin jej realizacji po uprzednim udokumentowaniu przez Strony wyst±pienia wskazanych okoliczno¶ci; Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ po uzgodnieniach miêdzy Stronami
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nencki.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziby Zamawiaj±cego, ul. Pasteura 3, 02-093 Warszawa - po uprzednim zló¿eniu pisemnego wniosku owydanie SIWZ w wersji pisemnej (papierowej).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 14:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego, ul. Pasteura 3 pok. 29 (Kancelaria), 02-093 Warszawa.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy informuje, ¿e udziela zamówienia w czê¶ciach, zgodnie z ustaleniami art. 32 ust. 4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych tzn., na ka¿d± z dostaw potrzebnej aparatury zostanie przeprowadzone odrêbne postêpowanie, których ³±czna warto¶æ szacunkowa nie przekracza równowarto¶ci kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczo¶ci finansowej.
- Sprzeda¿ i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego wyja³owionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bie¿±cej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Us³uga polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci w budynkach (wraz z terenem przyleg³ym) zlokalizowanych w Ostro³êce, Radomiu i Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Wilcza 16 m 21, czê¶æ nr 2: Warecka 4/6 m 14, cze¶æ nr 3: al. "Solidarno¶ci" 82 m 5
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badañ sygna³ów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposa¿eniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzêdu Uniwersytetu Gdañskiego
- Dostawa komory klimatycznej umo¿liwiaj±cej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urz±dzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obci±¿enia
- Dostawa drukarki 3D w technologii wolumetrycznej do zastosowañ biologicznych
- Dostawa zestawu urz±dzeñ do badañ parametrów w³ókien bia³kowych wraz z analiz± statystyczn± i rozrzutem warto¶ci oraz wska¼nikiem komfortu w³ókien bia³kowych
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.