Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Bieruń: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - przebudowa ul. Krakowskiej od ul. Latochy do Potoku Stawowego - wybór wykonawcy robót
Numer ogłoszenia: 240755 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - przebudowa ul. Krakowskiej od ul. Latochy do Potoku Stawowego - wybór wykonawcy robót.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Krakowskiej od ul. Latochy do Potoku Stawowego w Bieruniu Starym o długości ok. 265,0 mb wraz z przebudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego oraz przebudową sieci elektroenergetycznej nN. Informuje się, że ulica Krakowska znajduje się w strefie A ochrony konserwatorskiej. Wymagane będzie wykonywanie robót ziemnych pod nadzorem archeologicznym (wykonawca zleci nadzór archeologiczny). Zakres rzeczowy: 1. Roboty geodezyjne. 2. Roboty związane z przebudową sieci elektroenergetycznej rozdzielczej: - likwidacja dotychczasowej linii napowietrznej wraz z przyłączami; - zabudowa złącz kablowych na elewacjach budynków lub w ogrodzeniach posesji; - wykonanie WLZ-tów jako połączenia złącza kablowego z instalacją odbiorczą w budynku; - ułożenie linii kablowych zasilających (prowadzenie linii kablowej Nn wymaga przekroczenia Potoku Stawowego, które projektuje się poprzez podwieszenie kabla w rurach ochronnych); - wymianę 2 słupów linii napowietrznej na słupy wirowane KK-12/E10 i KK-12/Em20. - badania i pomiary. 3. Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe: - rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników, wjazdów oraz obramowania nawierzchni; - wykopy mechaniczne, ręczne; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wzmocnienie podłoża gruntowego geosiatką; - wykonanie konstrukcji jezdni - nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA - ok. 193,0 m2; - wykonanie konstrukcji jezdni - nawierzchnia z kostki betonowej typu SINUS gr. 10 cm - ok. 1514,0 m2; - wykonanie konstrukcji chodników i wjazdów - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm - ok. 1340,0 m2; - elementy ulic: krawężniki granitowe i obrzeża betonowe. - badania nośności. 4. Zabezpieczenie rurami ochronnymi kolizji z gazociągiem i kablami energetycznymi. 5. Oznakowanie poziome. 6. Demontaż i ponowny montaż znaków drogowych oraz barier stalowych. 7. Zieleń. 8. Regulacja istniejących urządzeń do projektowanych rzędnych. 9. Kanalizacja deszczowa: - wykopy liniowe mechaniczne, ręczne, przekopy kontrolne; - studnie rewizyjne PE o 1000 mm - 9 szt.; - przykanaliki o 160 mm z rur PP SN8 - ok. 24,0 mb dla odprowadzenia wód opadowych; - przykanaliki o 160 mm z rur PP SN8 - ok. 133,0 mb dla podłączenia rur spustowych; - kanały rurowe o 300 mm z rur PP SN8 - ok. 164,0 mb; - kanały rurowe o 250 mm z rur PP SN8 - ok. 56,0 mb; - próba szczelności kanałów rurowych. 10. Oświetlenie ulicy Krakowskiej od ul.Latochy do skrzyżowania z ul. Chemików włącznie: - demontaż istniejącego oświetlenia; - kablowa sieć oświetleniowa zasilająca, kabel YAKY 4x35 - ok. 253,0 m; - montaż słupów oświetleniowych wraz z oprzyrządowaniem (zgodnie z dokumentacją); - badania i pomiary. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ulicy Krakowskiej, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz przebudowanej sieci elektroenergetycznej, wniesienie pomiarów do Dokumentacji Powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu. W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić placówkom handlowym prowadzenie działalności. Należy również informować na bieżąco Spółdzielnię Mieszkaniową HONORATA oraz właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej. W związku z istniejącą starą zabudową zabrania się w trakcie prowadzenia robót używania walca wibracyjnego. Zagęszczenie należy wykonywać warstwami za pomocą walca statycznego. Warunki i wymagania: Dokładny zakres prac określono w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikiem do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej (ST) oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed opracowaniem oferty. Zamawiający zastrzega, że zakres robót drogowych dla zadania nie może zostać zlecony Podwykonawcom . Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.24.53 - Roboty budowlane w zakresie upustów 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.43.10 - Układanie kabli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą, 2) udzielą pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na wykonane roboty , licząc od dnia odbioru końcowego 3) zapewnią, że w wykonywaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami drogowymi, budowy sieci kanalizacyjnych oraz sieci elektrycznych (uprawnienia: drogowe, sieci kanalizacyjnych i sieci elektrycznych), 4) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z kostki wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym o łącznej wartości brutto minimum 2 000 000 zł . Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. 5) wykonają siłami własnymi zakres robót drogowych, 6) posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości min. 300 000 zł. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: I . Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. II. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. III. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. IV Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od -do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ). V. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa). VI. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego; VII. Oświadczenie, że zamówienie wykona wykonawca sam/ lub zakres dotyczący .................................. wykona Wykonawca sam, natomiast zakres dotyczący.: (wymienić części zamówienia) ,zostanie powierzony podwykonawcom. VIII. Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami, złożonymi w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 187/2006, poz. 605 z późn. zmianami), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (wymaga się poświadczenia każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót remontowych lub inwestycyjnych w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z kostki z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym o łącznej wartości brutto min. 2 000 000 zł . Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 3, to należy potwierdzić wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności. Wykazy należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiących załączniki do SIWZ. 4. Dokumenty (np.referencje , protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność wykonania wszystkich robót wymienionych w wykazach dla potwierdzenia spełnienia warunku określonego w pkcie 4 działu VI. 5. Uprawnienia bez ograniczeń osób, które będą kierowały robotami drogowymi, budowy sieci kanalizacyjnych, robotami elektrycznymi (uprawnienia drogowe, sieci sanitarnych, sieci elektrycznych) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert). 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, jako potwierdzenie warunku określonego w pkcie 6 działu VI SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktach 1, 2 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio: 1) pkt 1 , 2 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa powyżej, z wyjątkiem dokumentu z pktu 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Dokument z pktu 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkcie 1 niniejszej uwagi. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
Koszt specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 90,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Oprac.dokum.projekt.na potrzeby przebudowy drogi powiatowej 5923S, ul. Dzikowej w Lędzinach na odcinku od drogi gminnej ul. Czeremchy do drogi gminnej ul. Dzikowej w ramach usprawnienia komunikac.S1
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa dwuteownika specjalnego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy 273-6
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Żelechów
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.