Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-15
Warszawa: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38
Numer ogłoszenia: 240758 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy , ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5128100, faks 022 5128625.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności - PIB w: Warszawie przy ul. Szachowej 1, Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, Wrocławiu przy ul Swojczyckiej 38.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22. 08. 1997r.(Dz. U. 2014r poz. 1099 ze zm. o ochronie osób i mienia) w obiektach Instytutu Łączności - PIB , które nie są ujęte w wykazie Wojewody jako podlegające obowiązkowej ochronie podzielone na trzy części/zadania w: 1.1 Warszawie przy ul. Szachowej 1, 1.2 Gdańsku przy ul. Jaśkowa Dolina 15, 1.3 Wrocławiu przy ul. Swojczyckiej 38. ZADANIE I Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w WARSZAWIE 1.1 Zakres świadczeń obejmuje wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez ; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika w godzinach od 19:00 do 7:00, Do zadań pracowników ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem, d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługę centralek p.poż. f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu wraz z sygnalizacją zaniku napięcia i zalania wodą w pomieszczeniu nr 171 i 197B, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów a w szczególności wejścia do pomieszczenia nr 256, a w przypadku alarmu postępo-wanie zgodnie z instrukcją, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi Działu Administracyjno - Gospodarczego, l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniach wartowni i biura przepustek oraz terenu wokół tych budynków i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. nr 4 poz. 31 z 99r. ze zm.) ZADANIE II Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w GDAŃSKU 1.2 Zakres świadczeń obejmuje we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. wydawanie i przyjmowanie kluczy od wskazanych pomieszczeń wg. Wykazu pracowników upoważnionych do pobie-rania kluczy, oraz prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem , d. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, e. nadzór i obsługa centralki p. poż.i centralki telefonicznej, f. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej i kontroli dostępu, g. ciągły nadzór wizyjny obiektów, h. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego , i. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i P. poż. j. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), k. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZG l. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych, Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. nr 4 poz. 31 z 99r. ze. zm.) ZADANIE III Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB we WROCŁAWIU 1.3 Zakres świadczeń obejmuje całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo. Do zadań pracownika ochrony należy zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Instytutu poprzez; a. nadzorowanie i kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego odbywającego się przez bramę wjazdową, b. wydawanie i ewidencjonowanie identyfikatorów osobowych, c. interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach, d. nadzór i obsługę systemów: telewizji przemysłowej, kontroli dostępu i sygnalizacji włamania i napadu, e. ciągły nadzór wizyjny obiektów, f. włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego, g. przestrzeganie regulaminu, przepisów BHP i Ppoż. h. wykonywanie pracy w ubraniu służbowym (umundurowanie, identyfikatory ), i. prowadzenie książki raportów przejmowania i zdawania dyżuru, dokonywanie wpisów wszystkich zaistniałych zdarzeń, nieprawidłowości i niezwłoczne przedstawianie ich Kierownikowi ZZW j. utrzymanie należytej czystości w pomieszczeniu wartowni oraz terenu wokół tego budynku i bramy wjazdowej a w razie potrzeby odśnieżanie i posypywanie piaskiem wjazdu i przejść dla pieszych Dokumentem podstawowym pełnienia obowiązków będzie książka dyżurów, w której należy dokonywać bieżących wpisów zgodnie z § 8.1. pkt. 1,2,3 Rozporządzenia M.S.W.i A. z dnia 17.11.1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony (Dz. U. nr 4 poz. 31 z 99r.ze zm.).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, wzór stanowi za-łącznik nr 2 do SIWZ oraz dołączy do oferty aktualną koncesję zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997r (Dz. U. 2014r poz. 1099 ze zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych lub wyko-nywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wyko-nywane należycie w co najmniej 2 obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m 2 każdy i trwające nie krócej niż 12 miesięcy - załącznik nr 6 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zawierający minimum: a. 1 osobę na obiekt nadzorującą pracę ochrony w obiektach zamawiającego z licencją I stopnia - załącznik nr 7 b. oświadczenie, że posiada lub współpracuje z patrolem interwencyjnym z możliwością interwencji w ciągu 15 minut od chwili powiadomienia - załącznik nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itl.waw.pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy 04-894 Warszawa ul. Szachowa 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy 04-894 Warszawa ul. Szachowa 1. pok. 146 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w WARSZAWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczeń obejmuje wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez ; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika w godzinach od 19:00 do 7:00,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB w GDAŃSKU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczeń obejmuje we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez;całodobowy patrol interwencyjny,1 pracownika całodobowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dozór i ochrona mienia w obiektach Instytutu Łączności -PIB we WROCŁAWIU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczeń obejmuje całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe ochronę mienia przy pomocy monitoringu zainstalowanej telewizji przemysłowej i systemu elektronicznej kontroli dostępu przez; całodobowy patrol interwencyjny, 1 pracownika całodobowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony mienia, monitoringu oraz konserwacji urządzeń sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.