Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Koszalin: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Krupy - Sławno
Numer ogłoszenia: 240760 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Krupy - Sławno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Krupy - Sławno, polegającego na: -wykonaniu remontu wgłębnego na odcinkach w km 18+620 str. L, km 18+520 str. L, km 19+487 - 19+507 str. L (rondo Grzybowo) i w km 9+000 str. L; -wykonaniu włączenia istniejących wylotów drenarskich do kanalizacji deszczowej na odcinku od km 13+560 do km 13+600; -wykonaniu robót polegających na podniesieniu istniejącej studni drenarskiej i wymianę istniejącego włazu oraz wykonaniu przepustu o 600(wjazd do m. Krupy w km 10+500 obwodnicy) - zgodnie z Protokołem konieczności nr 18 z dnia 08.06.2012 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Strabag Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27548,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31424,56
Oferta z najniższą ceną: 31424,56 / Oferta z najwyższą ceną: 31424,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Roboty opisane w zatwierdzonym Protokole Konieczności Nr 18 z dnia 08.06.2012r. i Wniosku Wykonawcy Nr 65/1236/2011 wynikły w trakcie wykonywania robót bitumicznych związanych z warstwą wiążąco - wyrównawczą. Stwierdzono miejscowe pęknięcia podłużne nawierzchni spowodowane słabą nośnością podbudowy. W związku z tym koniecznym staje się wykonanie remontu wgłębnego wg technologii uzgodnionej w PK Nr 7. Powyższych robót nie można było przewidzieć, gdyż znaczna degradacja drogi (szczególnie w ostatnich dwóch sezonach zimowych 2009r. i 2010r.) powstała w okresie pomiędzy wykonaniem projektu a rozpoczęciem robót. Roboty opisane w zatwierdzonym Protokole Konieczności Nr 18 z dnia 08.06.2012r. i Wniosku Wykonawcy Nr 67/1236/2011 wynikły: - w trakcie wykonywania robót natrafiono na niezinwentaryzowane poniemieckie sieci drenarskie odprowadzające wody z terenów przyległych do rowów w km 13+560 - 13+600 str. L. W związku z budową na tym odcinku chodnika, koniecznym staje się uporządkowanie gospodarki wodnej poprzez włączenia istniejących wylotów drenarskich do kanalizacji deszczowej na tym odcinku. Sieć drenaży wybudowana w latach międzywojennych nie jest naniesiona na żadnych powojennych mapach, w związku z tym nie można było przewidzieć tych robót i w dokumentacji projektowej nie ujęto wykonania powyższych robót, - w trakcie wykonywania robót ziemnych związanych z rowami robót natrafiono na niezinwentaryzowane poniemieckie sieci drenarskie w km 22+010. W związku z wykonywaniem rowu, koniecznym jest podniesienie studni do rzędnej projektowej oraz wymianę istniejącego włazu studni. Sieć drenaży wybudowana w latach międzywojennych nie jest naniesiona na żadnych powojennych mapach, w związku z tym nie można było przewidzieć tych robót i w dokumentacji projektowej nie ujęto regulacji urządzeń związanych z tą siecią, - na działce nr 288/4 (wjazd do m. Krupy w km 10+500) konieczne jest wybudowanie przepustu średnica 600 z rur żelbetowych z uwagi na brak odprowadzenia wód powierzchniowych z terenów przyległych pól, regularnie zalewających posesje w okresie roztopowym. Budowa przepustu stała się konieczna z uwagi na uszkodzony istniejący przepust. Powyższe roboty nie zostały uwzględnione w dokumentacji, gdyż zarwanie przepustu nastąpiło w okresie pomiędzy wykonaniem dokumentacji a rozpoczęciem robót. Roboty te są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonanie tych robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym. Zamówienie dodatkowe zostało udzielone Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.