Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Słupsk: Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (60 lamp)
Numer ogłoszenia: 240793 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (60 lamp).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk w łącznej ilości 60 lamp. 2. Ogólne warunki do wykonania całości przedmiotu zamówienia: 1) Montaż i stawianie słupów ocynkowanych o masie do 300 kg i wysokości co najmniej 8 m, 2) Montaż wysięgników rurowych ocynkowanych o ciężarze do 15 kg na słupie, 3) Montaż monokrystalicznych kolektorów na słupie 2 x 180 W, 4) Montaż pojedynczych opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku, oprawa LED o mocy 2 x 28 W każda, 5) Montaż turbiny wiatrowej na słupie o mocy co najmniej 600 W ze sterownikiem, 6) Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - połączenie akumulatorów, kolektorów słonecznych, turbiny wiatrowej, 7) Montaż podziemny akumulatorów żelowych 2 x 200 Ah szczelnych w pojemniku metalowym ze stali nierdzewnej z podłączeniem, 8) Montaż sterownika hermetycznego w słupie, 9) Programowanie sterownika oprawy solarnej i testowanie układu, 10) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezji powykonawczej i złożenie w Starostwie Powiatowym w Słupsku, 11) Gwarancja na solarne lampy uliczne - nie mniej niż 36 miesięcy. 3. Wykaz miejscowości, gdzie będą montowane lampy wraz z warunkami lokalizacyjnymi: 1) ETAP I: a) Wieszyno - od budynku wspólnot do świetlicy przy projektowanym chodniku; 5 lamp ulicznych o wysokości 8 m co 75m (działki nr 54/16, 54/14, 54/18); b) Droga powiatowa z Włynkówka do Włynkowa na długości realizowanego chodnika; 9 lamp co 100 m (działka nr 132 - obręb Włynkówko i działka nr 176/2 - obręb Włynkowo); c) Głobino na wysokości działek o nr 70/13, 70/7, 70/8; 2 lampy co 75 m (działka nr 259); d) Bruskowo Małe - Wierzbięcin przy chodniku; 7 lamp co 100 m (działka nr 149); e) Bierkowo - droga powiatowa; 6 lamp co 100 m (działka nr 210); f) Głobino ul. Wierzbowa do działki nr 70/12; 5 lamp co 75 m (działki nr 258 i 262); 2) ETAP II: a) Droga powiatowa na długości chodnika z Głobina do Kusowa; 10 lamp co 100 m (działka nr 255 - obręb Głobino i działka nr 128 - obręb Płaszewko); b) Droga gminna we Włynkówku do torów i posesji Państwa Ordon; 4 lampy co 100 m (działki nr 221 i 297); c) Droga gminna w Głobinie (ul. Słoneczna); 6 lamp co 75 m (działka nr 156/35); d) Stanięcino droga powiatowa do zakrętu; 3 lampy co 100 m (działka nr 61/1); e) Stanięcino do posesji na działce nr 14/1; 3 lampy co 100 m (działka 32). 4. Roboty elektryczne podstawowe obejmują wykonanie: 1) transport kompletnej lampy solarnej na miejsce montażu, 2) lokalizację posadowienia lampy, 3) ustalenie uzbrojenia podziemnego w trasie wykopów, 4) wykonanie wykopu pod fundamenty słupów oświetleniowych, 5) wykonanie wykopu pod skrzynię na akumulatory, 6) ochrona przed korozją fundamentów betonowych, 7) mechaniczne posadowienie fundamentu w wykopie z zagęszczeniem mechanicznym tak, aby góra fundamentu wystawała 10 cm ponad poziom terenu, 8) mechaniczne postawienie słupa oświetleniowego na fundamencie, 9) montaż w wykopie fundamentów, 10) uszczelnienie wyprowadzeń kablowych ze skrzyni akumulatorów, 11) montaż zestawu 2 szt. paneli fotowoltaicznych i odpowiednie ich ustawienie w kierunku południowym montaż turbiny wiatrowej, 12) wciąganie przewodów w słup, 13) podłączenie sterowania lampy, 14) uruchomienie sterownika i kontrola pracy lampy drogowej hybrydowej. 5. Uzupełniający opis zamówienia zawiera przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 20%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.85.10 - Uliczne słupy oświetleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadanie lub dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w zakresie prac stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonanie w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej jedną robotę (tj.: odrębna umowa lub zlecenie) w zakresie montażu oświetlenia drogowego lub parkowego w technologii hybrydowej (zasilanie ogniwami fotowoltaicznymi i siłownią wiatrową) z oprawami LED, gdzie zostało zamontowane jednocześnie co najmniej 30 lamp, b) roboty (łącznie wszystkie) w zakresie montażu oświetlenia drogowego lub parkowego w technologii hybrydowej (zasilanie ogniwami fotowoltaicznymi i siłownią wiatrową) z oprawami LED, o łącznej wartości co najmniej 800 000,00 zł. 2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego - stosowne oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. bycie ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej (zgodnie z § 3 wzoru umowy - zał. nr 8 do SIWZ), b) opóźnienia w przekazaniu danego placu budowy z winy Zamawiającego, c) wad i braków w dokumentacji dotyczącej budowy, d) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, e) zmian robót z inicjatywy Zamawiającego, lub okoliczności które uniemożliwiają należytego wykonanie przedmiotu umowy, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego, 2) zmianę (zmniejszenie) wynagrodzenia: a) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, lub zmian technologicznych korzystnych dla zamawiającego, b) o wartość robót nie wykonanych, a ujętych w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę, 3) możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę, 4) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron. 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia. Natomiast nowe (zamienne) prace zleci w ramach robót dodatkowych, które będą realizowane odrębnym zamówieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/ - dział zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym ze środków Unii Europejskiej w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Wycinka zakrzaczeń wraz z utylizacją z podziałem na zadania - z podziałem na gminy"
- PODN.ZP.321.3.2025 Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Przytorową (....) w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa/przebudowa/rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łubowo - część I
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- "Przebudowa linii oświetleniowej wzdłuż ulic Asnyka, Górniczej, Konarskiego, Spółdzielczej i Powstańców Warszawy.''
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.