eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynsprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Olsztyn: sprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 240799 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych , ul. Cicha 5, 10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089-533-36-26, faks 089-533-39-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. Powierzchnia do obsługi razem: 563 355,59 m2, w tym: budynki 48 090,72 m2 posesje: 515 264,87 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Rejon I 34 500,00 zł Rejon II 40 700,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 Ustawy . - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednią liczbą osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej trzy usługi sprzątania, należytego utrzymania stanu sanitarno- porządkowego każda na powierzchni minimum 250 000 m2 - powierzchnia zewnętrzna i 30 000m2 - powierzchnia wewnętrzna, co zostanie udokumentowane referencjami lub zaświadczeniami od zleceniodawców; 3) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na sumę min. 500.000,00 zł. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia będzie wymagany do przedłożenia Zamawiającemu po wyborze oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 5) wniosą we wskazanej w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia formie, terminie i wysokości wadium 6) posiadają zezwolenie ( w formie decyzji ) Prezydenta Miasta Olsztyn na prowadzenie na terenie miasta Olsztyna działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz umowę na składowanie odpadów na składowisku odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie prawem miejscowym. Zezwolenie będzie wymagane do przedłożenia Zamawiającemu po wyborze oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 . Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły ( spełnia - nie spełnia ). Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wpisem umożliwiającym Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców); 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ 4) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik Nr 4 do SIWZ; 8) Do wykazu określonego w Rozdziale VI pkt. 7 , dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4,6- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11) Dokument poświadczający wniesienie wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII SIWZ, 12) Złożenie oferty w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 Ustawy. 13) Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykaz musi zawierać co najmniej trzy usługi każda wykonana na powierzchni minimum 250 000 m2 - powierzchnia zewnętrzna i 30 000m2 - powierzchnia wewnętrzna każda musi być udokumentowany referencjami lub zaświadczeniami od zleceniodawców - załącznik nr 3 do SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie oświadczenia lub dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kserokopie ) pomimo wezwania o jakim mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w przepisie, spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład lokali i Budynków Komunalnych Ul. Cicha 5 10-313 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul. Cicha 5 , 10- 313 Olsztyn pokój 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. Powierzchnia razem: 283 872,64 m2, w tym budynki: 33 192,00 m2 posesje: 250 680,64 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie, należyte utrzymanie stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego budynków i terenów gminnych, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie. Powierzchnia razem: 279 482,95 m2, w tym: budynki: 14 898,72 m2 posesje: 264 584,23 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.