Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Nowe: Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 240810 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o. w Nowem, Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3338813, fax 052 3338816.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gminanowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem 86-170.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej koparko-ładowarki kołowej rok produkcji 2007 - 1 szt. Spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym Koparko ładowarka kołowa - parametry techniczne silnik wysokoprężny TURBO o mocy nie mniejszej niż 100 KM. automatyczna skrzynia biegów, przełączanie biegów pod obciążeniem, napęd na cztery koła, blokady mechanizmów różnicowych, kabina operatora spełniająca normy ROPS/FOPS, kolor maszyny - żółty przednie i tylnie reflektory robocze, światła drogowe, światło ostrzegawcze migowe, sygnał akustyczny cofania, błotniki na wszystkich kołach, wszystkie koła duże równe, opony w rozmiarach 16,9x28, zabezpieczenie antykradzieżowe - immobilizer Europejski certyfikat CE Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki kołowej łyżka ładowarki dzielona z zębami o pojemności minimum 1,2 m3 z widłami do palet, oraz z wymiennym lemieszem stalowym, udźwig na łyżce ładowarki na pełną wysokość minimum 3500 kg możliwość szybkiego montażu pługa odśnieżnego, wyposażenie w pług odśnieżny, układ stabilizacji łyżki ładowarki w czasie przejazdu po drogach (położenie pływające), powrót łyżki ładowarki do pozycji gruntu, dwa siłowniki do wsypu łyżki ładowarki, metalowa osłona siłowników otwierania i zamykania szczęk ładowarki, szybkozłącze ładowarkowe do szybkiej zmiany osprzętu. Osprzęt koparkowy koparko-ładowarki kołowej 2 łyżki koparki: jedna o szerokości 0,6 m i druga do skarpowania rowów melioracyjnych min.1,5 m. głębokość kopania minimum 5,0 m, udźwig na tylnym ramieniu koparki przy wysuniętym teleskopie minimum 1300 kg, przy wsuniętym minimum 2000 kg, instalacja do młota pneumatycznego plus młot ramię koparkowe teleskopowe, hydrauliczna blokada ramienia koparkowego, Termin realizacji ( dostawy ) zamówienia nie później niż do dnia 11 stycznia 2008 roku Wymagania dodatkowe związane z Przedmiotem zamówienia: oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin, do oferty należy dołączyć dokument dopuszczający urządzenie do ruchu, oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego do 100 km, oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych, oferent przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki Termin płatności faktury - 30 dni od daty jej dostarczenia przez wykonawcę
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.21.00 - Pojazdy ciężarowe z ruchomą platformą Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.21.00 - Pojazdy ciężarowe z ruchomą platformą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 5.000.- zł ( słownie : pięć tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku: Bank Spółdzielczy w Nowem, ul. Bydgoska 12, 86-170 Nowe Nr konta: 55 8173 0005 2001 0000 2512 0001 lub w kasie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich sp. z o. o. , Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe czynna od poniedziałku do piątku do 8:00 do 14:00. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Prosimy aby do oferty dołączyć kopię poręczenia lub gwarancji. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 14 grudnia 2007 roku godz. 09:00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : 1. Prowadzą działalność gospodarczą zbieżną i adekwatną z przedmiotem zamówienia ; 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust 1 prawa zamówień publicznych z dnia 19 stycznia 2004 ( Dz. U. Z 2004 r. Nr 19 , poz. 177 ) ; 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnione w rozdziale II niniejszej SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1. FORMULARZ OFERTOWY wg załączonego wzoru , zawierający następujące załączniki 1.1. Oświadczenia wykonawcy ( wg wzoru Załącznik nr 1 ) , w którym znajdują się następujące oświadczenia : oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenie , że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń oświadczenie , że wykonawca jest związany z ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Jednocześnie zobowiązujemy się do podpisania umowy w razie wygrania przetargu 1.1.1. Do załącznika nr 1 należy dołączyć ( oryginał lub potwierdzona przez wykonawcę kopia ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2. Załącznik nr 2 Cena oferty , w którym należy podać cenę netto oraz producenta oferowanych urządzeń . 1.3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tj. umowę konsorcjum 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii , poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych( ego ) przedstawicieli( a ) wykonawcy ( patrz również pkt. II - wymogi formalne pełnomocnictwa ) . 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ) 4. W przypadku poświadczenia za zgodność kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym ) wykonawcy , należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii ( opłata skarbowa ) . W przypadku konsorcjów , każdy z przedsiębiorstw tworzących konsorcjum składa oddzielne dokumenty wymienione w punkcie III . 1.1. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument . 5. Zamawiający może żądać , w wyznaczonym przez siebie terminie , wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez wykonawcę dokumentów .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. 052 333 88 10, fax 052 333 88 16. e-mail: pum@abas.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. 052 333 88 10, fax 052 333 88 16. e-mail: pum@abas.pl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.