Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-06
Poznań: Przeprowadzenie kursu pn. Kadry - płace
Numer ogłoszenia: 24085 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu pn. Kadry - płace.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pn. Kadry - płace współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro dla maksymalnie 16 osób bezrobotnych skierowanych w dwóch grupach liczących po 6-8 osób. Na kurs będą kierowane osoby legitymujące się co najmniej wykształceniem średnim (preferowane będą osoby z wykształceniem wyższym o profilu ekonomicznym), deklarujące podstawową umiejętność obsługi komputera. Preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w zakresie kadr-płac (ostateczna kwalifikacja nastąpi na podstawie wykazu doświadczenia zawartego w CV). Zamawiający wymaga, aby kurs obejmował maksymalnie 200 godzin lekcyjnych zajęć, a program uwzględniał wiedzę i umiejętności w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadr, płac i ubezpieczeń, rozliczeń z ZUS i US, w tym przy wykorzystaniu programów komputerowych (m.in. program Płatnik, Symfonia - Kadry i płace, Symfonia - Finanse i Księgowość), prawa pracy, zarządzania personelem oraz 30 godzin lekcyjnych praktyki zawodowej we wskazanym zakresie, na terenie zakładów pracy. Zamawiający planuje kurs pierwszej grupy uruchomić w marcu 2014 roku, a kurs drugiej grupy w maju 2014 roku. Kursy powinny zostać przeprowadzone do końca września 2014 roku. Zamawiający jednocześnie informuje, że zgodnie z art. 40 ust 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy organizowane dla osób bezrobotnych szkolenia w formie kursu powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. Zamawiający oczekuje, aby kurs kończył się egzaminem weryfikującym uzyskane umiejętności/kompetencje. Zamawiający informuje, że kurs będzie w 100% finansowany ze środków publicznych - ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Lepsze jutro..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, ocena: spełnia-nie spełnia aktualn wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, ocena: spełnia-nie spełnia 2. wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy kursu, terminu jego realizacji, liczby godzin kursu, zakresu tematycznego, liczby grup oraz instytucji na rzecz której realizowano kurs (Zleceniodawcy) wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie lub wykonywanie usługi (np. referencje - udzielone przez odbiorców innych niż Zamawiający, chyba, że Wykonawca realizował usług w zakresie zgodnym z niniejszym postępowaniem tylko dla Zamawiającego).(załącznik nr 6 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca przeprowadził przynajmniej trzy kursy grupowe w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. referencje). Za kurs grupowy Zamawiający uznaje przeprowadzenie kursu dla grupy minimum 8 osób. Zamawiający uznaje za zgodny z przedmiotem zamówienia kurs, który obejmował co najmniej 200 godzin i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, ocena: spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, ocena: spełnia-nie spełnia 2.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami potwierdzającymi ich kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz z informacjami o zakresie wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 7 SIWZ) Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje 2 osobami spełniającymi następujące warunki: -posiada wyższe wykształcenie z zakresu zarządzania personelem lub pokrewne związane z tematyką kursu oraz -posiada praktykę w prowadzeniu kursów z zakresu zagadnień objętych tematem kursu : min. 2 kursów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, ocena: spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program kursu (załącznik nr 2 SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu 61- 538 Poznań ul. Czarnieckiego 9 pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt - Lepsze jutro.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku, podczas Gali podsumowania XXIV edycji Konkursu Wielkopolski Rolnik Roku
- Usługi stwierdzenia zgonu i ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2025 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2025/2026
- Zakup materacy przeciwodleżynowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wynajem trybun dla publiczności na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - technika bipolarna i ultradźwiękowa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator walca drogowego"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe w ramach projektu "Podnoszenie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Gospodarka magazynowa z obsługą wózków jezdniowych" dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Kompleksowa realizacja usługi szkoleniowej - wybór ekspertów do prowadzenia szkoleń i kursów organizowanych przez Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie hotelarstwa w Biedrzychowicach.
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgiem oraz z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.