eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-11

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 240875 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371664 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla KPP Sulęcin oraz wyremontowanych jednostek Policji woj. lubuskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. (Dz.U. z 1998r. nr 148, poz. 973) W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Płyta dwustronnie melaminowana w klasie higieny E1. Blaty biurek, stołów, kontenerów oraz wieńce szaf, szafek, regałów wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25mm. Stelaże, korpusy i półki (z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18mm. Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2mm. Stoły na stelażach metalowych. Osłony frontowe biurek o wysokości minimum 40cm. Półki na klawiaturę zamontowane we wszystkich biurkach, o długości 65cm, powyżej wysokości kontenerów. Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych. Wszystkie drzwi i szuflady zamykane na zamki patentowe. Szuflady we wszystkich kontenerach zamykane zamkiem centralnym. Drzwi w szafach aktowych zamykane na zamki baskwilowe. Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykajacych. Głębokość osłon frontowych odpowiednia do głębokości kontenerów. Plecy szaf, szafek, regałów HDF minimum 3mm. Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze pcv z możliwością regulacji poziomu +/-1cm. Kontenery wyposażone w kółka o średnicy 35mm. Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe o długości 13cm w kolorze satyna. Blaty biurek połączone z dostawkami za pomocą płytek łącznikowych. Do biurek załączone wózki na jednostki centralne. Panele montowane do biurek za pomocą uchwytów. Konfirmaty wyposażone w plastikowe zaślepki. W lewym górnym narożniku blatu wykonane są przelotki na kable. W aneksach kuchennych wycięte otwory w blatach pod zlewozmywaki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji jakości od dnia ostatecznego odbioru mebli, przy czym udzielona gwarancja jakości, nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia ustalona na okres 12 miesięcy. Oferowane krzesła obite tkaniną (poz. 39, 41 i 42 Formularza ofertowego - zał. nr 3 do SIWZ) muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie min. 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling min.4, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. Oferowany fotel dyspozytorski z podłokietnikami (poz. 43 Formularza Ofertowego - zał. nr 3 do SIWZ) musi spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie min. 500.000 cykli Martindale, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt Umowy (zał. nr 5 do SIWZ) dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl. Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości. Okres realizacji zamówienia: dostawa nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. Miejsce dostawy: Wykonawca (za pośrednictwem i w porozumieniu z Komendą Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp.) dostarczy przedmiot umowy, na własny koszt i ryzyko do Komendy Powiatowej Policji w Sulęcinie, ul. Szpitalna Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia, wniesienia i zamontowania mebli tak, aby nadawały się do użytkowania. KPP Sulęcin to nowy budynek jednopiętrowy+piwnice. W budynku znajduje się winda oraz podjazdy dla niepełnosprawnych, którymi można wwozić meble na różne kondygnacje...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 148797.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno- Usługowo- Handlowy MAJSTER s.j. Stanisław Zych, Joanna Zych, ul. Głębinowa 3A, Złotów,, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 148797.00
  • Oferta z najniższą ceną: 148797.00 oferta z najwyższą ceną: 228761.55
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.