eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOchrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Gdańsk: Ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 24087 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i dozór mienia w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezpośrednia ochrona i dozór mienia tj. budynków, pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, w obiektach Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku, świadczona przez Wykonawcę posiadającego koncesje Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez pracowników Wykonawcy, nie posiadających licencji i polegać będzie na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą mienia, zniszczeniem oraz działaniem osób trzecich, jak również bezpośrednim zagrożeniem, w tym pożarem, zalaniem wodą itp. Ochrona mienia dotyczy obiektu WIOŚ w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 i obiektu Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku przy ul. Kniaziewicza 30. Świadczenie usługi ochrony mienia połączone będzie z monitorowaniem elektronicznych systemów alarmowych w obu obiektach w systemie - posterunek jednoosobowy, całodobowo, przez 7 dni tygodnia. W siedzibie WIOŚ w Gdańsku system tworzy centrala alarmowa INTEGRA 128 firmy Satel z 2007r. oraz centrala alarmowa (12 stref), 62 czujki, 2 sygnalizatory zewnętrzne, 2 wewnętrzne, manipulator i klawiatura strefowa. W obiekcie Delegatury w Słupsku zainstalowany jest system Millenia 2000 z 1997r., w skład którego wchodzą: 2 centrale CA-64 firmy Satel (3 strefy sswn + 1 strefa ppoż.), 45 czujek ruchu, 45 czujek ppoż., 1 sygnalizator zewnętrzny, 1 sygnalizator wewnętrzny, szyfrator, wyświetlacz LCD informujący o uzbrojeniu linii, ominięciu linii, alarmie, wystąpieniu problemów. Wyświetlacz pokazuje również inne informacje systemowe takie jak brak zasilania sieciowego, rozładowanie akumulatora, błąd komunikacji, opis linii. Zamawiający nie przewiduje konserwowania systemy sygnalizacji napadu i włamania przez Wykonawcę. Siedziby Zamawiającego - w Gdańsku i Słupsku, przeznaczone są na działalność administracji publicznej. Przyległy teren wraz z umiejscowionymi na nim parkingami są ogrodzone (Delegatura w Słupsku) lub częściowo ogrodzone (Centrala w Gdańsku). Budynki posiadają pomieszczenia przeznaczone na portiernię. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zgodny będzie z -Regulaminem ochrony i dozoru mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku, stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 85.31.23.10-5, 98.34.11.20-2, 98.34.11.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wykazał, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1do SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w części VI ust. 1, pkt. 1.2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, nieprzerwanie przez okres 12 mies., co najmniej 2 usługi polegające na ochronie mienia w budynkach użyteczności publicznej (budynek użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.), o wartości min. 80.000 zł brutto każda, Zamawiający wymaga wykazania świadczenia: a) po minimum jednej usłudze dla każdej części przedmiotu zamówienia - przy składaniu oferty na obie części zamówienia, b) minimum dwóch usługi przy składaniu oferty tylko na jedną z części przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w części VI ust. 1, pkt. 1.3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje: a) całodobowym centrum monitorowania, z którego przy pomocy środków łączności przewodowej lub bezprzewodowej, prowadzone będzie monitorowanie sygnałów z ochranianych obiektów Zamawiającego, w celu zapewnienia szybkiego podjęcia interwencji, właściwego nadzoru nad prawidłową realizacją zadania oraz koordynowania akcji, b) całodobowym centrum kierowania ochroną zlokalizowanym na terenie miasta Gdańska i (lub) Słupska, z którego przy pomocy środków łączności przewodowej lub bezprzewodowej, prowadzony będzie nadzór nad pracownikami chroniącymi obiekty Zamawiającego, w celu właściwego nadzoru nad prawidłową realizacją zadania, c) sprawną łącznością, w przypadku łączności radiowej - obejmującej swym zasięgiem teren miasta Gdańska i (lub) Słupska, pozwalającą na całodobowy kontakt z centrum monitorowania (kierowania ochroną). Wykonawca zobowiązany będzie, jeśli zaistnieje taka potrzeba wynikająca z zaproponowanego przez Wykonawcę systemu łączności, do zainstalowania w siedzibie Zamawiającego niezbędnych urządzeń nadawczo odbiorczych, zapewniających możliwość niezawodnego kontaktu pracowników Wykonawcy z dyspozytorem np. anteny dachowej dla łączności radiowej. Urządzenia te winny zapewniać możliwość sprawnej łączności w sytuacjach awaryjnych np. okresowy brak zasilania czy przeciążenie sieci telefonii komórkowej. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w części VI ust. 1, pkt. 1.4.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował : a) minimum 3 pracownikami ochrony dla każdego obiektu stanowiącego część I lub II przedmiotu zamówienia, przewidzianymi do pełnienia dyżuru, b) co najmniej jednym zmotoryzowanym, 2 osobowym patrolem interwencyjnym sprawowanym przez pracowników Wykonawcy posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia i posiadającym status SUFO, dla każdej części przedmiotu zamówienia, d) minimum 2 pracownikami, w centrum monitorowania, z licencją pracownika ochrony fizycznej I stopnia. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w części VI ust.1, pkt. 1.5.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie trwania przedmiotowej umowy. Polisa powinna zawierać wszelkie stosowne rozszerzenia i klauzule dodatkowe gwarantujące wymagany zakres pokrycia ubezpieczeniowego. Dokumentacja dotycząca ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, powinna zawierać wszystkie załączniki i aneksy. Zakresem ochrony winny być objęte minimum szkody w mieniu powierzonym. W przypadku płatności rozłącznej tj. na raty, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego dostarczenia potwierdzenia zapłaty kolejnej raty składki. Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w części VI ust.1, pkt. 1.6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy oraz warunki i termin płatności. Zmiany te mogą być wprowadzone np. w przypadku przedłużenia terminu zakończenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z SIWZ i innymi dokumentami - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy oraz warunków i terminów płatności. Zmiany te mogą być wprowadzone w przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dotyczących wykorzystania środków budżetowych, c) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, za całość lub część realizowanego przedmiotu umowy, uwzględniającej zmianę wysokości podatku VAT. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt.1 zostaną dokonane na podstawie protokołu zawierającego uzasadnienie zmian, podpisanego przez strony. Wymagają także aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorskie.eu/pl/bip/wios lub www.gdansk.wios.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293, Ip., pok. 37 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór i ochrona mienia obiektu WIOŚ w Gdańsku, ul. Trakt Św. Wojciecha 293..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 obejmuje budynek murowany, składający się z 2 części połączonych ze sobą funkcjonalnie oraz 2 wolnostojących garaży (garaż 6-boksowy i garaż 2-boksowy). 1. Budynek biurowo laboratoryjny posiada układ konstrukcyjny podłużny, 3 traktowy (ciąg pomieszczeń wzdłuż ścian bocznych, środkiem korytarz, z którego prowadzą wejścia do poszczególnych pomieszczeń). Jest to budynek parterowy (30 pomieszczeń), częściowo podpiwniczony (3 pomieszczenia magazynowe), przeszklony, posiadający wielodziałowe okna z PCV o powierzchni 5,6 m2 każde. Okna nie są wyposażone w kraty. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony dziedzińca) i jeden wjazd na teren WIOŚ dla pojazdów, z drogi wewnętrznej. W budynku zlokalizowana jest portiernia, w której umieszczona jest centrala systemu sygnalizacji napadu i włamania (INTEGRA). 2. Budynek biurowy, 3 kondygnacyjny (piwnica - 8 pomieszczeń magazynowych, parter - 7 pomieszczeń, piętro - 9 pomieszczeń). Budynek przeszklony, posiadający wielodziałowe okna z PCV o powierzchni 5,6 m2 każde. Okna nie są wyposażone w kraty. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. boczne (od strony dziedzińca). 3. Łączna powierzchnia jaka winna być objęta ochroną wynosi 1573 m2 w budynkach. Przyległe do budynku tereny posiadają powierzchnię ok. 800 m2 (plac z miejscami parkingowymi dla samochodów). 4. Wszystkie pomieszczenia (w tym garaże i magazyny) posiadają zainstalowane czujki systemu sygnalizacji włamania i napadu. System połączony jest za pomocą środków łączności przewodowej z całodobowym centrum monitorowania i kierowania ochroną (centrum monitoringu). 5. Obiekt jest nieogrodzony. 6. Ochrona pełniona będzie wewnątrz budynku (w portierni WIOŚ), w systemie - posterunek 1 osobowy, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 7. Pracownikom ochrony udostępnione będzie pomieszczenie (portiernia) z miejscem wydzielonym na szatnię (szafki). Portiernia wyposażona w telefon z wyjściem na miasto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór i ochrona mienia obiektu Delegatury WIOŚ z siedzibą w Słupsku, ul. Kniaziewicza 30..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na obiekt przy ul. Kniaziewicza 30 składa się budynek biurowo laboratoryjny oraz wolnostojący, parterowy budynek garażowo warsztatowy. 1. Budynek biurowo laboratoryjny, to budynek murowany i dwukondygnacyjny (parter i piętro) tylko w części środkowej (łącznie 47 pomieszczeń użytkowych). Budynek przeszklony z oknami z PCV, bez zainstalowanych krat. Skrzydła budynku parterowe o konstrukcji drewnianej. Do budynku prowadzi 1 wejście zewnętrzne tzw. główne (od strony wewnętrznego dziedzińca). Wjazd na teren posesji delegatury odbywa się przez jedną bramę wjazdową i furtkę zlokalizowaną przy ul. Kniaziewicza. W budynku zlokalizowana jest portiernia, do której sprowadzone są systemy dozoru (centrala alarmowa sygnalizacji włamania i napadu - typ Milenia 2000 z 1997r. i ppoż.). 2. Łączna powierzchnia jaka winna być objęta ochroną wynosi 828m2 w budynku. Przyległe do budynku tereny posiadają powierzchnię ok.700 m2 (plac z miejscami parkingowymi i budynkiem warsztatowo garażowym). 3. Wszystkie pomieszczenia w budynku biurowo laboratoryjnym posiadają zainstalowane czujki systemu sygnalizacji włamania i napadu i czujki ppoż. System połączony jest za pomocą środków łączności przewodowej z całodobowym centrum monitorowania i kierowania ochroną (centrum monitoringu). 4. Obiekt jest ogrodzony. 5. Ochrona pełniona będzie wewnątrz budynku (w portierni Delegatury WIOŚ), w systemie - posterunek 1 osobowy, całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. 6. Pracownikom ochrony udostępnione będzie pomieszczenie (portiernia) z miejscem wydzielonym na szatnię (szafki). Portiernia wyposażona w telefon z wyjściem na miasto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.