Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-24
Poznań: Posiłki profilaktyczne
Numer ogłoszenia: 240896 - 2013; data zamieszczenia: 24.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych w Poznaniu , ul. Dworcowa 1, 61-801 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 665 913 889, faks 61 633 36 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Transport kolejowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Posiłki profilaktyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa posiłków profilaktycznych, w opakowaniach producenta, w szklanych słoikach, o pojemności 500 g (masa netto), o wartości energetycznej około 1000 kcal - (1 posiłek )oraz zawartości: a) węglowodanów około 50 do 55% b) tłuszczów 30 - 35% c) białka 15% w następującym asortymencie i ilościach: 1) flaki wieprzowe w rosole - 4 256 sztuk 2) gołąbki w sosie pomidorowym - 4 256 sztuk 3) fasolka po bretońsku z kiełbasą - 4 256 sztuk.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zostali zakwalifikowani do handlu na rynku UE w zakresie przetwórstwa mięsa oraz posiadają wdrożony System Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP, zgodnie z wymogami norm DS. 3027 bądź ISO 22000 lub równorzędnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej cztery dostawy stanowiące przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: 1) zaświadczenia Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej lub innego uprawnionego organu o kwalifikacji zakładu wykonawcy do handlu na rynku UE w zakresie przetwórstwa mięsnego; 2) potwierdzenia wprowadzenia lub stosowania Systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP, w jednej z następujących form: a) certyfikat poświadczający wprowadzenie i stosowanie Systemu Zapewnienia Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności HACCP; b) zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub innego uprawnionego organu o wdrażaniu systemu HACCP c) atesty lub zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom dla każdego asortymentu przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, zaleca się dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej, w celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy, w przypadku: 1) nie wykorzystania całości przedmiotu umowy w terminie określonym w § 4 SIWZ ; 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości w poszczególnym asortymencie, z uwagi na potrzeby zamawiającego, a których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2. W przypadku wystąpienia sytuacji wskazanej w ust. 1 pkt 2 zmiany ilościowe nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie - w siedzibie zamawiającego, pokój nr 7 - w godzinach od 8.00 do 13.00, w cenie 30.00 PLN brutto. Bezpłatnie - na stronie internetowej zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych sp. z o.o. ul. Dworcowa 1 w Poznaniu, pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W PIOTROWIE W OKRESIE 02.01.2025 - 30.12.2025
- "Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna"
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 23 im. Dzieci Świata w Gdańsku
- "Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.