Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Wieluń: Wykonanie Pawilonu do ćwiczeń rekreacyjnych na placu przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Wieluniu - działka o nr geod. 722/4, obręb Dąbrowa, gm. Wieluń.
Numer ogłoszenia: 240908 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń , ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434322, faks 043 8434322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-mgops.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Pawilonu do ćwiczeń rekreacyjnych na placu przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Wieluniu - działka o nr geod. 722/4, obręb Dąbrowa, gm. Wieluń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Pawilonu do ćwiczeń rekreacyjnych na placu przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Wieluniu - działka o nr geod. 722/4, obręb Dąbrowa, gm. Wieluń o następującym zakresie rzeczowym: a) Roboty ziemne 5,760 m3 b) Fundamenty żelbetowe - stopy 8,832m3 c) Podłoża pod posadzki i posadzki 181,01 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm - warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej 4 cm - izolacja z folii - warstwa wyrównawcza grubości 3 cm - podkład betonowy grubości 15 cm d) Balustrady drewniane o wysokości 43,330 mb na słupach drewnianych e) Dach z wiązarów drewnianych, pokrycie z dachówki bitumicznej na deskowaniu pełnym 311,83 m2 f) Obróbki blacharskie 16,04 m2 g) Rynny PCW 115mm / 64,16 m h) Rury spustowe PCW 80 mm/ 13 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 24.11.2008r. godz. 11.00 w wysokości 2.000zł (słownie dwa tysiące złotych). Wadium winno być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu w Pekao SA nr r-ku 12 1240 3291 1111 0000 2923 1058.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy : 1/spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,3/ udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania roboty budowlanej w zakresie wykonania przynajmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 50 000,00zł objętej jednym zamówieniem. 4/ posiadają uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjnej, oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ - oświadczenie - załącznik nr 2 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2a SIWZ - wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 oraz dokumenty, że w/w roboty zostały wykonane należycie, np. referencje c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2b SIWZ - kserokopie, potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami w zakresie konstrukcji budowlanych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających przynależność do tej izby na dzień składania ofert d) dokument potwierdzający spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 6.2a SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-mgops.um.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, pok nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, pok nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.12.2008.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg powiatowych
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.