Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Świdnik: Wykonanie remontu pomieszczeń 002 i 003 oraz roboty z branży elektrycznej w Gimnazjum nr 3 w Świdniku ul. Jarzębinowa 6
Numer ogłoszenia: 240920 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3 , ul. Jarzębinowa 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 4688965, faks 081 4689315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń 002 i 003 oraz roboty z branży elektrycznej w Gimnazjum nr 3 w Świdniku ul. Jarzębinowa 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie remontu pomieszczeń nr 001 i 002 oraz roboty z branży elektrycznej w budynku Gimnazjum nr 3 w Świdniku ul. Jarzębinowa 6. Zakres robót obejmuje : a) Wymianę b) Roboty murowe związane ze zmianą układu pomieszczeń. c) Gładzie gipsowe d) Roboty malarskie e) Ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych Powierzchnia łączna remontowanych pomieszczeń :140,34 m2. f) wymiana opraw oświetleniowych, osprzętu, g) modernizacja tablic bezpiecznikowych h) montaż czujek szt. 35.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1.Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 10.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (zawierającego określenie przedmiotu działalności obejmujące niniejszy przedmiot zamówienia). 10.1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. - wymagane jest wskazanie przez wykonawcę osób, która będą pełniły funkcję kierownika budowy (branża budowlana) oraz kierownika robót (branża sanitarna) posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego (wymagane do realizacji niniejszego zadania) oraz załączenie kopii uprawnień budowlanych tej osoby i kopii zaświadczenia o jej przynależności do właściwej rzeczowo izby. - wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (tj. roboty remontowo-budowlane w obiektach użyteczność publicznej) przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ), 10.1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 10.1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 10.1.5 Zaoferują okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesiące od daty końcowego odbioru robót, 10.2. Inne dokumenty , których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu 11. Opis sposobu obliczenia ceny a) Cena oferty ustalona na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w materiałach przetargowych, programie funkcjonalno-użytkowym, dokonanej przez siebie wizji lokalnej (dokonanej indywidualnie) oraz uwzględnieniem terminu wykonania prac. b) Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania oraz powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. c) Cena może być tylko jedna, d) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). e) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z-1) Wypełniony formularz ofertowy Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: Z-2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Z-3) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi /SIWZ i ich załączniki/ ich akceptacji. Z-4) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat. Z-6)Dokumenty potwierdzające, że usługi budowlane określone w Z-5 zostały należycie wykonane. Z-7)Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Z-8) Dokumenty stwierdzające, że, Wykonawca wykonał /roboty remontowo - budowlane w obiektach użyteczności publicznej/ co najmniej 2 roboty o wartości 100 000 zł każda lub 1 o wartości co najmniej 200 000 zł Z-9)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum3.swidnik.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 3 w Świdniku
21-04 Świdnik
ul. Jarzębinowa 6
tel. 0 81- 468 89 65 ; tel./fax.081-468 93 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:45, miejsce: Gimnazjum nr 3 w Świdniku 21-04 Świdnik ul. Jarzębinowa 6 tel. 0 81- 468 89 65 ; tel./fax.081-468 93 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.