eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonywanie profilaktycznych badań lekarskich funkcjonariuszom celnym, pracownikom cywilnym i obsługi Izby Celnej w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-15

Łódź: Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich funkcjonariuszom celnym, pracownikom cywilnym i obsługi Izby Celnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 240968 - 2015; data zamieszczenia: 15.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi , ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lodz.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich funkcjonariuszom celnym, pracownikom cywilnym i obsługi Izby Celnej w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich (wstępnych, okresowych i kontrolnych) funkcjonariuszom celnym, pracownikom cywilnym i obsługi w celu określenia ich zdolności do pracy przy uwzględnieniu zagrożeń występujących w środowisku pracy. 2) udział lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną w posiedzeniach Komisji BHP działającej w Izbie Celnej w Łodzi. Wykonawca winien zapewnić udział lekarza profilaktyka w co najmniej czterech w roku jednodniowych posiedzeniach Komisji Bhp w siedzibie Zamawiającego. 2. Badania dotyczyć będą nw. grup pracowniczych: 1) biurowe z obsługą monitora ekranowego 2) pracy terenowej (na wysokości) 3) pracy terenowej z obsługą monitora ekranowego 4) pracy terenowej w narażeniu na promieniowanie jonizujące 5) pracy terenowej wymagającej pełnej sprawności psychofizycznej w narażeniu na obciążenie wysiłkiem fizycznym 6) pracy terenowej wymagającej pełnej sprawności psychofizycznej, użycia broni, w narażeniu na obciążenie wysiłkiem fizycznym 7) badania kierowców pojazdów uprzywilejowanych 8) badania dla kierowców zawodowych 9) badania dla osób kierujących pojazdem w ramach obowiązków służbowych 10) badanie dla celów sanitarno-epidemiologicznych 11) badania dla osób ubiegających się o pozwolenie na broń Wszystkie stanowiska zawierają czynnik obciążenia decyzyjnością i odpowiedzialnością za wykonywane czynności. 3. Badania wykonywane będą: 1) na podstawie wystawionego przez Zamawiającego imiennego skierowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332, z późn. zm.) 2) w placówce medycznej zapewniającej ich przeprowadzenie w obiekcie o jednoadresowej lokalizacji, w dniach roboczych w godzinach 7:30-15:30. 4. Placówka medyczna zapewnia możliwość wykonania badań standardowych w dniu zgłoszenia się funkcjonariusza/pracownika do placówki Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość odstąpienia od tego warunku w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań specjalistycznych lub laboratoryjnych. 5. Wykonawca będzie wykonywał badania opisane w przedmiocie zamówienia na terenie Miasta Łodzi. 6. W przypadku zalecenia pracy w okularach korygujących wzrok na stanowisku z monitorem ekranowym, stosowny zapis zostanie umieszczony w orzeczeniu. 7. Dodatkowe diagnostyczne badania zlecone wg decyzji lekarza medycyny pracy będą realizowane wg cen przedstawionych w ofercie. 8. Rozliczanie za realizację świadczeń dokonywane będzie na podstawie faktury wskazującej ilość badań wykonanych w danym miesiącu.. 9. Rozliczenia dokonywane będą w cyklach miesięcznych na podstawie faktury z załączoną listą osób, które wykonały badania i otrzymały orzeczenie lekarskie, z informacją o rodzaju wykonanych badań. 10. Dokumentacja medyczna zostanie przejęta z dotychczasowej placówki prowadzącej opiekę profilaktyczną i przechowywana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 11. Szczegółowy wykaz badań określa Formularz wyceny, stanowiący Załącznik D do SIWZ. Przewidywane ilości świadczeń medycznych są wartościami prognozowanymi. Wartości te są wskazane jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty i nie stanowią zobowiązania wobec wykonawcy zamówienia. Ceny jednostkowe za wykonanie badań i medycznych usług dodatkowych, określone przez Wykonawcę w ofercie cenowej obowiązywać będą przez cały okres obowiązywania umowy. 12. W przypadku gdy wymagane będzie korzystanie z badań dodatkowych nie ujętych w załączniku D do SIWZ, zleconych przez lekarza medycyny, Wykonawca będzie naliczał opłaty zgodnie z cennikiem badań diagnostycznych, laboratoryjnych i konsultacji specjalistów obowiązującym u wykonawcy. Cennik będzie załącznikiem do umowy. 13. W przypadku badań nie ujętych w załączniku nr D do SIWZ i cenniku wymagana jest zgoda Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie zgłoszenia działalności w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w właściwym ze względu na miejsce jej wykonywania Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy (Ustawa z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy, Dz. U. z 2014 r., poz. 1184)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz Wykaz usług do obliczenia punktacji w kryterium oceny ofert Doświadczenie Wykonawcy (wg załączonego druku -Załącznik nr E do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, może ulec zmianie, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 i 3, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1, skutkujących istotna zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w ust. 2, będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w trybie określonym w ust 1-3 wymaga zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Ponadto Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany miejsc świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy oraz zmiany adresów tych miejsc, będących następstwem zmian organizacyjnych, zmian adresów stron, zmiany formy prawnej działalności, 2) zmiany cennika usług obowiązującego u Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.