Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Katowice: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 240984 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach według opisu przedstawionego poniżej. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Kod CPV- 39130000-2 - meble biurowe 1.część I 1.1 Biurko pracownicze kątowe prawe z przystawką w kolorze olchy - szt.1 1.2 Biurko pracownicze kątowe lewe z przystawką w kolorze olchy - szt. 1 1.3 Kontener przybiurkowy czteroszufladowy w kolorze olchy - szt. 1 1.4 Kontener do biurka w kolorze olchy - szt. 2 1.5 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 2 1.6 Szafa ubraniowo - aktowa w kolorze olchy - szt. 2 1.7 Szafka gospodarcza w kolorze olchy - szt. 1 1.8 Regał 3/5 przeszklony w kolorze olchy - szt. 1 1.9 Regał 3/5 otwarty z szafką dolną zamykaną w kolorze olchy - szt. 1 1.10 Stół w kolorze olchy - szt. 1 1.11 Przystawka okrągła (1/4 koła) w kolorze olchy - szt. 1 1.12 Krzesło tapicerowane - szt. 8 1.13 Krzesło obrotowe - szt. 5 1.14 Fotel - szt. 1 1.15 Zabudowa umywalki w kolorze olchy - szt. 1 1.16 Szafka gospodarcza w kolorze jasny buk - szt. 1 1.17 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.18 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.19 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.20 Szafka metalowa na dokumenty - szt. 1 2.Część II - w ramach projektu systemowego PO KL: Publiczne Służby Zatrudnienia PROFESIONALIZM - SKUTECZNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE 2.1 Krzesło obrotowe - szt. 3 2.2 Biurko w kolorze olchy - szt. 3 2.3 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 2.4 Szafa ubraniowo - aktowa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 2.5 Szafka typu kontener przybiurkowy czteroszufladowy o wymiarach 434x700x758h. Kolor olcha R4647 - szt. 1 3.Część III - w ramach projektu systemowego PO KL: Program monitorowania regionalnego rynku pracy 3.1 Biurko z kontenerem, szufladą p/klawiaturę w kolorze olchy - szt. 3 3.2 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 2 3.3 Szafa ubraniowa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 3.4 Fotel - szt. 3 3.5 Szafka gospodarcza o wymiarze 800 x 385 x 758 mm. Kolor olcha R4647 - 1 szt 3.6 Stół w kolorze olchy - szt. 1 3.7 Krzesło tapicerowane - szt. 4 3.8 Kontener przybiurkowy czteroszufladowy w kolorze olchy - szt. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 2 - letniej gwarancji na dostarczone meble oraz przedłożenia karty gwarancyjnej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2 Wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedstawiony w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2 Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - przedstawione w formie oryginału. 4 Wykaz co najmniej trzech usług określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje - przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 5 W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 325, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 pok. 352, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w części I i II współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach według opisu przedstawionego poniżej. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Kod CPV- 39130000-2 - meble biurowe 1. część I 1.1 Biurko pracownicze kątowe prawe z przystawką w kolorze olchy - szt.1 1.2 Biurko pracownicze kątowe lewe z przystawką w kolorze olchy - szt. 1 1.3 Kontener przybiurkowy czteroszufladowy w kolorze olchy - szt. 1 1.4 Kontener do biurka w kolorze olchy - szt. 2 1.5 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 2 1.6 Szafa ubraniowo - aktowa w kolorze olchy - szt. 2 1.7 Szafka gospodarcza w kolorze olchy - szt. 1 1.8 Regał 3/5 przeszklony w kolorze olchy - szt. 1 1.9 Regał 3/5 otwarty z szafką dolną zamykaną w kolorze olchy - szt. 1 1.10 Stół w kolorze olchy - szt. 1 1.11 Przystawka okrągła (1/4 koła) w kolorze olchy - szt. 1 1.12 Krzesło tapicerowane - szt. 8 1.13 Krzesło obrotowe - szt. 5 1.14 Fotel - szt. 1 1.15 Zabudowa umywalki w kolorze olchy - szt. 1 1.16 Szafka gospodarcza w kolorze jasny buk - szt. 1 1.17 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.18 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.19 Szafka kuchenna stojąca w kolorze jasny buk - szt. 1 1.20 Szafka metalowa na dokumenty - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach według opisu przedstawionego poniżej. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Kod CPV- 39130000-2 - meble biurowe 2.Część II - w ramach projektu systemowego PO KL: Publiczne Służby Zatrudnienia PROFESIONALIZM - SKUTECZNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE 2.1 Krzesło obrotowe - szt. 3 2.2 Biurko w kolorze olchy - szt. 3 2.3 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 2.4 Szafa ubraniowo - aktowa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 2.5 Szafka typu kontener przybiurkowy czteroszufladowy o wymiarach 434x700x758h. Kolor olcha R4647 - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach według opisu przedstawionego poniżej. Meble muszą spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). Kod CPV- 39130000-2 - meble biurowe 3.Część III - w ramach projektu systemowego PO KL: Program monitorowania regionalnego rynku pracy 3.1 Biurko z kontenerem, szufladą p/klawiaturę w kolorze olchy - szt. 3 3.2 Szafa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 2 3.3 Szafa ubraniowa z nadstawką w kolorze olchy - szt. 1 3.4 Fotel - szt. 3 3.5 Szafka gospodarcza o wymiarze 800 x 385 x 758 mm. Kolor olcha R4647 - 1 szt 3.6 Stół w kolorze olchy - szt. 1 3.7 Krzesło tapicerowane - szt. 4 3.8 Kontener przybiurkowy czteroszufladowy w kolorze olchy - szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.