To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Kołobrzeg: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:Przebudowa mostu na rzece Dębosznica w miejscowości Głowaczewo w ciągu drogi powiatowej nr 0310Z wraz z dojazdami.
Numer ogłoszenia: 241016 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182602 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:Przebudowa mostu na rzece Dębosznica w miejscowości Głowaczewo w ciągu drogi powiatowej nr 0310Z wraz z dojazdami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt współfinansowany będzie ze środków rezerwy subwencji ogólnej budżetu państwa. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn.: Przebudowa mostu na rzece Dębosznica w miejscowości Głowaczewo w ciągu drogi powiatowej nr 0310Z wraz z dojazdami. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na przebudowę mostu wraz z dojazdami m. Dębosznica. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót podlegających nadzorowi określają: SIWZ Wykonawcy Robót Budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa, przedmiar robót - umieszczone na stronie http://www.zdp.kolobrzeg.pl. Inspektor będzie świadczyć swoją usługę w trakcie wykonywanych robót budowlanych, w tym także wykonywanych w ramach zamówień uzupełniających i dodatkowych, ich rozliczania oraz w okresie rękojmi za wady robót budowlanych tj. w terminie 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Wykonawca usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany m. in. do: - analizy dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych celem ich wyeliminowania; - wyegzekwowania od projektanta uzupełnień lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji; - przekazania Wykonawcy robót budowlanych protokolarnego terenu budowy przy udziale Inwestora, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą Robót; - sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie; - odbioru i sprawdzania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; - potwierdzenia faktycznie wykonanych robót; - poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad; - reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z prowadzeniem robót; - weryfikowania, analizowania i zatwierdzenia do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją inwestycji, sprawdzania prawidłowości dokumentów przekładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności; - opracowywania sprawozdań miesięcznych z wykonywanego zakresu rzeczowo-finansowego dla potrzeb zamawiającego. Zamawiający żąda przedłożenia podpisanych przez Inspektora sprawozdań w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Sprawozdanie winno obejmować okres miesięczny i być dostarczane do Zamawiającego w terminie do 3-go dnia każdego miesiąca; - zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez Wykonawcę robót uzupełniających lub zamiennych; - sprawdzania i weryfikowania kosztorysów Wykonawcy na roboty uzupełniające, zamienne; - kontrolowania przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości występowania z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego (łącznie z wnioskiem o zerwanie umowy z winy Wykonawcy robót budowlanych); - kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót; - kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; - monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym harmonogramem robót; - kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; - sprawdzania jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzenia jej i zatwierdzenia; - organizacji i dokonywania odbioru końcowego, a także umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych; - rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; - udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją kontraktu; - rozstrzygania przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji, a mających wpływ na wzrost kosztów i terminu realizacji; - wydanie polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; - w przypadku, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, do obowiązków Wykonawcy usługi będzie należało poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonego przedstawiciela o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane; - Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzania robót budowlanych; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby. Wykonawca usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie decydować o : - dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z przepisami prawa. W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań Wykonawcy usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie należało: - reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z przeglądami wykonanych robót oraz usuwaniem wad, które ujawnią się - prowadzenie przeglądów wykonanych robót, co najmniej 1 raz w roku z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Robót, sporządzenie protokołów z przeglądów; - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (ostatecznego), wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów oraz sporządzenie protokołu ostatecznego. Współpraca z Zamawiającym a) Zamawiający przekaże Wykonawcy, na czas pełnienia nadzoru, kopie następujących dokumentów: umowę o roboty budowlane wraz z harmonogramem robót, ofertę Wykonawcy Robót z kosztorysem ofertowym, dokumentację projektową wraz ze Specyfikacjami technicznymi, decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane, b) przed planowanym terminem rozpoczęcia robót Wykonawca zapozna się z dokumentacją Zamawiającego, o której mowa w pkt. a w celu jej sprawdzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NBQ Sp. z o.o., ul. Gdańska 3c, 70-660 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25215,00
Oferta z najniższą ceną: 25215,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33825,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 8 w Kołobrzegu
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w miejscowościach Gminy Kołobrzeg
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu
- Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsęty
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego"
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.